Fórum témák
» Több friss téma |
Nem rossz!
Ez az MK484 végsősoron a ZN414 utódja? A Conrad KH rádió kitben is ZN414 van (AM egyenesvevő IC), de mintha olvastam volna, hogy a ZN414-et már nem gyártják.
Köszönöm!
A klónjának tekinthető.Azt nem tudom , hogy utódja e.Szerintem már nem gyártják. De az MK484 -es IC még kapható egyes boltokban , például itt.
Sziasztok!
Egy NE612-vel készített előkeverővel remek repülési kommunikációs vevő építhető vele (118...133MHz). A keverővel a venni kívánt frekit le kell keverni 150kHz...3MHz közé valahová (ez a KF) és az MK484 bemenő körét fixen arra kell hangolni. Az NE612-höz az URH zsebrádiókban szokásos elrendezésű és stabilitású oszcillátort érdemes használni. Az érzékenysége szerintem kielégítő lenne. Üdv.
Nem kizárt , hogy meg lehetne csinálni. Az tény , hogy nagyon érzékeny főleg ilyen kis feszültségről is.
Üdvözletem!
Új vagyok még errefelé. Előljáróban annyit had szabadjon elmondanom, hogy nagyon kezdő vagyok minden elektronikai témában, az alapok mennek "döcögősen". A napokban rátaláltam erre: Bővebben: Link Ennek az összeállítása még számomra sem volna túl bonyolult. Viszont. Nem tetszik a külleme, és a dobozát is home made-be szeretném megoldani. Kérdésem, kérésem: Készítene nekem valamely jólelkű fórumlátogató egy "üres" nyák lapot, melyre én már beszerezném az adott alkatrészeket, és összeszerelném az egészet. Természetesen a kedves illető mondana egy árat és biztos megtudnánk egyezni. Semmiképp nem szeretnék bénázni az első (és talán utolsó) legyártott nyák lapommal, nem vennék minidrill-t se egy alkalom miatt, forrasztópákám meg van. Gondoltam a belinkelt rajz is felhasználható volna, de a szóban forgó IC-t nem egyszerű beszerezni, ezért talán okosabb volna egy másik konstrukció elkészítése, amely a franzis rádióval majdnem megegyezne. Válaszokat, esetleges tippeket, felajánlásokat előre is nagyon köszönöm! (bocs a hosszért) Attila