Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Muzeális készülékek-alkatrészek restaurálása
Témaindító: Kutyuli, idő: Márc 29, 2008
Témakörök:
Valami gyönyörű lett, gratulálok! Az ilyen látványtól az ember még kedvet kap a munkához!
Köszönöm Janó bácsi, hogy kitartással és gondos munkával megvalósítottad ezt a remekművet és lehetővé tetted, hogy mi is gyönyörködjünk benne.Örülök, hogy van aki még erre időt és fáradságot szán.Büszke lehetsz alkotásodra.
Bizony,igy igaz ahogy a többiek mondják,én magam is osztom a véleményüket.Bár én még csak nagyon kezdő vagyok az elektronikai építészetben,de ez a rádió tényleg egy remekmű.Én pl mindig szerettem volna egy Gramofont a lakásom díszének,de sajnos eddig még nem sikerült rá akadnom egyre sem.No meg a másik érdekesség számomra, a Fonográf.Ebböl csak képeket láttam még életem során.
A "vaterán" találsz az "Antik, régiség" rovatban gramofont.
Köszi gépész
bár ahogy nézegettem a vaterán,nem olcsó darabok vannak,és én tudatlan azt hittem, hogy van benne elektronikai alkatrész,de miután alaposan megnéztem a gramofonrol készült képeket,rájöttem,hogy ez igazán órásoknak való szakmai elkötelezettséget igényel
Van olyan is amiben elektronikai alkatrész is van:az a lemezjátszó.Bocsánat az élcelődésért.
Nem emlékszem, hogy feltettem-e már ezeket az oldalakat a rádiós hibakeresésről. Ha igen akkor valamelyik admin majd törli. Bár azt hiszem a sok fiatalabb, kezdő "restaurátor" hasznát fogja venni! A 70 éves cikk még mindig hasznos, újragondolva az érintésvédelem mai aktualitásait. Sorszám szerint olvassátok!
Ez már egy érdekes rádiótorony (koreai) miket ki nem találnak
Így bánni ezzel a gyűjteménnyel?!