Fórum témák
» Több friss téma |
Hali
Tud valaki segíteni? Keresem Gepard 212 GSM riasztó, pager leírását illetve bekötését. Köszi.
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy vettem egy CTC T70017 riasztót de nagyon gyenge bekötési rajz van hozzá pl:két narancs két sárga meg két fehér utobbi lenne a földelés az egyiken biztosíték is van de ezeket fogalmam sincs hova kell kötni ez a központi zár bekötése lenne tud valaki segíteni
Annyival könnyebb helyzetben vagy, mint mi, hogy neked legalább van egy nagyon gyenge bekötési rajzod.
Ha ezt megosztanád velünk, talán tudnánk tanácsot adni.
Testre nem szoktak biztit rakni, és ritkán fehér...nézzük már meg azt a rajzot...
Üdv Inhouse
Holnap reggel megpróbálom felrakni addig is köszi
Sziasztok itt lenne a rajz amiből én azt sem tudom kivenni hogy az indexlámpát melyik vezetékre kössem de a központi zárat és a többit sem nagyon értem le tudjátok írni szinek szerint hogy melyiket hova kössem.Mert a központi zárhoz 6 vezeték van de nekem csak 2 vezeték jön az autóbol mert ebben már volt egy másik riasztó
http://www.hobbielektronika.hu/forum/files/1b/1b7115c0732f1c3886926...15.jpg szevasz laci76 nekem is ilyen volt . az egyik fehér feketén ha jól emlékszem téllel van bizi. mint a képen is látszik nekem a kp zárhoz kellet a két fehér és a két sárga. közös pont kötése fehér fekete és egy sima sárga, nyit=sárga fekete zár=fehér úgy emlékszem . A közös pontot a kp áramszálára kell kötni Remélem jól írtam. Az index lámpa vezetéke pedig a két barna vezeték.
a rozsaszin a sziréna , a kék az ajtóérzékelő szál a többi bekötést én sem használtam mint a képen is láthatod csak a felfelé menő vezetékek vannak bekötve. Na de ha a többi funkciót is akarod használni terméseztessen be kell kötni és relézni amit a csomagban kaptál!
A két narancs az a test lenne? Illetve a kéket hova kell kötni?
Heló a kéket az ajtónak a világítás kapcsoló gombjára kell kötni,a két narancs az más funkcionál mint a két sárga példa két sárga vezeték csak akkor ad pillanat áramot mikor megnyomod a nyit vagy zár gombját a távon, a másik két narancs pedig akkor szakítja meg az áramot. De azért hallgasd meg Inhouse-véleményét és segítségét is mert ő van igazából benne Ő volt aki nekem is sokat segített.
Köszi a jó tanácsokat de egy akadály gördült elém a régi riasztóm inditásgátlós hiába kötöttem be a riasztót a kocsi nem indul van egy relé azt is kiiktattam de igy sem jó ha van valakinek ötlete készséggel elfogadom köszi mégegyszer
Ennél lehetne élesebbet? A kp zárhoz menő 6 vezeték titka kismilliószor le van írva, nézz egy kicsit visszább itt...
A gyújtástiltásnál általában megszakítanak valamit, ha kiiktatod a relét, akkor az általa kapcsolt vezetéket össze kell zárni helyette... Üdv Inhouse
Kiiktattam összezártam a két vastag áram vezetéket és így sem indult erre van valami ötleted?
Lehet, hogy máshol is volt beavatkozás...gondolom előtte indult? Meg kellett volna a kivágások előtt nézni, hogy mit kapcsol, mit szakít...áthidalni és próba, ha jó, akkor kiiktatható a cucc, ha nem tovább nézegetni...így utólag elég érdekes keresgélni...
Üdv Inhouse
Üdv!
Rászántam magam hogy bekössem a riasztót a kocsimba csak akadt egy kis problémám a központi zárral. A kocsi egy opel corsa b 95 ös. Gyári központi zár van. Megkerestem a zárszerkezethez menő vezetéket (3 ér). Egy barnát láttam (test) egy fekete-kék és piros-citrom. Ha testet kapcsoltam a piros-citrom ra akor zár. De akármit csinálok vele nem nyit...... Kicsit méregettem. 3 állása van a zárszerkezetnek. Nyitva: barna , fekete-kék --->rövidzár Zárva: barna , fekete-kék ---> 1s megszakad --->rövidzár mást nem mértem zárva (vízszintesen a kulcs) :barna , fekete-kék ---> szakadás valakinek van valami 5lete? Előre is köszönöm a válaszokat!
Na szia nem barmoltam szét semmit a riasztóbol az egyik vezeték (rózsaszin) a 109-es relé 85-ös lábára megy a másik a 32-es biztosítékhoz ami megvan bontva és megy tovább a motortérbe ford galaxyról beszélünk így már segítettem valamit
barna-fehérre csak GND-t kell kapcsolni és nyit.
Előtte nem is volt barna-fehér...
Üdv Inhouse
Sziasztok! van egy spy lc116-os riasztóm. bekötöttem a motorindítást, szépen indul is. van egy szürke vezeték ami a riasztónak jelez, ha beindult a motor. ezt viszont nem tudom hova kell kötni (a kocsi dízel). tud valaki ebben segíteni, hogy hova kössem, mert így folyamatosan ráindít a riasztó?
ezt az eret utólag kerestem meg
Legalább ha valaki ilyen autót csinál nem kell keresni
érdekes a leírás nem egyértelmű nekem se.
Amit találtam neten egy scannerve volt. Annyit hámoztam ki belőle a sárga indít (40A) Én a helyedben az olajnyomás visszajelzőre vagy a töltésvisszajelző kábelére kötném rá esetleg A leírás azt is írja hogy indításkor "5-6-szor forgatja a motort a beindításhoz" tehát szerintem 1x indít rá csak nem mind1 tönkre teszi az önindítót
"Amit találtam neten egy scannerve volt."----
--->Amit találtam neten bénán volt scannerve!!!
szia!
Köszönöm az infót és a leírást. ez nekem is megvan és számomra sem volt egyértelmű. Kipróbálom amit írtál.
Üdv uraim,
lenne egy érdekes kérdésem, van nekem egy 525-tds-bmwm, az a gondom vele hogy elméletileg távirányitos volt a riaszto és a közonti záram, de nincs távirányitom hozzá, szoval, balrol zárom-nyitom az 5-zárat, DE ha jobrol zárom be az ajtot akkor bekapcsol a riaszto is, és ha rátartok a kulcsra akkor az ablakot is felhuzza, DE kikapcsolni a riasztot nemtudom csak balrol,balrol miért nem lehet bekapcsolni a riasztot?szeretném ha rendesen müködne, lehet hozzá venni távirányitot és hozzá tanitani? vagy rakasak bele egy másik vezérlöt, magát az autot azt tudom javitani,minden porcikályát, de az elektromosághoz analfabéta vagyok,
helló mindenkinek!!bocs a zavarásért lenne egy kis problémám hátha tudna valaki segiteni!!!??
Van egy SGF24A METÁLIKA,típusu riasztóm és kellene egy bekötési rajz hozzá ha lehetne akkor magyar nyelven sos-lenne!! Válaszotokat elöre is köszönöm! |
Bejelentkezés
Hirdetés |