Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
 
Témaindító: bodoo, idő: Ápr 3, 2006
Lapozás: OK   24 / 44
(#) audi A6 válasza Albert-M hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
szia néz körben az interneten és keresd az op-com diagnosztikát.ez nagyon jol kezeli.
(#) audi A6 válasza forma1 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
jobb ha konkrét auto márkára mész rá mert mindenbe soha nem leszel jo.csak téves hiba megálapitásod lesz.
(#) zsolty7 válasza forma1 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Szia. Én is foglalkozom autódiagnosztikával. A tapasztalataim alapján állíthatom nincs olyan motyó ami minden autót kezel. Én azt vallom inkább legyen több olcsóbb mert úgy nagyobb az esély h valamelyik tud kommunikálni az autóval, mint 1 baromi drága ami ugyanúgy befürdik jó néhány autóval. És még ott van ha komolyabban akarsz pl részegységeket programozni akkor sok esetben csak a gyári diagnosztika boldogul vele.
(#) forma1 válasza zsolty7 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Tehát akkor nincs mise minden márkához meg kell venni a sajátot... Márkán belül is lehet olyan hogy mismilyen kell egy újabbhoz pl.?
(#) Albert-M válasza audi A6 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
megtalaltam az op-com ot egy mukodo interface kellene ... az auto k-line on komunikalna ha lenne mive)
(#) zsolty7 válasza forma1 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Igen. Viszont a gyárik buktatója az h sokmindent csak egy ugymond feltört gyári programot használó pl kínai diagnosztika tud pl km óra állítás.
(#) zsolty7 válasza zsolty7 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Ja és nem kell megijedni az olcsó pl K vonalat használó interfészektől sem mert a megfelelő programmal (Pl VagCom, OpCom, AbCom, Fiat ecuscan, stb)az is szépen elboldogul nagyon sok autóval.
(#) Albert-M hozzászólása Szept 2, 2011 /
 
sehol senki aki tudna segiteni egy op-com hoz valo interface el ? nem tudom hogy mukodik e sima rs232 es interface el ... vagy csak usb -s interface jo hozza? erdekelne egy rajz ... usb-n ami mukszik ... ugy tudom van bennuk meg egy pic vagy ATmega ... az sem jelent gondot ...
(#) forma1 válasza zsolty7 hozzászólására (») Szept 2, 2011 /
 
Azok milyenek? Mit jelent az a K vonal?
(#) csacsa72 válasza Albert-M hozzászólására (») Szept 3, 2011 /
 
Parancsolj az Op-Com rajz +hex.
(#) Albert-M válasza csacsa72 hozzászólására (») Szept 3, 2011 /
 
koszi szepen
(#) mate_x válasza bmotor60 hozzászólására (») Szept 3, 2011 /
 
Szia!

1.6i motorral.

Üdv, mate_x
(#) CsemanAttila hozzászólása Szept 4, 2011 /
 
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Vettem egy Op-com usb-t ami tökéletesen működik az az op-com programmal. (Program magának válogatja a szálakat amin kommunikál a vezérlőegységgel.) EOBD-OBD2 csatik ugye szabványosak, szóval van valami program, amivel tudok más kocsikból is hibakódot olvasni? Bőven elég lenne az olvasás, csak működjön. Vagy ez lehetetlen dolog mert semmilyen másik program nem fogja pl aktiválni a "7-es lábat"? Előre is köszönöm a segítséget!
(#) bmotor60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 4, 2011 /
 
Az opcom csak az opelokhoz való,mint ahogy a listájában is látod.
(#) CsemanAttila válasza bmotor60 hozzászólására (») Szept 4, 2011 /
 
A Programra írod, vagy az interfészre?
(#) bmotor60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 4, 2011 /
 
Az interfész csak az opcommal megy,ergo máshoz nem jó.
(#) CsemanAttila hozzászólása Szept 5, 2011 /
 
köszi bmotor60, de biztos van valami megoldás.

