Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autós erősítős kérdések, problémák
Témaindító: Thomas10100, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Szia!
Remélem ezt akarod tudni! ![]()
A dupla tekercses mélynyomóhoz minek a hidalás? A hidalás direkt az 1 szem mélynyomó miatt lett kitalálva...
Azt, hogy melyik az elejének és a hátuljának szánt csatorna az erősítő másik oldala dönti el, amiről nincs kép. Lehet, hogy egyformák, de általában az 1-2 az eleje és a 3-4 a szub. Üdv Inhouse
Hali!
Kész a saját építésű pufferpanelem! 16V 517000uF Már csak valami manuális ki/be kapcsolási funkciót kellene rá kitalálni! Nem szeretném hogy a nap 24 órájában áram alatt legyen,mert ezek 2000 órát bírnak. Valami ötlet? ![]() Előre is köszönöm!
És már a mélyládára szerelve!
Üdv !
Nagyon rossz ötlet , ládára bármit rögzíteni. Örökös rázkódásnak , mechanikai igénybevételnek kitenni. Az aktív ládákban is sok baj forrása , pedig igen alaposan kiöntik rögzítő anyaggal, az meg gátolja a hő leadását. Öreg T
Üdv!
Esetleg tudnál valami megoldást arra ,hogy manuálisan ki/be lehessen kapcsolni a kondenzátort?
Üdv !
Nem , de biztos kapsz a fórumon segítséget. Egy -egy kapcsolás alkalmával a töltésüket hogy oldod meg? Öreg T
Nem tudom,ezért kérek itt segítséget! :beka3:
A kapcsoló belsejébe nem keletkezik nagy szikra a bekapcsoláskor? Illetve a kapcsoló átviszi azt az amperességet, ami az aksiból kijön? Ilyenek érdekelnek..
Ecopityu rajzolt neked pénteken egy elektronikát, az nem jó?
Üdv Inhouse
Szia! De biztos hogy jó lenne!
De azért nem vágom annyira az elektronikát! Félve ugyan,de megkérdezném hogy nem vállalná el valaki az összeszerelését? Terméseztessen kifizetném! :eeknoes:
Hali
Amit írtál, hogy a kondijaid csak 2000 órásak, az lehet, de semmi köze sincs ehhez a felhasználási területhez. A 2000 órát melegben, és 100KHz-es környezetben garantálják. Tehát gyors feltöltődés, és kisülés. Az autódban jó esetben a mély freki fogja egy picit meg rángatni, akkor is 2-3V lesz a differencia. Azt elbírja vagy 30 évig is. Ha a kondi egyen feszültségre van kapcsolva folyamatosan, akkor feltöltődés után már nem folyik áram. Akkor csak töltést tárol. Nincs igénybevétel. Nekem ilyen a kondisorom. 15000µF-os Elna kondik. ![]() Az össz. értéke : 0.6F. Éjjel-nappal be vannak kapcsolva a feszültségre. Már 1000 éve rendesen szolgálnak
Szia!
Rendben,akkor nem teszek rá semmit.. Köszönöm! Én azt gondoltam,hogy ha áram alatt vannak,úgy bírnak 2000 órát.. És nagyon szép a csomagtartód!! Szerintem 1000x szebb egy kondisor,mint 1 nagy "autóhifi" kondenzátor.. A (#1055710) hsz-t visszaszívom.. :peace: ![]()
És kb 1000X többet is használnak az ilyen gyorsan feltöltődni képes kondik.
Terveztem már a fejegység elé is egy ilyesmit, csak az ki van egészítve egy fojtóval a bemenetén. Az 150000µF Low-Esr kondikból. Arra nem volt még időm, hogy meg csináljam, mert eddig minden más fontosabb volt, mit ez. ![]() Nekem a fej alatt van még egy kihasználatlan 1U hely a kocsiban. Oda gondoltam ezt betenni. A nyák mérete: 112 X 91mm. a magasság mindennel együtt 45mm. Nem olyan nagy nem?
Nem nagy,biztosan hogy belefér.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Készletem! ![]()
Sziasztok! Problémám lenne az autós erősítőmmel, hátha valaki tud megoldást mondani. Hiba az lenne, hogy nem mindig kapcsol be, van mikor a LED fel sem gyullad, vagy ha fel is gyullad nem szól, néha-néha "bedurran" elkezd szolni, aztán lekapcsol... aztán van mikor teljesen hibátlan. Ha müködik, akkor hangzásilag illetve teljesitményben semmi hibája nincs! Másik dolog, hogy ha akksi töltővel üzemeltetem, akkor azonnal bekapcsol. Akksim az autóban uj, 13V fölött van a feszültség tartósan. Cseréltem már benne TL494-es kapcsi táp vezérlő IC-t de semmi különbség. Valaki tudna segíteni mi okozhatja ezt a hülyéskedést? Köszi előre is!
