Fórum témák
» Több friss téma |
Én ellenállás+ledek kombinációjával csináltam. 5mA-re méretezve nehogy kinyirjam a portot.
Wow! Bocs de kezdő vagyok. Mekkora feszültség jön ilyenkor az LPT-ből és honnan fogom tudni megkülömböztetni a step-jelet a dir-től. A dir csak 1 impulzus volna?
Én sem vagyok profi csak áttanulmányoztam pár vezérlő kapcsolást. A step jel egy folyamatos négyszögjel(amíg léptet) a dir pedig iránytól függő L vagy H szint.
Értem, nagyon köszönöm a segítséget. Mekkora ellenállatot rakjak a ledre?
Sima piros ledekhez én 820 Ohm-ot használtam.
Sziasztok a segitségetekre lenne szükségem . Megépitettem ...EZT... a kapcsolást 3 tengelyre és minden müködik kivéve hogy enable (engedélyez ) nélkül is megy és nem reagál a full/half jumperre egyik meghajto kártya sem? Ezzel a lpt vezérlővel csináltam -Link Az enable 10kval lenne 5v-on de nincs egyiken sem bekapcsolva de megy Kérlek segitsetek.
És, ha 10K-val testre teszed akkor is megy?
Még nem probáltam de elvileg enable nélkül nem kellene mennie mert ugye ha nincs enable nem mehet
A levegőben lógó bemenetek csúnyán meg tudják tréfálni az embert.
levegőben lógó bemenettől is mehet a szerkentyű? erre nem gondoltam de nézd meg a nyákrajzot
A half/full jumper-t csak ujrainditas utan veszi figyemelmbe, menet kozben nem lehet modositni. Az enable labbal csak letiltani lehet a drivert ha lehuzzuk testre az enable labat.
A nyákot nézve valóban nem lóg a levegőben, de az R8-al +5V-ra van húzva. A bemenetnél gondolom egy jumpernek kell lennie ahol a fólia meg van szakítva. Ha külső enable jellel akarod használni szerintem nem kell az R8, de kell a jumper vagy a helyét átkötni, feltéve hogy H-aktív.
A felhuzo ellenallas mindenkeppen kell. Ha akarod hasznalni az enable bemenetet akkor a jumpert rovidre kell zarni.