Egy újabb megoldásra váró feladat. b Corsa 2000-es x14sz motor helyén egy 94-es x16xe ehez való motorvezérlő. Ebből kéne hibát olvasni, de ugye a 2000 eobd, a 94-es meg sima 10 pólusú csati. valakinek ötlete?
(#) zsolty7 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 5, 2011 /
 
Régi opel motorvezérlőt egyszerűen ki lehet villogtatni.
(#) bmotor60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 5, 2011 /
 
vagy kivillogtatod,vagy teszel egy átalakitót az opcom végére,aztán dolgozol.Vaterán is 3500 pénz.
(#) CsemanAttila hozzászólása Szept 5, 2011 /
 
Telefonról írtam, ezért lehet nem lett elég érthető. Átalakítóm van, 16-ról10pin-re. Nem itt a gond!

Gyári motor, ami eredetileg benne volt:
x14SZ motor, 16 pólusú csatival szerelt diagnosztika. 2000-es évjárat!

Jelenlegi motor:
x16xe motor, sima 10 pólusó csataival volt szerelve. 93-as évjárat!

Csak motor, és motor kábelköteg lett cserélve, a diagnosztikai csatlakozó nem! Így már érthető a gondom?
(#) bmotor60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 5, 2011 /
 
Nem C16XE 100lovas??? Mert valami igy nem jó,pedig opelozunk ám mocskos módon,de valami nem jó igy-a x16xe vel van bajom,meg a 10pin csatival.
(#) CsemanAttila válasza bmotor60 hozzászólására (») Szept 6, 2011 /
 
De, de C16XE, elírtam.
(#) bmotor60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 6, 2011 /
 
Motorvezérlő csatlakozó B9-barnafehér-ezt kötöd a 10pin csati G pontjára és D7-barnasárga-ezt kötöd a 10pin csati B pontjára. Aztán hajrá Opcom.
(#) CsemanAttila válasza bmotor60 hozzászólására (») Szept 8, 2011 /
 
Köszi! Majd a csokiban átrendezem a szálakat!
(#) CsemanAttila hozzászólása Szept 9, 2011 /
 
Üdv! Haladok az univerzális hibakód olvasó felé. A programozás része már letudva. Kapok egy opel motorvezérlőt, és ezt kéne asztalon, itt a gép elött anyira életre kelteni, hogy tudjak hibát olvasni. "bmotor60" már leírta, melyik 2 szál kell az olvasáshoz. Ezen felül érdekelne engem, hogy mi kell még, és az hova. +12V, Gnd. meg ilyenek. Valamint, hogy usb elég lenne-e neki tápnak, vagy inkább egy aski? Előre is Köszönöm!
(#) bmotor60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Mit szeretnél programozni?Miért akarsz asztalon hibát olvasni?Milyen motorvezérlőt kapsz?
Igy hirtelen ezek a kérdések.
(#) CsemanAttila válasza bmotor60 hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Programozás részen azt értettem, hogy csináltam virtuális com portot, és beszereztem pár obd-s hibakód olvasó programot. Asztalon csak kisérletezni akarok, hogy valóban működik-e az opelos multiplexerem egy kis trükkel más autókhoz. A motorvezérlő egy C14SE.
(#) Hari1231 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Okt 7, 2011 /
 
Mennyire akarsz belemélyedni az autódiagnosztika rejtelmeibe?! (Mármint anyagilag is! ... meg szakmailag.)
... esetleg ha univerzális interfacesban gondolkozol akkor ajánlom a Auto-Com CDP Pro -t. A-tól Z-ig szinte mindent visz '92-től napjainkig!
Nagyon ügyes, és nem mellesleg teljesen magyar nyelvű a szoftvere!
(#) CsemanAttila hozzászólása Okt 7, 2011 /
 
Helló! Mennyibe kerül egy ilyen cucc?
(#) Gyulus078 hozzászólása Okt 7, 2011 /
 
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni,Renault Scenic 2000.évj 1.4 -es autóhoz, milyen diagnosztikai eszközt érdemes használni, egyenlőre otthoni használatra.? Előre is köszi!
Következő: »»   24 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem