Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift elektronika
 
Témaindító: tepizoli, idő: Márc 24, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   10 / 44
(#) bokor28 válasza csodorka hozzászólására (») Aug 22, 2011 / 2
 
Szia!

A testelés szokott a ludas lenni. Csatoltam két képet a Swift földelési pontjairól. Megnézném a hűtőfolyadék-tartály közelében levőt, meg a válaszfalnál levőt (kép csatolva). Ehhez a kettőhöz írja az első lámpákat. Kitekered a 6-os csavart, jól megsmirglized a csatlakozót és a kocsitestet is, aztán mehet vissza.

üdv: I
(#) csodorka válasza bokor28 hozzászólására (») Aug 22, 2011 /
 
Szia!

Ezer hálám és köszönetem a segítségért tényleg a testelés a ludas -a smirglizés megvolt. A hiba ugyan úgy fenn áll szerintem valahol a vezeték adhatta meg magát a kábelkötegben.Reggel korán állok neki és próba ismét.

Üdv és még egyszer köszi csodi
(#) csodorka hozzászólása Aug 23, 2011 /
 
Ismét sziasztok!

Ha valaki megmondaná nekem,hogy a kábelkorbácsba bemenő testvezeték hova van a műszerfal alatt bekötve"valamilyen kütyü" még az lenne egy hatalmas nagy segítség.Mert így sajnos a kábelkorbácsot végig kell vágnom,hogy valamit lássak. Műszerfal alatt meg annyi hely sincs,hogy a két kézfejem beférjen. Az összes testelési pont megtakarítva vissza téve,és még sajnos ugyan az a gondom

Üdv és előre is köszi Csodi
(#) csodorka válasza csodorka hozzászólására (») Aug 23, 2011 /
 
Sziasztok!

Sikerűlt megoldanom a hibát -nem volt egyszerű kábelkorbácsot szétszedni,de erre soha nem gondoltam volna,hogy kábelkorbácsban sodorva toldják a vezetékeket
Megosztom veletek ha ilyen problémával találkoztok mint az enyém volt,a kábelkorbácsot bontani kell
A lámpa testöl Kb:20-25 cm-re van a toldás pont a kiegyenlítő tartály alatt.Remélem nem lesz rá szükségetek

még egyszer köszi
Üdv Csodi
(#) zolika60 válasza csodorka hozzászólására (») Aug 23, 2011 /
 
Szép dolog. Egy baráti üdvözlet jár a "szakinak" aki elkövette.
(#) bokor28 válasza csodorka hozzászólására (») Aug 23, 2011 /
 
Az én kis pirosomban egy rémállat a kormánykapcsolóról lejövő összes, valamint a lámpákhoz menő összes vezetéket ezzel a módszerrel kötötte össze.

Megcsavarta, majd szigszalaggal megtekerte. Első hetekben az volt a lutri, hogy mikor jön föl a füst a kormány alól. Sokszor.

Aztán fogtam a pákát, zsugorcsövet és órák hosszat szidva az elkövetőt végigforrasztottam az összeset.

Hogy fogja valaki az enyémet szidni, amikor meglátja, hogy mindent, amit én szereltem be fekete dróttal kötöttem be... megyek és büntiből feliratozom. üdv: I
(#) csodorka válasza zolika60 hozzászólására (») Aug 24, 2011 /
 
Már csak az a szép az egészben ,hogy gyárinak tűnik a korbács
De egy a lényeg meg javítottam és bátran merek vele közlekedni.Ismét tanultam valamit.
Nem fog a rendőri szerv ejnye bejnyézni meg nem avval foglya kezdeni "5000" köszönés helyett
(#) csodorka válasza bokor28 hozzászólására (») Aug 24, 2011 /
 
Látod a feliratozás egy nemes gesztus tőled-a következő tulaj már tudni foglya milyen kábel és,hogy hova megy
De szerintem amit te csinálsz avval nem lesz gond csak a többivel
(#) zolika60 válasza csodorka hozzászólására (») Aug 24, 2011 /
 
Mióta a kötelező nappali lámpázást kitalálták, elég sok a félszemű jármű. Különösen azért, mert néhány típusban a tulajdonos még égőt sem tud cserélni. Mondjuk ha rajtam múlna az olyan autókat amiken nem lehet az út mellett két perc alatt égőt cserélni kitiltanám a forgalomból.
(#) bokor28 válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 2, 2011 /
 
Nappali lámpázásnak szerintem van értelme, én hajlamos vagyok elgondolkodni és egy autó simán beleolvad a környezetbe. Főleg egy szöcske-zöld. Egy mozgó lámpa azért nem.
A sok félszemű másrészt azért van, mert csak beleülnek-mennek-tankolnak nem foglalkoznak az autó állapotával. Anyámmal sok évtizede még kicseréltették a kereket, meg a gyertyát műszaki vizsgán. Manapság még a férfiak is játsszák az eszüket, hogy nem nyúlnak hozzá.
Múltkor kollégával defektet kaptunk, állt az autó mellett, dohányzott és nézte volna reggelig, ha nem szólok, hogy "Pótkerék?".


