Fórum témák
» Több friss téma |
Valami miatt nagy áramot akar felvenni a motor,és az áramkorlát letilt.Mi volt az előjele a dolognak ha volt egyáltalán.Egyre lassabban ment vagy ilyesmi?Terhelés nélkül kisebb az áramfelvét,és mivel mondod hogy sztenderen is csak lassú indulással pörög ki,ezért szerintem zárlat.
Előjele szinte semmi menet közben jött rá egyszer csak. Belassult és jött a hülye hang, aztán még egyszer kétszer ment normálisan. Az indulás meg olyan hogy jön a hülye hang és csak lassan kezd el felpörögni, de aztán kipörög.
Sőt ha finoman lassan húzom a gázt akkor nem visít. Persze sztenderen!
Érdekes amit írtál,mert ha hiányzik 1 fázis a 3-ból remegni morogni szokott a motor.A visítást még nem tapasztaltam Bldc motoron.Nem írtad még hány szál vezeték megy a motorba?Kefés,vagy 3 fázisú,mert igy csak találgatunk.
Szerintem 3 fázisú. 2009 ben vettem újonnan. Velox Prémium 09. Na jó nem visít csak tök idétlen hangja van
Na így már tipuson belül vagyunk.Az 3 fázisú 300W-os robogó alakú moci.Multiméterrel mérd ki egyenként a 3 vastag fázisszálat,ugy hogy a müszer negativja az akku negativ szálán van.Gyujtáson teljes gázt adsz és méred egyenként a vastag fázisszálakon a feszültséget.Ha minden jó egyforma értéket kell mérned.
Üdvözlet Mindenkinek!
Kaptam a szomszédomtól elektromos robogót. Mondván különben kidobja, mert nem javítható. Állítólag gyenge a mágnes a motorban. 4db akksi volt benne, csak úgy bedobálva. 1 kuka, 3 töltődik. Tehát próbálni nem tudtam. A képek alapján hátha tudja valaki mi ez? És érdemes-e foglalkozni vele?
Ezeknek az akksin kívül más bajuk nem nagyon szokott lenni. Az fura hogy 36V-os és 4 akksi van benne. Lehet hogy a vezérlése külön megy a negyedikről.
Akkor ennek örűlök! A nevét is tudod? 4 akksi sorba, vagy csak 3? Szénkefés ? Valami doksid nincs róla véletlen? Köszönöm!
Üdv! Hol lehet kapni elektromos kerékpárhoz hall jeladót? A gázkarhoz is kellene!
Üdv.
Volt olyan széria ebből a fajta elektromos kerékpárból, amiben 4 akksi volt, de 36 voltos volt a motor. A negyedik akksi csak úgy bele volt rakva, de nem volt bekötve.
Megmértem
piros 43.1 volt fekete 47.9 volt zöld 44.3 volt teljes gáznál, ez nem jó ezek szerint!!
Nem ezeket kelett volna mérni.A vezérlőtől sacc.10cm-en belül van 3 vastag összedugós vezeték ami a vzérlőből jön,és megy a motorba.Zöld-sárga-kék szinűek.Melette kell lenni egy fehér csatinak is amibe 5 vékony szál megy és az is a motorba megy.Az ülés alatti burkolatot kell levenni,és ott lesznek.
Vagy tunigolták,és 48V-ról járatták a 36V-os mocit.
Nézd meg az izzókat hány voltosak,és kiderül az üzemi feszültsége.Gyenge mágnesről még nem halottam.
Zöld 25.2
Sárga 25.1 Kék 25.05 Ez mond neked valamit??
A műszered nem jó tartományban volt,de ez a része jó.A melette lévő 5-ös fehér csatiban az érintkezőpárokat ellenőrizted?Nagyon vékony csavarhúzóval lehet beférni,és össze tolni.A fekete,és a piros között 5V-nak meg kellene lenni.Következő,a müszer egyik mérőszálát az akku negativ szálára,a másikkal ráadott gyujtásnál mérni a 3 z-s-k vékony szálat,ugy hogy kézzel lassan forgatjuk a kereket.0,és 5 V között kell változni,a kerék elfordulásával arányosan.
fekete-piros között 5.54 volt
zöld 5.68- 2.82 kék 5.6- 2.82 sárga 19 mv- 2.8 de néha itt is mutatott 5.6 voltot de legtöbbször csak millivoltot. Pedig mindig hozzá ért az érintkező
OK. Megnézem az izzókat. De az összes akksi kakukk. De azért próbálkoztam. Van 3 db Exide 12V 55 Ah autó akksi itthon napi üzemben, ezeket sorbakötve beraktam a lábtérbe, el is indúlt. Üresen forgatva majdnem fel is ment a mutató 30-ra. De a 3 akksi saját sulyával alig indult el. Harmat gyenge szerintem.
A motorban a sárga szálhoz tartozó Hall elem lehet a hibás.
Azt hogyan tudom megállapítani?? Hol lehet vásárolni Hall elemeket?? Nehéz kicserélni ??
Le kell veni a motor oldal deknijeit,ajánlott kesztyűbe,és satuba mert nagyot tud visszarántani.Elektronikában jártas szakival cseréltesd ki a hall elemet.
Itt is kapsz.Bővebben: Link
A Hall elemből mindegy milyet veszek? Elég hogy 48 voltos?
Ha leveszem az oldaldeknit akkor mi is fog visszarántani?
A motorban lévő hall ic tipus száma alapján kérjed.Most nincs a közelembe a beépithető,és helyetesíthető ic-k számai.
Visszarántani: a forgórészben a mágnesek.
Próbának jó csak az inditó akku.Napi használatba munka akku való e-meghajtásba.Virgoncabb lesz ha nem kell akkora plusz súlyt mozgatnia mint most amivel próbáltad.
Szia!
A mágnes, és ha jól sikerül lecsipi az ujjad végét! (Visszarántja a forgórészt az állórészbe ) A Hall típusa Pl. SS41 és ha van lové (1000Ft) mind a hármat cseréld mert még két széria sem azonos és sántítani fog a kerék. Érdekes hangja lesz! Többünk tapasztalata, de nem muszáj megfogadni! Leiszt Jani
Sziasztok nekem van egy Lofty elektromos biciglim,48V. a probléma az lenne hogy nem indul el sehogy a motor vettem rá uj gázkart igy sem a vezérlönöl a vastag sárga vezeték ami a motorhoz megy ,ha rá van dugva nehezen forog a hátsó kerék lehuzom megint könyen forog de a gázkarra igy sem reagál, mi lehet a probléma?Ha valaki tud segiteni azt megköszönöm. Képeket melékeltem
12. voltos önindítókból 3000.ért válogathatsz. Vannnak különböző nagyságúak, forgás irányúak stb.
* Email törölve .
A sárga vastag fázisszálad összeér vagy a kékkel vagy a zöldel valahol.Az összedugós csatitól ellenőrizd végig a vezetéket a motorig.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |