Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » DSC riasztó

Témaindító: pittyu, idő: Márc 2, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   106 / 282
(#) aroxol válasza peti 60 hozzászólására (») Nov 9, 2011 /

Itt: Bővebben: Link Ezt használom teljesen jó.
(#) lzh6k4 válasza sunyeb hozzászólására (») Nov 10, 2011 /

Igen, így értettem én is a lekapcsolást. Illetve az LCD is elsötétül, nem csak a világítás.
(#) SUPE hozzászólása Nov 11, 2011 /

Sziasztok!Még kezdő vagyok,az lenne a kérdésem hogyha 4 zónás a panel és 8 vezeték nélküli nyitásérzékelőt szeretnék feltelepiteni.Akkor a panelen hogyan duplázzam a zónát ellenállásokkal.Vezetékes eszköz most még nem lesz a panelre kötve. Mert 4 érzékelő működik,de többet nem tudok csatolni mert nincs ugyebár duplázva a zóna.
(#) emts hozzászólása Nov 11, 2011 /

Sziasztok,
Az elozo probleman agyalok meg: a teljes rendszer aramfelvetele nagy a 7Ah-s akksihoz kepest.
Azt talaltuk ki, hogy lesz egy masik doboz, sajat trafoval es segedtappal, amiben lenne egy 18Ah-s akksi (egy TE1230AK doboz tampervedetten). A kulso dobozban levo akksira lenne teve az osszes erzekelo (mozgas, uvegtores, fust), a buszhoz (kozpont es zonabovitok, kulteri szirena) maradna a 7Ah-s akksi a kozpont dobozaban.
A nagy kerdes a 3 darab PK5501-es kezelo. Ezek egyutt tobbet fogyasztanak, mint az osszes erzekelo. A kezeleket lehet/erdemes szinten attenni a kulso akkura?
Nyilvan az a kockazat, hogy a 18Ah-s hamarabb lemerul, mint a 7Ah-s a kozpont dobozaban es akkor buko, mert nincs kezelo.
Vagy esetleg egy kezelo marad a kozpont akksijan, a masik 2 meg megy a kulso akksira?
A gond az, hogy a javasolt programozasokkal sem nagyon lehet levinni az aramfelvetelt 50mA ala (normal 135 mA egy kezelo eseten, a min. meg 50mA).
Minden segitseget/javaslatot nagyon megkoszonok
(#) emts hozzászólása Nov 11, 2011 /