Fórum témák
» Több friss téma |
Igen, így csináltam. Akkor a 4 Volt az igen kevés. Akkor ez lehet motor gond? Gyenge mágnes? Szénkefe?
A visszatöltés csak eladásnál hangzik jól,mint reklámfogás,mert a valóságban jelentéktelen mértékben tölt vissza.Ha jól rémlik kefés motorod van/2 szál megy a motorba/,ott direktbe adhatsz rá 36V-ot de csak sztenderen próbáld! Ha így gyorsabban forog mint gázkaron,vezérlőn keresztül,akkor még lehet aktiválva van a sebesség korlátozód.A dombos vidéket még a 800-1000W-osok sem díjazzák.A 300W-osakat kimondottan sík terepre készítették.
Az asszonynak pugoying nevezetű villanygépe van.Az is kefés lehet,mert 2 szál megy a motorhoz,de annál nagyobb fesz-t mértem tekerésnél ha jó rémlik.
Na ma megmértem! Ha simán tolom a kerékpárt,akkor mérek 4V körüli értéket kefés motornál! Normál kényelmes tempóval tekerve 15-17V-ot mérek az akksi csatlakozójában!
Üdv! Hány fokos vezérlőegység kell nekem? A motorban ki lettek cserélve a hall jeladók. A nyákon ahol a jelladók vannak 120 fok volt írva. A három jeladó közé volt írva 120 120. Nekem akkor 120 fokos vezérlőegység kell?
4,2 Volt, ha teljes erőből tekerem. Itt akkor valami nem OK.
Ott nagyon nem! Az akkukat kösd sorba,és kösd rá a motorra egy pár másodpercre.Közvetlen a motorra menő két vezetékre.Ha pörög veszettül akkor a vezérlő ment tönkre.Ha akkor is relatíve lassan forog akkor a motor kancsi.A kerék a mi kétfázisú biciklinken 320/perc fordulattal forog feltöltött akkuval sztenderen.
Sikerült kicserélni de ugyan azt csinálja mint eddig
Kész vagyok tőle! Van egy olyan jelenség is ,ha rákapcsolom a világítást leesik a töltésjelző és nem reagál a gázra! Sztenderen finom gázhúzással kipörög 32 km/h-ig
Kivettem az aksikat és láss csodát mind meg van duzzadva , ezért valószínű azok is szarok! 8 órás töltés után szenderen hirtelen gáz és pörög a kerék mint állat, ezután jött volna a próbakör és 3 méter után már megint a hülye hang a töltöttség jelző meg leesett majdnem nullára. 12.5-12.8 V volt átlagba darabonként és a két középsőnek még a teteje is elnyomorodott mintha megolvadt volna
Hol lehet a legolcsóbban 20 Ah akksit szerezni 6-dzm-20?? Miért mehetett tönkre 1 év használat után?? Szar lehet a töltő?? Túltölthettem valamikor??Átlagban 2-6 órákat töltöttem rajta időzítős 220v-os aljzattal épp azért nehogy elfelejtkezzek róla!
Az a visító hang nem sípolás inkább?
nekem akkor sípolt elinduláskor a tornádó 09-es mikor 4 akkut kötöttem rá.Eredetileg 36V-os. Csak azért írom mert lehet ez alapján valaki "szimatot fog".Szóval lehet a vezérlőddel van a gond! A másik vezérlőmnél meg rezonálás lép fel a motorban,vagy gerjedés vagy mi,a lényeg hogy morog zörög a motor,és tuti a vezérlő a rossz! A fázisok meg vannak tuti,kicseréltem a 6 fetet is újakra,de szerintem ott az mc33035 lesz a ludas.Valamiért a terhelésre elveszti a szinkront!És az is az akku fesz. függvényében csinálja.
De a 4db akksim is gáz mert púposak és deformáltak pedig 1 évet voltak még "csak" használva! És próbáltam rendeltetés szerűen tölteni. a hang pedig akár sípolás is lehet olyan mintha pörögne de mégsem!
Gyári töltője van!! Külső, ventillártoros hűtéssel.
Nem tudom hogy lehet e 13000 ft-alatt találni valahol mert így a 4 db egy kicsit sok.
Mondjuk hozzá teszem hogy az egyik aksi már rá volt forrasztva a vezeték végére és nem csavarozva mint a többi Ezért valószínű már a gyárban is kóburálnak a barmok!!!
Tudom ajánlani.Itt érdeklődjél bizalommal.
Bővebben: Link
Elküldtem a multkor a szomszédos B.csabai üzlet linkjét,érdeklődtél?
Igen! Tőlük vettem meg a Hall diódákat. Az akkumulátor náluk is drága sajnos! A másik linken csak komplett bicók vannak men láttam aksikat!
A lap alján van ár nélkül,de mondom bizalommal érdelkődjél,megéri
Helló! Van egy 36 voltos töltőm,ami állandóan villog ha bekapcsolom. Képet nem tudok feltölteni,mert 3 megásat készít a gépem,és ekkora mérettel nem engedi hogy feltegyem. Van benne egy LM324N , egy TL3842 , és egy AB17 -es alkatrészek. Ez utóbbi téglalap alakú fekvő alkatrész,és négy lába van. Tudja-e valaki,hogy hol induljak el?
Igen,de nem a polaritással van a gond. Jó volt a töltő és elpusztult. Nem tudom mi mehetett el benne?
Helytelen bekötésnél is szokott villogni csak azért kérdeztem.
Üdv.
Mérd meg a töltő kimenetén levő 0,1 ohmos 3 wattos ellenállást.
Azt mértem,és jó. Azt vettem észre,hogy ahogy mozgatom a trafót benne,egyszer villog,egyszer meg nem. Mikor nem villog,akkor elég zajosan zúg a trafó, és melegszenek a kimenetnél a diódák,és a 470 mikrofarados 50 voltos kondi is majdnem süt kb.3 percnyi működés után,ami a kimenetnél van. Mikor nem villog,akkor leadja a 42.1 voltot.
Akkor nézd át az összes forrasztást, mert érintkezés hiba van. A kondikat, ha tudod cseréld ki.
Nekem úgy emlékszem ha töltöm az akksit,és feltöltötte akkor egy darabig csak a piros led világít,majd egy idő után elkezd villogni,és újra tölteni kezdi az akkut a zöld led vissza is jelzi.Gyári tornádó töltő,nem tudom miért van felcserélve a led,de a zöld fölé oda is van írva hogy "charge"
Lehet,hogy mégiscsak forrasztás hiba lesz,de ma már nem nézem meg,majd holnap. Ez úgy működött,hogy égett a piros,aztán mikor feltöltött átváltott zöldre,mivel csak egy jelzőlámpája van. Holnap beszámolok,addig is kösz a választ!
helo
van egy elektromos kerékpárom a motor forgorészéröl leszakadtak a hall jelado lábai 3 db van rajta nemtuna valaki segiteni abban hogyan forasszam vissza a hall jeladot megvettem de a szinkod kellene vagy egy link hogy mejik szinü vezeték hova valo köszönöm
a hall az állórészen van! azt hiszem az előző ldalon volt valahol leírva a sorrend.mind a 3 leszakadt?
helo
nem, a hall a forgorészen méghozá 3 db ez a baj és az öszes láb leszakadt
Tegyél fel képet,mert ez a forgórészes Hall elemes dolog engem is érdekel.Olvass vissza az előző oldalon júl.21.-én lett feltéve az amit keresel,lhanzi jóvoltából.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |