Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy mennyire kell felérdesíteni a rozsdamentes lemezt ahoz, hogy beinduljon a gáztermelés. A gond a következő: a pwm áramkör egy próba cellálban egy -lemezpár -sima csapvízzel gyönyörűen bontja a vizet. (bubborék függöny jön létre) A lemezek igaz nem rozsdamentesek de ez most nemérdekes. Ami különbség, az az hogy a lemzek között 12 V potenciál különbség van. De ha a cellában ugyanezt a potenciál különbséget hozom létre ( rövidrezárva a köztes lemezeket) akkor sem indul meg a gázfejlődés. A távolság itt is ott is 1mm. A roszdamentes lemezen lévő eredetibevonat a jelenség okozója?
Szia Róbert!
Úúúúúgy van! Nekem valahogy most is így működik, csak linearizálnom kell a rendszert, vagyis pontosabb összefüggést kell felállítani a fordulatszám és a hozzá tartozó gázmennyiség előállításához szükséges áram között. De egy kis probléma azért még ezután is adódik a rendszerben, mégpedig az, hogy a motor sokkal dinamikusabb, mint a gáztermelés. Pontosabban a hirtelen megemelt bontóáram hatása késve jelentkezik egyrészt a gáztermelésben, másrészt a gáz összenyomhatóságának és a viszonylag hosszú útnak köszönhetően később is ér a rendeltetési helyére. Ennek ellenére még mindig arányosabb, mintha nem lenne semmilyen összefüggés a motor fordulatszáma és a bontó árama között.
Szia! A felérdesített felület lényege a felület megnövelése. Az eredeti bevonatot biztosan nem azért rakták rá hogy a bontó jól működjön hanem a lemez védelme érdekében. Itt leírtam a itt a folyamatot ha így megcsinálod biztosan jó lesz. Az 1mm viszont biztosan nem jó! Habosodni fog a rendszer és nem tud kiáramlani a keletkezett gáz. Ha már amúgy is próbálkozol a bontón kívül is nézd meg ezt is ha belemártod a vízbe a 2db lemezt és közelíted egymáshoz látható lesz az áramlási sebesség 1mm-nél már körbe legalább 3cm-es sugárban "forr" kifele a gáz ez a zárt cellák közül nem fog kijönni hanem lenyomja a folyadékot. 3mm-es lemezzel csináld.............
Ezt én mindet értem és jó is ez így, hogy legalább azt tudjuk miért nem működhet. És ha igen? Közületek kipróbálta ezt valaki vagy csak azt mondjátok, hogy hülyeség? Ő teljesen más elrendezést használ teljesen más anyagokból. Nyilván én is szkeptikusan állok a témához de szeretem kipróbálni az olyan dolgokat amik nekem egy fillérbe sem kerülnek maximum egy pár óra időt vesznek el az életemből.
Ugyanakkor: Mai kísérletem szintén egy új anyaggal volt amiről megint csak nem tudok sokat. Winchester tányér. A merülőforralós próbánál (két lemez egymástól 2-3mm-re befőttesüvegben) meglepően szépen bontja a vizet, fél nap után sem oldódott ki belőle semmi, nem színeződött el. Ebből is tengernyi van. Ezt csapvízzel próbálgattam eddig holnap jön az éles próba.
Vagyis a rozsdamentes lemezt előbb kezelni kell savval és csak akkor fog működni?aTükrös a lemez azt értem az eredeti bevonaton.
Sziasztok !
Látom sok helyen azzal érveltek ez ellen az egész fejlesztés ellen hogy a motor többet eszik a gázból mint amennyit te megtudsz termelni stb stb. Lehet nem mondok világmegváltó dolgot de 1 hálózatról is lehet üzemeltetni kettő egy tartályba miért nem lehet besűríteni az egészet este pl termel az autó mikor ál a garázsba reggel mehetsz vele munkába pl. Van hiba az elgondolásomba? Ettől még működés közbe is termelhetne vissza valamennyit,sok ember napi 20-30km megy az autójával.
Nagyon robbanásveszélyes a sűrített tárolás (nagyobb esély a szivárgásra!). Maga a sűrítés a hőképződés miatt is veszélyes.
A tiszta hidrogén tárolós megoldás is ezért veszélyes.
Sziasztok!
Tudna válaszolni valaki az előző kérdésemre? (privát üzenetben) Elsősorban nem vásárolni szeretnék... Köszi
Sziasztok!
A lényegét le tudnátok írni nekem a geet pantone reactornak???? Hogy működik a rendszer? Több oldalon jártam, de még sok minden homály maradt a működésével kapcsolatban...... Sajnos sok minden nem világos.
Szevasz!
Itt érdeklődj,lemezt ugyan nem vettem tőlük,de biztos,hogy azt is forgalmaznak 316Ti minőségben(is). INOX-Center kft. H-1222 Bp.Gyár u.17 Tel:+36-1-424-0444 WWW.inoxcenter.hu Remélem tudtam segíteni.
Nézz utána az ismereteidnek-nem tudom honnan vetted,de ezek a dolgok igen csak zavarosak pl:"Az alu elfogy,hidrogénné alakul."
"Bontáskor Na keletkezik..."
Hálózati árammal bontva drágább lesz a kúton vásárolt üzemanyagnál.
Szia! Ha utána olvasol rájössz hogy ezt miért nem tudod megcsinálni otthon. Kell hozzá -260C° és egy legalább 12mm falvastagságú! edzett acéltartály plusz egy robbanásbiztos kompresszor és külön kell választani a hidrogént meg az oxigént! Ezt a drága "mulatságot" csak a NASA engedheti meg magának. Mire felszerelsz egy ilyen cuccot az ebből származó megtakarítást az ük unokáid sem fogják élvezni sajnos...
Ha robbant már vissza nálad akkor tudod miről beszélek. Én otthon 1/2 óráig kerestem a tartály darabjait amikor visszaégett. Egy szó mint száz ne akard otthon előállítani és tárolni!
Sziasztok. Lenne 1 kerdesem. Azakumulator tolto teljes kapacitason mennyit fogyaszt aramot. A kw, erdekelne.
Az attól függ mekkora teljesítményű a töltő.
Amúgy hogy érted a teljes kapacitást? Rövidzár közeli állapotban vagy hogyan ?
Szia! Ampermérőt beraksz a 230V-os oldalra és a terhelt értékkel számolsz (W=U*I). Az elméleti számolásnak nincs értelme a veszteségek miatt akár több száz watt is lehet kialakítástól függően.Az akkumulátor töltő helyett inkább csinálj egy egyszerű tápegységet ami tud a szekunder oldalon ~100A-t hídkapcsolású dióda szűrés nélkül kevesebb veszteséged lesz.
Szia. N eked nincs sajat generator keped vagy videod? Szeretnem latni tanulni
"Specifications
Model EP-168 One Burner Max. Gas Production: 680 L/h Phase: Single Power Requirement: 110V AC Current: 12A Power Consumption: 1-1.3 kW/h Pressure: 0.3 kg/cm2 Water Consumption: 0.1 L/h" 680 liter/óra az 80A-ével 1 cellára 907A. Ez 1,5V-tal is 1360W. Valószínűleg avalós áramfogyasztása inkább 2kW lehet. 1dl vízból hogy lesz 680 liter gáz? Az 1 literre 6800 liter. 1800 liter HHO rémlik 1 liter vízből.
Nem értem én sem, ezért linkeltem be. Valamit csak tudhatnak ha így merik árulni. Megnézném élőben szívesen.
Érdemes meglátogatni a cég honlapját is!
Szia! Több szerepe is van az első az hogy mint egy visszaégésgátló működik. A másik szerepe az hogy a generátorból érkező elektrolit párát megszűri ezért időnként cserélni is kell a folyadékot. A harmadik pedig az újrapárásítás. Ez úgy működik hogy folyadékon keresztülhaladó gázból a hidegebb közeg hatására a páratartalma kicsapódik. Viszont a folyadék felett újból párát vesz magához pontosabban a párolgó folyadékot is kiszívja a motor szívóhatása. Mivel ez is párolog és feltelik lassan elektrolittel kell időnként cserélni.
Ha kihagyod ezt akkor számolni kell vele hogy az elektrolit megtámadja az alumínium alkatrészeket és komoly károkat okozhat a motorban. Én rákérdeztem a pécsieknél is hogy mit csinálnak akkor ha fél év múlva egy motorcserés számlával viszik vissza hozzájuk a szerkezetet emiatt? De mint másra erre sem válaszoltak! Most nagyon nagy mázlijuk van hogy ilyen enyhe a telünk!
Pár hozzászólással ezelőtt vetettem fel azt a kérdést hogy mi lenne ha az autóban egy plussz generátor lenne beépítve nagyobb áttételen keresztül és így a fesz és az áram is lecsőkkenne mivel alacsonyabb fordulaton üzemelne .
Így egy 15 amperes cellaáramon nem rontana akkorát a menetteljesítményen lehet hogy egy pl ebben a formában egy pl 70 amperes generátor maximum csak 20-at tudna leadni és a fesz is lecsökkenne de a bontáshoz tulajdonképpen elég lenne akár 3-4 volt is mert a többi veszteségbe menne. Szerintem működne az ötlet. Persze próba ként ki lehetne kisérletezni próbapadon már akinek van hogy mit bizonyít egy villanymotor meghajtaná ugyanazt a generátort teljes fordulaton és 15 amperen mennyit fog rajta a villanymotoron mért áramfelvételből ez is kiderülne, utána nagyobb áttételen 15 amperes terhelést beállítva mennyit fog. Én is készülök a kisérletre csak még villanymotorom meg plussz generátorom még nem adott. Ha valaki esetleg ki tudná próbálni már ha adottak ezek a körülmények próbálja ki.
Köszi a gyors választ, akkor nem hagyom ki a beépitését
Általában kisebb fordulaton (relantin) is elég jól terhelhetőek a generátorok. Ez a gyártó szabályzó elektronika megoldásától is függ. Mert vannak öngyilkos típusok is, amelyek túlgerjesztik a forgórészt és az elég. Ez általában akkor következhet be, hogyha pl egy dióda megadja magát és nincs elég töltés. De a legtöbb okosan meg van oldva és ilyesmi nem történik. Ellenben hogyha én a cellának külön generátort szerelnék, akkor építenék hozzá saját szabályzót áram visszacsatolással.
Még egy dolog motoszkál a fejemben!
A hidrogén segitségével tökéletesebb és gyorsabb lesz az égés a hengerekben. Nem okoz ez előgyujtási problémát?
Ez a gázmennyiségtől is függ de szerintem nincs szükség rá mert kevéske az a gáz ami miatt nem észlelhető ilyen változás.
Ha meg a pedált tövig nyomod még annyit sem jelent hogy számítson valamit .
De okozhat. Viszont a modern, számítógépvezérelt motorokban van elektronikus kopogásgátlás, ami kisebbre veszi az előgyújtást. Persze, hogy ez mennyire hatékony szabályozás ebben az esetben, nem tudom.
Az "F" astrákban lehet-e ilyen elektronikus kopogásgátlás? Ebbe a tipusba szeretném beleépiteni!
Szevasz!A modern kocsikat nem ismerem,de az ős szekereknél igenis létezik a dolog,amiről írsz.A Mozdonynál(kis Polski)pl annyira létezik,hogy amikor 1-2 TIZED mm-re állítom az előgyujtást,szinte táltos lesz a kivénhedett párából!Akarat van benne még 3mm előgyujtásnál is,de ennél az értéknél 80-at már nyögve megy,holtponthoz közeli gyujtásnál meg viszi a 110-et.
persze az igazi az lenne,ha HHO és gőz nélkül tesztelném ugyanezekkel a gyujtás értékekkel.Ami késik-nem múlik... |
Bejelentkezés
Hirdetés |