Múltkor mostam az autót és néztem, ahogy a szomszéd autószerelő próbál kicserélni valami böszme fekete új Skodán helyzetjelzőt. Fél óráig csavart tekertek, aztán kivették az egész lámpatestet...
(#) totya0820 hozzászólása Szept 2, 2011 /
 
Sziasztok lenne 1 komoly problémám swift 1.3 központi ijektor még 1 injektort szeretnék vezérelni megoldható valahogy, ha igen hogyan, legegyszerübben köszönöm a választ
(#) zolika60 válasza bokor28 hozzászólására (») Szept 2, 2011 /
 
Már akkor is vezettem, amikor nem kellett még lámpázni. Nem látom az előnyét. Abban az időszakban ez kapcsolta fel aki igen iparkodott. Ez is egy plusz információ volt. A bevezetés igazi oka szerintem az az egy-két százalékos többletfogyasztás, amit ez okoz. No meg a több eladott izzó, akkumulátor satöbbi. Ezek ugyanis növelik a GDP-t, ami manapság az Isten. :yes:
(#) Attila86 hozzászólása Szept 16, 2011 /
 
A pdf gépkönyv 165. oldalán van egy kapcsolási rajz a Swift elektromos ablakemelő-rendszeréről. Gondolom ez felelős azért hogy az ajtók zárásakor felmenjenek az ablakok maguktól. Az előző Swiftemben ugyanis felmentek, abban amit tegnap vettem viszont sajnos nem. Az említett rajzot értem, de a 2-es számmal jelölt "automata áramkor" ami az egésznek a lelke, helyileg hol van az autóban?
(#) Swift1.3 válasza Attila86 hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
Nem derül ki a kérdésedből milyen típusú swiftről van szó. Amúgy gyárilag a régi swiftek nem húzzák fel az ablakokat maguktól, ahhoz be kell építeni egy modult ami az ajtók zárásakor megteszi.
(#) Swift1.3 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
(#) Attila86 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
2000-res évjáratú 5 ajtós 1,3 GLX. Az előző autóm 1998-as volt és az felhúzta az ablakokat. Akkor ezek szerint abban volt ilyen modul?

Ha beszerelek egy ilyen modult, akkor hol találom az autóban az ablakmozgató motorok vezetékeit (amikre ezt a modult rá kell kötni)?
(#) Swift1.3 válasza Attila86 hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
Riasztó volt benne? Mert ha igen akkor az vezérelte. Amit küldtem linket, azoknak elég jó leírása van hogy mit hová kell bekötni. Az én autómban sincs ilyen(ugyan ez az évjárat), de valahol a bal első ajtóban van minden kábel ami az ablakokhoz vezérléséhez kell(legalább is ott van a legközelebb egymáshoz az összes ablak kábele)
(#) Attila86 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
Nem, a régiben nem volt riasztó. A mostaniban van.
(#) Swift1.3 válasza Attila86 hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
akkor a riasztód típusához keress egy ablakvezérlő modult.
(#) Attila86 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
Nem tudom milyen típusú riasztó van benne. Próbáltam megkeresni az autóban de nem találom... Visszakövettem a sziréna és a visszajelző LED vezetékeit de egy idő után már nem lehet hozzáférni, nem látni hogy merre mennek. A szirénáé az utasoldali légzsák alatt tűnik el, a visszajelző LED vezetéke pedig az A-oszlop alján.
(#) Swift1.3 válasza Attila86 hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
Hát pedig máshogy nem fog menni
(#) Subwoofer hozzászólása Okt 1, 2011 /
 
Üdv!
Valaki megtudná mondani,hogy 1993-as swift-ben hol van a Diode box 3 ??? kapcsolási rajzokon így említik...
Válaszokat előre is köszönöm!
(#) Attila86 hozzászólása Okt 14, 2011 /
 
2000-es évjáratú 1,3-as, 5 ajtós GLX-em van. Hol van az autóban a benzinpumpa? Vagy a vezetéke hol hozzáférhető a motortérben?
Már majdnem beszereltem az immobilizeremet és szeretném a benzinpumpát megszakítani egy relével amit az immobilizer kapcsol.
(#) Swift1.3 válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 16, 2011 /
 
Hello.
A benzintankban!
(#) Attila86 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Okt 16, 2011 /
 
Szia!

Oké, akkor a vezetéke kellene. Hol lehet hozzáférni a motortérben?
(#) vzoole válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 16, 2011 /
 
Igen a benzintankban, és vezető oldalon a küszöbnél megy a vezetéke hátra.
(#) hobbit80 hozzászólása Okt 23, 2011 /
 
Helló!

Nagy segítséget szeretnék kérni!
Szükségem volna egy 94 es 1,3-as Swift motorirányítás kapcsolási rajzára! Sajna az Autodata nem tartalmazza!
A segítséget előre köszönöm!

Üdv Robi
(#) fuliroli91 hozzászólása Okt 27, 2011 /
 
Helló!!

Egy kis segítségre lenne szükségem a napokban lett összerakva a suzukim de felmerült egy hiba ha ráadom a gyújtást a vízhőfok és a benzin szint mérő felmegy a maximumra ha beindítom nem mutatja a fordulatot.
Segítségeteket előre köszönöm

By Roland
(#) Attila86 hozzászólása Nov 1, 2011 /
 
Kellene nekem egy vezeték, amin a 12V akkor jelenik vagy szűnik meg, amikor a kulcsot beledugom a gyújtáskapcsolóba. Van ilyen az autóban (5 ajtós Suzuki Swift 1,3 GLX, 2000-res évjárat) és ha igen, milyen színű?

Biztos kell hogy legyen, mert ha égve hagyom a lámpákat és kinyitom az ajtókat akkor csipog, de ha közben be van dugva a kulcs akkor nem.
(#) zoz11 válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 1, 2011 /
 
Hello
Ha jól rémlik akkor a csipogós dobozba megy az a szál. Amit pedig a szivargyújtó mögött találsz meg.

Üdv: Zoltán
Következő: »»   10 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem