Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
A testelés szokott a ludas lenni. Csatoltam két képet a Swift földelési pontjairól. Megnézném a hűtőfolyadék-tartály közelében levőt, meg a válaszfalnál levőt (kép csatolva). Ehhez a kettőhöz írja az első lámpákat. Kitekered a 6-os csavart, jól megsmirglized a csatlakozót és a kocsitestet is, aztán mehet vissza. üdv: I
Szia!
Ezer hálám és köszönetem a segítségért tényleg a testelés a ludas -a smirglizés megvolt. A hiba ugyan úgy fenn áll szerintem valahol a vezeték adhatta meg magát a kábelkötegben.Reggel korán állok neki és próba ismét. Üdv és még egyszer köszi csodi
Ismét sziasztok!
Ha valaki megmondaná nekem,hogy a kábelkorbácsba bemenő testvezeték hova van a műszerfal alatt bekötve"valamilyen kütyü" még az lenne egy hatalmas nagy segítség.Mert így sajnos a kábelkorbácsot végig kell vágnom,hogy valamit lássak. Műszerfal alatt meg annyi hely sincs,hogy a két kézfejem beférjen. Az összes testelési pont megtakarítva vissza téve,és még sajnos ugyan az a gondom Üdv és előre is köszi Csodi
Sziasztok!
Sikerűlt megoldanom a hibát -nem volt egyszerű kábelkorbácsot szétszedni,de erre soha nem gondoltam volna,hogy kábelkorbácsban sodorva toldják a vezetékeket Megosztom veletek ha ilyen problémával találkoztok mint az enyém volt,a kábelkorbácsot bontani kell A lámpa testöl Kb:20-25 cm-re van a toldás pont a kiegyenlítő tartály alatt.Remélem nem lesz rá szükségetek még egyszer köszi Üdv Csodi
Szép dolog. Egy baráti üdvözlet jár a "szakinak" aki elkövette.
Az én kis pirosomban egy rémállat a kormánykapcsolóról lejövő összes, valamint a lámpákhoz menő összes vezetéket ezzel a módszerrel kötötte össze.
Megcsavarta, majd szigszalaggal megtekerte. Első hetekben az volt a lutri, hogy mikor jön föl a füst a kormány alól. Sokszor. Aztán fogtam a pákát, zsugorcsövet és órák hosszat szidva az elkövetőt végigforrasztottam az összeset. Hogy fogja valaki az enyémet szidni, amikor meglátja, hogy mindent, amit én szereltem be fekete dróttal kötöttem be... megyek és büntiből feliratozom. üdv: I
Már csak az a szép az egészben ,hogy gyárinak tűnik a korbács
De egy a lényeg meg javítottam és bátran merek vele közlekedni.Ismét tanultam valamit. Nem fog a rendőri szerv ejnye bejnyézni meg nem avval foglya kezdeni "5000" köszönés helyett
Látod a feliratozás egy nemes gesztus tőled-a következő tulaj már tudni foglya milyen kábel és,hogy hova megy
De szerintem amit te csinálsz avval nem lesz gond csak a többivel
Mióta a kötelező nappali lámpázást kitalálták, elég sok a félszemű jármű. Különösen azért, mert néhány típusban a tulajdonos még égőt sem tud cserélni. Mondjuk ha rajtam múlna az olyan autókat amiken nem lehet az út mellett két perc alatt égőt cserélni kitiltanám a forgalomból.
Nappali lámpázásnak szerintem van értelme, én hajlamos vagyok elgondolkodni és egy autó simán beleolvad a környezetbe. Főleg egy szöcske-zöld. Egy mozgó lámpa azért nem.
A sok félszemű másrészt azért van, mert csak beleülnek-mennek-tankolnak nem foglalkoznak az autó állapotával. Anyámmal sok évtizede még kicseréltették a kereket, meg a gyertyát műszaki vizsgán. Manapság még a férfiak is játsszák az eszüket, hogy nem nyúlnak hozzá. Múltkor kollégával defektet kaptunk, állt az autó mellett, dohányzott és nézte volna reggelig, ha nem szólok, hogy "Pótkerék?". Múltkor mostam az autót és néztem, ahogy a szomszéd autószerelő próbál kicserélni valami böszme fekete új Skodán helyzetjelzőt. Fél óráig csavart tekertek, aztán kivették az egész lámpatestet...
Sziasztok lenne 1 komoly problémám swift 1.3 központi ijektor még 1 injektort szeretnék vezérelni megoldható valahogy, ha igen hogyan, legegyszerübben köszönöm a választ
Már akkor is vezettem, amikor nem kellett még lámpázni. Nem látom az előnyét. Abban az időszakban ez kapcsolta fel aki igen iparkodott. Ez is egy plusz információ volt. A bevezetés igazi oka szerintem az az egy-két százalékos többletfogyasztás, amit ez okoz. No meg a több eladott izzó, akkumulátor satöbbi. Ezek ugyanis növelik a GDP-t, ami manapság az Isten. :yes:
A pdf gépkönyv 165. oldalán van egy kapcsolási rajz a Swift elektromos ablakemelő-rendszeréről. Gondolom ez felelős azért hogy az ajtók zárásakor felmenjenek az ablakok maguktól. Az előző Swiftemben ugyanis felmentek, abban amit tegnap vettem viszont sajnos nem. Az említett rajzot értem, de a 2-es számmal jelölt "automata áramkor" ami az egésznek a lelke, helyileg hol van az autóban?
Nem derül ki a kérdésedből milyen típusú swiftről van szó. Amúgy gyárilag a régi swiftek nem húzzák fel az ablakokat maguktól, ahhoz be kell építeni egy modult ami az ajtók zárásakor megteszi.
2000-res évjáratú 5 ajtós 1,3 GLX. Az előző autóm 1998-as volt és az felhúzta az ablakokat. Akkor ezek szerint abban volt ilyen modul?
Ha beszerelek egy ilyen modult, akkor hol találom az autóban az ablakmozgató motorok vezetékeit (amikre ezt a modult rá kell kötni)?
Riasztó volt benne? Mert ha igen akkor az vezérelte. Amit küldtem linket, azoknak elég jó leírása van hogy mit hová kell bekötni. Az én autómban sincs ilyen(ugyan ez az évjárat), de valahol a bal első ajtóban van minden kábel ami az ablakokhoz vezérléséhez kell(legalább is ott van a legközelebb egymáshoz az összes ablak kábele)
Nem, a régiben nem volt riasztó. A mostaniban van.
akkor a riasztód típusához keress egy ablakvezérlő modult.
Nem tudom milyen típusú riasztó van benne. Próbáltam megkeresni az autóban de nem találom... Visszakövettem a sziréna és a visszajelző LED vezetékeit de egy idő után már nem lehet hozzáférni, nem látni hogy merre mennek. A szirénáé az utasoldali légzsák alatt tűnik el, a visszajelző LED vezetéke pedig az A-oszlop alján.
Üdv!
Valaki megtudná mondani,hogy 1993-as swift-ben hol van a Diode box 3 ??? kapcsolási rajzokon így említik... Válaszokat előre is köszönöm!
2000-es évjáratú 1,3-as, 5 ajtós GLX-em van. Hol van az autóban a benzinpumpa? Vagy a vezetéke hol hozzáférhető a motortérben?
Már majdnem beszereltem az immobilizeremet és szeretném a benzinpumpát megszakítani egy relével amit az immobilizer kapcsol.
Szia!
Oké, akkor a vezetéke kellene. Hol lehet hozzáférni a motortérben?
Igen a benzintankban, és vezető oldalon a küszöbnél megy a vezetéke hátra.
Helló!
Nagy segítséget szeretnék kérni! Szükségem volna egy 94 es 1,3-as Swift motorirányítás kapcsolási rajzára! Sajna az Autodata nem tartalmazza! A segítséget előre köszönöm! Üdv Robi
Helló!!
Egy kis segítségre lenne szükségem a napokban lett összerakva a suzukim de felmerült egy hiba ha ráadom a gyújtást a vízhőfok és a benzin szint mérő felmegy a maximumra ha beindítom nem mutatja a fordulatot. Segítségeteket előre köszönöm By Roland
Kellene nekem egy vezeték, amin a 12V akkor jelenik vagy szűnik meg, amikor a kulcsot beledugom a gyújtáskapcsolóba. Van ilyen az autóban (5 ajtós Suzuki Swift 1,3 GLX, 2000-res évjárat) és ha igen, milyen színű?
Biztos kell hogy legyen, mert ha égve hagyom a lámpákat és kinyitom az ajtókat akkor csipog, de ha közben be van dugva a kulcs akkor nem. |
Bejelentkezés
Hirdetés |