Fórum témák
» Több friss téma |
Jó lett a riasztóm
Megvezetett a Tv-s módszer egy picit mivel jel az volt az elemet is kimértem volt 6 V, amikor nyomtam a gombot csak 4,3 V. Utolsó esélynek vettem 2 elemet és érdekes módon megjavolt működik tökéletesen és ami régebben problémám volt már új korától (néha ki lehetett nyitni 8-10m-ről néha meg az ajtóból is alig) Szóval gyárilag vmilyen szinten le volt merülve az elem. Azért köszi a segítséget Inhouse.
Felhívnám a figyelmed arra, hogy amit írsz, mi abból tudunk következtetni!
Idézet: „hiába nyomok akármit a távirányítón nem akar se nyitni se bezárni semmit sem csinál. Elem jó (kimértem)” Idézet: „Megvezetett a Tv-s módszer egy picit mivel jel az volt az elemet is kimértem volt 6 V, amikor nyomtam a gombot csak 4,3 V.” Üdv Inhouse
Üdv a csapatnak!
Van egy Thunder riasztóm ami ment szépen és egyszer csak bebolondult és azóta folyamatosan villog és sziréna megy 1000 el Az lenne a kérdésem, hogy miképpen tudom visszaállítani alaphelyzetbe ? Segítséget előre is köszönöm.
Üdv.
Szerintem ezek a Geminik majdnem egy kaptafára készültek, nem pont ugyan az de hátha segít valamit. Üdv: Maci
**
Van egy tuhunder CA-107 típusú riasztóm olyan kérdésem lenne hogy: vennék hozzá egy bicskakulcsos vez.egységet (pl egy ilyet) ez tud ablakot mozgatni meg minden az én riasztóm meg nem. A riasztómon van olyan csatlakozás hogy unlock output és egy lock output, gondolom ez a két szál arra való, hogy egy ilyen vez egységet rá kössek. Vagy tévedek?? Megoldható lenne nekem ez a vez.egység rákötése? és hogyan? Előre is köszi kisDohi
Amit belinkeltél az magában nem tudja emelni az ablakot, csak vehetsz hozzá ablakemelő modult és azt tudja vezérelni. Viszont azt a te 107-esed is tudja sztem, legalább is nekem 103-as van, és az tudja, szóval mindegy ha a meglévőhöz veszel egy ablakemelő modult, ha csak emiatt akarod megvenni.
Azt tudom hogy kell még hozzá venni de viszont nekem az a lényeg, hogy bicskakulcsom legyen csak azt nem tuom, hogy fel lehet-e programozni az én riasztómhoz egy sima bicskakulcsot vagy vez.egységgel együtt kell vennem.
Egyébként sztem nem tudja a komfort elektronikát kezelni mert se a bekötési rajzban se a leírásban nem ír ilyesmiről egy szót sem meg több kábel sem jön ki a vez. egységből csak ez a kettő ami nincs be kötve!
Oké, bocsi igazad van. Utána néztem, és a 107-es tényleg nem tudja. A 103 igen, a 105 igen, a 106 igen, a 107 nem, ez érdekes. Ami neked van unlock OUTPUT, tehát kimenet. A te risztód olyan, hogy az ajtó nyitó motorokat egyenként rá lehet kötni. Viszont ha már van központi zárad az autóban, akkor nem kell megkeresni minden motornak a vezetékét, hanem azzal a két szállal lehet vezérelni a meglévő központi zár vezérlőegységét.
Tehát neked az a két szál nem jó arra, amit akarsz. Ha jól értem, amit te akarsz az, hogy beszereled ezt a kütyüt, és ennek a bicska kulccsával akarod használni a meglévő riasztót. Az ajtó nyitás zárás megoldható, úgy, hogy annak, amit belinkeltél biztos van ugyan ilyen unlock output, illetve lock output kimenete. Arra rákötöd a vezérlő motor (vezető oldali) barna, illetve fehér szálát (úgy hogy megmaradjon az eredeti összeköttetés is), mert ha azokon testet kap, akkor nyitja, illetve zárja a többi ajtót is. Viszont ha a riasztód valamiért beriaszt, nem tudom, hogy erre a nyitó test jelre leáll-e a risztás, vagy csak a távirányítójával lehet kikapcsolni. Viszont ezt ki tudod próbálni, valahogy érd el, hogy lezárt ajtókkal riasszon be, és a vezető oldali zárnál, kulccsal nyisd ki az ajtót. Ha leáll, akkor jó lesz.
Köszi!
Sima ajtó nyitásra nem fogja a riasztót kikapcsolni mivel ha feltörik az autót felhúzzák a gombot kinyit mindent és ha akkor kikapcsolna a riasztás semmi értelme nem lenne a riasztónak De megpróbálom megbeszélni az eladóval, hogy kipróbálhassam felprogramozni a kulcsokat a riasztómhoz mert másképp ezt nem lehet az már elég valószínű! Legalább lesz egy eladó vez.egységem vagy elvan az itthon is ha vmi elromlik már csak egy olyan eladó kéne aki engedi kipróbálni ezt a dolgot Bp-környékén
Sziasztok!
Vettem egy Thunder CA 103 típusú riasztót. Be szeretném szerelni az Opel Astra G Caraván autómba, csak nem tudom, hogy hol van az indításgátló relém. És ha valaki tudna segíteni, hogy milyen színű vezetékek jönnek a központi zár felől, melyikekre kössem rá a riasztó vezetékeit? Mert ha nem muszáj nem szedném le az ajtó kárpitját. És még egy kérdés, hogy a motorháztető érintkezőre csak simán kössem a vezetéket, vagy van ott is valami svédcsavar? A régi riasztót kivágták, és ott maradt a belsőtér figyelő érzékelő, azt valahogy hozzátudom illeszteni, mert azt pont nem adtak hozzá. Esetleg, ha van ilyen Uv szenzor egységről valakinek rajza azt szívesen venném. Előre is köszönöm. Küldök képet, hogy mit látok az autón. Idézet: „Vettem egy Thunder CA 103 típusú riasztót.” Ez a márka mostanában sláger, a kérdések és panaszok zöme erről szól...talán nem véletlenül... Idézet: „Be szeretném szerelni az Opel Astra G Caraván autómba, csak nem tudom, hogy hol van az indításgátló relém.” Ha van benne indításgátló relé, akkor azt az előző szerelésnél rakták bele, nem gyárilag. Ezért nehéz megmondani, hogy hol lehet pontosan...attól függ, mit szakítottak meg vele... Idézet: „s még egy kérdés, hogy a motorháztető érintkezőre csak simán kössem a vezetéket, vagy van ott is valami svédcsavar?” Gondolom ezt is utólag rakták bele, gyárilag ritkán van. Ha testet kapcsol, akkor a riasztó motortér nyitás érzékelő bemenetére kell kötni. Ha nincs külön ilyen, akkor az ajtókkal megy majd együtt. 99%, hogy testet kapcsol. Idézet: „belsőtér figyelő érzékelő” Nem tudni milyen, ezért megintcsak kicsi az esély, hogy megmondjuk... Idézet: „ha van ilyen Uv szenzor egységről valakinek rajza azt szívesen venném” Ritkán van UV szenzor a kocsiban érzékelőként, inkább ultrahang lesz az, vagy radaros. Nem hinném ezek után, hogy sokat segítene rajtad a rajz. Üdv Inhouse
Üd ** !
olyan kérdésem lenne, hogy bicskakulcsos riasztót milyet érdemes venni néztem thundert meg HD-t az a lényeg hogy 8-10ezer körül legyen MEGBÍZHATÓ, komfortelektronikát tudjon vezérelni meg kpzármotort, meg hasonló. Szóvan az olcsóbbak közül egy megbízható riasztótszeretnék venni. ** kisDohi * Nem hirdetünk semmit a felületen, és ha lehet magyarul köszönjél, nem ismerek dupla vével, semmilyen köszönést ! !
Sziasztok. Riasztó bekötéséről lenne pár kérdésem.
A csatolt képeken lehet látni hogy milyen fajta és ott a bekötési rajza is. A kérdésem az hogy van a fehér és a kék vezeték, azok nem tudom hova mennek. Valaki lefordítaná, hogy mire is szolgál és hova kell bekötni? A másik a sárga vezeték ami megy a relé 86-os lábára, az okés, és utána a többi láb az hova megy majd? És hova kell bekötni? Egy fiat bravo-ba szeretném beszerelni. Itt meglehet nézni a biztosítékkiosztását: A facelift utáni Bravo/a biztosíték-kiosztása
A kék az ajtókapcsolóra, ha negatívot kapcsol.
A fehér a gyújtáskapcsoló ACC állásában 12V-ot adó vezetékére megy. A relénél a riasztó testet kapcsol a relé 86-os lábára. A 85-ösre mint a fehérre, a másik kettő az indítózást szakítaná meg. Szerintem nincs értelme, nem lesz kulcsuk hozzá, akkor minek megszakítani, ha meg van hozzá, akkor rajta van a riasztó távirányítója is. Ha meg olyan ügyesek, hogy kulcs nélkül is boldogulnak, akkor nem akadály egy gyújtás megszakítás sem... Üdv Inhouse
A kék az ajtókapcsolóhoz megy, testet vár.
A fehér a gyujtásra, +12 V-ot vár. A relé az indításgátlást csinálja. A piros megy a gyujtásra, a zölddel pedig az indítási szálat kell zárni, vagyis azt a szálat, ami most az indítómotornak adja az indítási jelet, el kell vágni, és közzé be kell iktatni a két zöld vezetéket.
megelőztél, bocs, nem frissítettem, és nem láttam, hogy már válaszoltál. Egyébként én sem kötöttem be a sajátomnál az indításgátlót, én sem láttam értelmét.
Egyébként szívesen! Örülök, ha segíthettem...
Üdv Inhouse
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne hogy tegnap beszereltünk egy CTC-T70017 típusú riasztót! Este 7 óra körül bezártam távirányítóval a kocsit,riasztó beélesítve minden O.K.! 10 órakor gondolt egyet és kinyitotta a központi zárat akkor visszacsuktam a távirányítóval! Ma is eljátszotta ugyanezt bezárás után 3 óra és kinyit utána becsukta magát! Ugye hallottatok már ilyenről és tudtok v.mi okosat mondani! UGYE?! Előre is Köszönöm a válaszokat!! Üdv: -Csabi-
Szia!
Igen, szedd ki a távirányítóból az elemet.
Szia!
Köszönöm szépen! Megpróbálom! Ami még kimaradt:csak úgy van bekötve hogy az ajtónyitóra riasszon.A rezgésérzékelő vagy mi,nincs rákötve! A legújabb amit produkált kb 1 órája hogy bezártam és rá 10 percre nekiállt visítani! Már úgy voltam vele hogy kiszedem és megröptetem.....
egyenlőre lekötöttem róla a szirénát,csak az a baj hogy most a lényeg hiányzik
Mivel nyitni/csukni csak a távirányítóval tud, vagy az hülyéskedik (újnál nehezen elképzelhető, de a gomb kikopik és be tud esni), vagy megnyomta valaki véletlenül, vagy akkora gagyi a riasztó, hogy a szomszéd távirányítójára is működik, vagy behülyült a riasztó.
A beriasztás már más tészta, általában visszajelzik azt, hogy melyik zónán történt. Mivel az ajtókapcsolóra volt csak kötve, vagy az kontakthibás, el szoktak oxidálódni, ez a riasztónak már elég lehet, vagy a feszültségesés érzékelés miatt jelzett. Azt, hogy ezt mi okozta, meg kell keresni, vagy egy kontakthiba, vagy egy fogyasztó garázdálkodik. Érdekes, hogy nagyon ritkán van ebben és a testvértopicban márkás riasztóval kapcsolatban kérdés...ezekkel a noname-ekkel viszont tele van... Üdv Inhouse
Kösz szépen a segítségeteket. Nem sokra jutottam még el vele. Munka mellett nem sok időm volt rá, úgyhogy csak tápot meg földelést sikerült bekötnöm eddig, meg a szirénát, és kibirtam probálni, hogy működik-e legalább . Ma ismét van egy kis időm... Shock senzort azt hova szoktál felhelyezni ? Egyik fele öntapadós. A központizár meg az ablakemelőnek a vezérlőegysége a kesztyűtartó mögött van. Gondolom azokat majd oda kell kötni? Vagy elég lenne megkeresni hogy az ajtóból kijövő vezetékek közül melyik melyik és rákötni oda ?
Szívesen!
A rezgésérzékelőt egy merev fém alkatrészhez kell rögzíteni, és kipróbálni, hogy jó legyen. A bekötést ott kell elkövetni, ahol kevesebb munkával megoldható...ha tudod hol van az egység, akkor lehet, hogy egszerűbb ott, még ha 1 méterrel több vezeték is kell, mert könnyebben (hamarabb) megtalálod a kellő vezetéket. Üdv Inhouse
Köszi,akkor átnézegetem mégegyszer a dolgokat!
A kék kábel az megy az ajtókapcsolóra ahogy írtad... A műszerfalon van is egy lámpa ami akkor gyullad ki amikor nyitva marad valamelyik ajtó (jobb/bal) vagy a csomagtartó. De a motorháztetőt nem mutatja. Ezt a vezetéket hol lehet megtalálni, ami az ajtónyitást figyeli ? Visszaolvastam a témát egész az elejétől a végéig és írtak valami ajtógombáról vagy miről. Az lenne az ? Hol van kb ?
Kevés autón van gyárilag a motorháztető nyitását jelző érintkező. Elvileg adtak a riasztódhoz egy ilyet (legalábbis szoktak), amit vagy befúrsz egy alkalmas helyre, vagy egy lemezt fogatsz fel és abban rögzíted.
Üdv Inhouse
Sziasztok. A problémám a következő lenne.
Vettem egy Thunder CA-107 tipusú közp. zárat riasztót egyben, valamint egy ultrahangos szenzort. Hétvégén kötöm be a cuccot, de most néztem át, hogy a dobozban talált ütésérzékelőt bekötöm a vezérlőegységbe, akkor nem marad hely bekötni az ultrahangos szenzort. Lehetőség van a két érzékelő vezetékét közösíteni, és a közösített csatit bedugni a vezérlőbe, vagy választanom kell, hogy vagy ütés érzékelő, vagy ultrahang szenzor? Előre is kössz a választ! |
Bejelentkezés
Hirdetés |