![]() ![]()
szia.mijen átmérőjü vezetéket használsz?Mert ez nagyon fontos Nagy kerestmetszetűt kell hozzá kötnöd,ha nincs más probi akkor utána nemlessz gond többet vele.Sok sikert
Én egyszer szívtam ilyennel. Ott az volt a baj, hogy a fej a remote kimenetén nem adta ki a 12V-ot, csak 10-et. Ettől az erősítő hol bekapcsolt, hol nem. Ahogy írtad. Pont rá illett. Amikor nem volt kedve bekapcsolni, akkor az erősítő +12V-os részén adtam neki a remote szálra egy 12V-os impulzust, egyből be is kapcsolt, és az a 10 V már elég volt, hogy bekapcsolva maradjon. Tehát a fej volt rossz.
Nekem egy LG csinált hasonlót, forrasztási hibája volt, futott vele a garanciális szervíz pár kört mire fogta magát és átforrasztotta az összes forrasztást...aztán ment mindig.
Üdv Inhouse
4mm2-es a tápkábelem, annak simán el kellene vinnije 25A-t amekkora az erősítő biztije. Ez előtt egy SAL erősítőm volt, azzal semmi hasonló probléma nem volt, mindig jol ment, tehát a kábelezés elvileg jó! Direkt nem a fejegységről kapja a remote jelet, hanem a gyujtás kapcsolóról. (lehet ez a baj???) Lehet átkötöm direkt 12V-ra a remote szálat egy kapcsolóval, és teszelem majd úgy, ha nem változik a helyzet, akkor a forrasztásos dolog nem rosz ötlet, lehet átmelegítem az összeset.
![]()
Sziasztok
Szeretném megerősítéseteket kérni, vagy javítsatok ki pls. (Tudom nem teljesen idevág a téma.) Haverom kocsijába beszerelünk egy erősítőt, melyhez van egy 100000µF-os kondink. A csatolt képen lerajzoltam az elképzelésemet, hogyan kötöm be, illetve kap egy teljesítmény diódát, hogy ne lehessen semmilyen baj. Kérlek írjátok meg, jó az elképzelésem? Előre is köszönöm Üdv.: Keri
És majd a teljesítmény diódádon leesik vagy 1-2V, ami p.l. 25A-es áramfelvételnél már 50W veszteség, ami hővé alakul, és nem zenévé!
![]()
A dióda nem kell!
Helyette a kondikkal párhuzamosan be építhetsz egy 1K ellenállást, ha a kondi egyszer ki lesz kötve, akkor ne tárolja az energiát, hanem ki tudjon sülni. Ez azért lenne fontos, mert amikor egyszer majd megint bekötöd, akkorát tud szikrázni hogy a sz..r is vigyázba áll benned ![]()
Szeretnék kérni Tőletek egy313/RTOSx-7002 autóerősitő kapcsolási rajzát, aki tud segitsen.Van egy Orosz, hordozható fekete fehér televizió S-402D üzemképes, ingyen átadom, bárkinek, sajnálom kidobni!
![]() E-mail cimem: szabo.laszlo55@citromail.hu Segitséget előre is köszönöm
Itt próbáld meg a rajz keresést. Bővebben: Link
Az erősítőhöz gyanítom nem lesz rajz, de talán nem is szükséges. Általános klisé szerint készült. Majdnem minden erősítőnek abban az időszakban ilyen volt a felépítése. Írd le mi a baja aztán hátha kisül belőle valami. TV? passz.
Hali! Van egy 4 hónapos Magnat RX-44 es erősítőm. Bő egy hónap használat után, kb 15-20 perc nagyobb terhelés következtében annyira felmelegszik, hogy nem lehet kézzel hozzáérni, illetve ki is kapcsol magától. Az ohmok megegyeznek a mélyládával, az erősítőben és a kábelen is 80-80-as biztosítékok vannak, 16mm testkábel illetve tápkábel van hozzá. Félig van csak feltekerve, de ha a fejegységet jobban feltekerem, akkor melegszik túl, kis hangerőn naphosszakat szól. Voltam műszerésznél is aki szétszedte az erősítőt, de nem talált hibát. Szerintetek mit csináljak még, mi lehet a hiba?
Szia! Nem vagyok szakember, de a legelső erősítőm volt ilyen. Magnat Schumacher. Egy szép piros erősítő, amit a Magnat miatt és a szép pirosszíne miatt vettem meg. Azt sem tudtam, hogy mit veszek. Később jöttem rá,hogy semmit nem lehet rajta állítani, csak kapcsolni hogy szélessávban sugározzon,vagymélyet. Na ez csinálta nekem ugyanezt. Mire körbeértem a városban és köldem rendesen, addigra tojást lehetett rajta sütni. Jött a protect led is,amíg ki nem hűlt. Megmondom őszintén, addig adtam el, mígnem volt rajta egykarcolás sem. Garanciális volt,ezért féláron gond nélkül megvette egy srác. Neki iscsinálta, de gondolom elvitte garanciális szervízbe. Ma sem kinlódnék vele szerintem.
Üdv!
Ez is pont az említett csoportba tartozik. Köztudatba jól beégetett , ismerősen csengő név , ami szintén egy nagy (0). De legalább jobban néz ki az átlagnál. Nagyrészük gerjedékeny , hangszóró gyílkos. Persze ezt is eladják és meg is veszik. Öreg T. |
Bejelentkezés
Hirdetés |