Fórum témák
» Több friss téma |
Valami miatt nagy áramot akar felvenni a motor,és az áramkorlát letilt.Mi volt az előjele a dolognak ha volt egyáltalán.Egyre lassabban ment vagy ilyesmi?Terhelés nélkül kisebb az áramfelvét,és mivel mondod hogy sztenderen is csak lassú indulással pörög ki,ezért szerintem zárlat.
Előjele szinte semmi
![]() Sőt ha finoman lassan húzom a gázt akkor nem visít. Persze sztenderen!
Érdekes amit írtál,mert ha hiányzik 1 fázis a 3-ból remegni morogni szokott a motor.A visítást még nem tapasztaltam Bldc motoron.Nem írtad még hány szál vezeték megy a motorba?Kefés,vagy 3 fázisú,mert igy csak találgatunk.
Szerintem 3 fázisú. 2009 ben vettem újonnan. Velox Prémium 09. Na jó nem visít csak tök idétlen hangja van
![]()
Na így már tipuson belül vagyunk.Az 3 fázisú 300W-os robogó alakú moci.Multiméterrel mérd ki egyenként a 3 vastag fázisszálat,ugy hogy a müszer negativja az akku negativ szálán van.Gyujtáson teljes gázt adsz és méred egyenként a vastag fázisszálakon a feszültséget.Ha minden jó egyforma értéket kell mérned.
Üdvözlet Mindenkinek!
Kaptam a szomszédomtól elektromos robogót. Mondván különben kidobja, mert nem javítható. Állítólag gyenge a mágnes a motorban. 4db akksi volt benne, csak úgy bedobálva. 1 kuka, 3 töltődik. Tehát próbálni nem tudtam. A képek alapján hátha tudja valaki mi ez? És érdemes-e foglalkozni vele?
Ezeknek az akksin kívül más bajuk nem nagyon szokott lenni. Az fura hogy 36V-os és 4 akksi van benne. Lehet hogy a vezérlése külön megy a negyedikről.
Akkor ennek örűlök! A nevét is tudod? 4 akksi sorba, vagy csak 3? Szénkefés ? Valami doksid nincs róla véletlen? Köszönöm!
Üdv! Hol lehet kapni elektromos kerékpárhoz hall jeladót? A gázkarhoz is kellene!
![]()
Üdv.
Volt olyan széria ebből a fajta elektromos kerékpárból, amiben 4 akksi volt, de 36 voltos volt a motor. A negyedik akksi csak úgy bele volt rakva, de nem volt bekötve.
Megmértem
![]() piros 43.1 volt fekete 47.9 volt zöld 44.3 volt teljes gáznál, ez nem jó ezek szerint!!
Nem ezeket kelett volna mérni.A vezérlőtől sacc.10cm-en belül van 3 vastag összedugós vezeték ami a vzérlőből jön,és megy a motorba.Zöld-sárga-kék szinűek.Melette kell lenni egy fehér csatinak is amibe 5 vékony szál megy és az is a motorba megy.Az ülés alatti burkolatot kell levenni,és ott lesznek.
Vagy tunigolták,és 48V-ról járatták a 36V-os mocit.
Nézd meg az izzókat hány voltosak,és kiderül az üzemi feszültsége.Gyenge mágnesről még nem halottam.
![]()
Zöld 25.2
Sárga 25.1 Kék 25.05 Ez mond neked valamit??
A műszered nem jó tartományban volt,de ez a része jó.A melette lévő 5-ös fehér csatiban az érintkezőpárokat ellenőrizted?Nagyon vékony csavarhúzóval lehet beférni,és össze tolni.A fekete,és a piros között 5V-nak meg kellene lenni.Következő,a müszer egyik mérőszálát az akku negativ szálára,a másikkal ráadott gyujtásnál mérni a 3 z-s-k vékony szálat,ugy hogy kézzel lassan forgatjuk a kereket.0,és 5 V között kell változni,a kerék elfordulásával arányosan.
fekete-piros között 5.54 volt
zöld 5.68- 2.82 kék 5.6- 2.82 sárga 19 mv- 2.8 de néha itt is mutatott 5.6 voltot de legtöbbször csak millivoltot. Pedig mindig hozzá ért az érintkező ![]()
OK. Megnézem az izzókat. De az összes akksi kakukk. De azért próbálkoztam. Van 3 db Exide 12V 55 Ah autó akksi itthon napi üzemben, ezeket sorbakötve beraktam a lábtérbe, el is indúlt. Üresen forgatva majdnem fel is ment a mutató 30-ra. De a 3 akksi saját sulyával alig indult el. Harmat gyenge szerintem.
A motorban a sárga szálhoz tartozó Hall elem lehet a hibás.
Azt hogyan tudom megállapítani?? Hol lehet vásárolni Hall elemeket?? Nehéz kicserélni ??
Le kell veni a motor oldal deknijeit,ajánlott kesztyűbe,és satuba mert nagyot tud visszarántani.Elektronikában jártas szakival cseréltesd ki a hall elemet.
Itt is kapsz.Bővebben: Link
A Hall elemből mindegy milyet veszek? Elég hogy 48 voltos?
Ha leveszem az oldaldeknit akkor mi is fog visszarántani?
A motorban lévő hall ic tipus száma alapján kérjed.Most nincs a közelembe a beépithető,és helyetesíthető ic-k számai.
Visszarántani: a forgórészben a mágnesek.
Próbának jó csak az inditó akku.Napi használatba munka akku való e-meghajtásba.Virgoncabb lesz ha nem kell akkora plusz súlyt mozgatnia mint most amivel próbáltad.
Szia!
A mágnes, és ha jól sikerül lecsipi az ujjad végét! (Visszarántja a forgórészt az állórészbe ) A Hall típusa Pl. SS41 és ha van lové (1000Ft) mind a hármat cseréld mert még két széria sem azonos és sántítani fog a kerék. Érdekes hangja lesz! Többünk tapasztalata, de nem muszáj megfogadni! Leiszt Jani
Sziasztok nekem van egy Lofty elektromos biciglim,48V. a probléma az lenne hogy nem indul el sehogy a motor vettem rá uj gázkart igy sem a vezérlönöl a vastag sárga vezeték ami a motorhoz megy ,ha rá van dugva nehezen forog a hátsó kerék lehuzom megint könyen forog de a gázkarra igy sem reagál, mi lehet a probléma?Ha valaki tud segiteni azt megköszönöm. Képeket melékeltem
12. voltos önindítókból 3000.ért válogathatsz. Vannnak különböző nagyságúak, forgás irányúak stb.
* Email törölve .
A sárga vastag fázisszálad összeér vagy a kékkel vagy a zöldel valahol.Az összedugós csatitól ellenőrizd végig a vezetéket a motorig.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |