Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Ezen az oldalon vannak az információk a fábiáról és a SIMOS 3PB vezérlővel rendelkező elektromos rajzok. A keleti szomszédok nem soviniszták de a cirill betűket nem mindenki tudja elolvasni és lefordítani. Sok rajz és fénykép magáért beszél.
sziasztok volna még egy kis gondom van egy skoda octaviám és a computer szerint gyenge a kulcsjel ami azt jelenti hogy ha villog a kisautó a müszerfalon akkor nem lehet beindítani de ha leveszem a gyujtást és ujra ráadom akkor már lehet indítani sajnos a pótkulcsal is ez a helyzet erre kérnék még segítséget esetleg megoldást. Köszönöm
A második link, első képén szereplő van nekem.
Ezt fejtsd ki egy kicsit légyszi.
Hogyan tudnám kiszűrni, hogy melyik ajtótól nem jön a jel?
Ha az ajtókapcsoló gombról lehúzod a vezetéket nem kap testet.
Ha nem kap testet nem fog világítani. Gondolom ez egyértelmű Egyesével lehúzva fog becsukott ajtónál elaludni a lámpa, mivel nem fog testet kapni. Érdemes megnézni a vezetékeket is, nehogy kidörzsölődés miatt ér testre.
szia octavia 2001-es pici kopogást hallok az elejéböl.A teleszkop tetején megfogom az anyát,megnyomkodom az autot és kottyan a bal és a jobb is.Azt mondják hogy a csapágy szinte örökös.Valami jó ötlet köszi
...vagy mégsem, de lehet teló is.
Üdvözlet minden itt fórumozó sorstársnak!
Sajnos AEE Octaviánál újból előjött az alapjárat ingadozása. Tavaly augusztusban szamara és Vim tanácsait követve már egyszer meggyógyult, Pillangószelep tisztítás, meg hasonlók. Nos sajna újból vacakol és nincs 50 ezer forintom pill. szelepre. Azt szeretném kérni, hogy aki tudja írja már le hogyan kell a Vag-Commal "betanítani" az alapjáratot. Vagy mit ellenőrizzek le. Kábelem és programom van, azzal szoktam hibatárat kiolvasni. Bocsánat, hogy ide írtam de nagyon nagy segítség lenne ha valaki tudná. Köszönöm.
Sziasztok!
Újból szeretnék kérni egy kis segítséget.AEE Octavia 2002' 1.6 benzin.Mikor megvettem már akkor sem ment a fordulatszám mérő,az óra működik mert gépre rádugva teszteli.Hol lehet a jeladó?Mi lehet a baj? Köszönöm!
Szia! Nincs semmiféle tanítás. Nem tanítani kell, hanem kitörölni a hibát és installálni az újat. Ha eddig működött a javítás után, akkor most máshogy, vagy máshol kellene keresni a hibát. A szoftvered nem tudja a rövid idejű hibatárat olvasni, vagy nem tudod futtatni menet közben a programot mikor fennáll a hiba? Minden esetre az értékeket meg tudod nézni, hogy egyezik-e az előírtakkal.
Sziasztok!Kicsit off,de van egy 2007-es II-es Ocatviam 1.6 benzines,tempomatot akarok belerakni.Arra lennék kíváncsi hogy a kormánykapcsolón kívül kell-e még vmit cserélni?és ha igen akkor mit?Köszi a válaszokat.
Szia! Kell egy vezézlő modul és a kórmány kapcsoló. Nem biztos, hogy ezek a cikk számok tartoznak a Te kocsidhoz, mert nem adtad meg az alvázszámot. Ha úgy döntesz, hogy magad építed be, feltétlenül olyan kereskedésből vásárolj ahol megfelelő programmal meg tudják mondani, hogy milyen alkatrészek valók a kocsidhoz, alvázszám szerint. Szerintem a motorvezérlőhöz illeszteni kellene, amihez nem ártana egy szerviz, vagy egy hozzáértő, akinek van ilyen szoftvere.
köszi a gyors választ,akkor szerintem inkább majd rábízom vmi hozzáértőre.
új hibajelenséget produkált az autóm....
Ma teletankoltam és az üzemanyag szintjelző szerint csak jó 3/4-ig van . Ilyenkor mi van ,találkozott már vki ilyennel? 2007. 1.6B octaviaII
Sziasztok. Egy kérdésem lenne absel kapcsolatban. Akmikor a nagy hó volt természetesen az utakat nem takaritoták. Egy tolatásnál kivillant az abs és a kézifékviszajelzö. Azóta 20km/h Felett állandóan világit az abs lámpa, MA kipucoltam az egyik elsö szenzort és lehuztam a csatit azóta egyfolytában világit. Valaki tudna 5letet adni? Ill kaposvár környéki aki tudna segiteni ebben? Rákapcsoltuk számitógépre és semmi kódot nem produkált. Köszi szépen!
Csak ötletként: mi van a fékfolyadékszinttel ?
Steve
Folyadékszint megfelelő. Közben mmegtaláltam a hibát. Az elsö féktárcsánál volt egy kis piszok az érzékelőnél. Most van még egy gondom. A kormánylégzsák jelez még. És azt mondták a szervizben 40ezerért megcsinálják. Nem lehet valami olcsóbb megoldás? Valami 5 let?
Sziasztok.
Valószínű hogy nem ide tartozik , de hátha tudtok rá választ adni. Most volt műszakin a kocsi és magas a CO -ja. Műszaki előtt olvastattam a hibákat, és ott jelzett olyat hogy a lambda szonda nem igazán jól működik. A szomda miatt lehet magas a CO? Üdv pompi
Igen sajnos ez a fő oka általában. Azt javaslom utángyártott vackot ne vegyél. Igaz fele ár, de nekem kettő nem vált be. Az egyik kb. két hétig, a másik egy hónapig bírta.
Ha már itt vagyok megkérdem - az alapjárat ingadozása lehet attól, hogy gyengélkedik az akkumulátor? Üdv minden fórumozónak.
Sziasztok!
Kb 2 napja elkezdett lusta lenni az octaviam(1.6 AKL 2001).Gyorsitáskor fulladozik,egyszerüen nembir menni.Ma észrevettem h 2. sebességnél vmilyen kattanás is hallatszik a motortérből,utána elkezd gyorsulni.Valami elektromos hibája lehet? v esetleg komolyabb?Aki találkozott már ilyesmivel v van ötlete,kérem irjon,köszi.
Szia az enyém is produkál hasonlót nekem azt mondták hogy a motor tetején lévő légbeömlőbe vannak szelepek amik egy idő után kikopnak és nem tud megfelelően működni . Végigcsináltak egy öndiagnosztikát ami elektromosan letesztel mindent többek között ezeket a szelepeket is és az egyik nem dolgozik rendesen ez okozhat ilyen problémát de ez nem javítható csak cserélhető sajna nem olcsó
Szia,kösz a választ,öntöttem az üzemanyagba rendszertisztitot,egy szervizes tanácsára,vmivel jobb,néha,a motor teljesitménye..Ha megoldás születik irok,helo.
Sziasztok!
Nemrég kezdtem használni egy 2000-es gyártmányú, 1,6-os Ambiente-t. Szeretnék pár apróságot kijavítani rajta, ehhez kérnék némi segítséget. Az egyik az, hogy a bal ajtó nyitására nem kapcsol be a belső világítás és nem világít az ajtó sarkán lévő piros biztonsági fény sem. Fél nap keresgélés után arra jutottam, hogy a zárban lévő mikrokapcsoló lesz a ludas. (más már nem lehet ) Úgy láttam, párszor már előfordult ez a jelenség és megköszönném, ha valaki tudna képekkel segíteni a szerelésben. Azt írja egy könyv, hogy a zár kiszereléséhez szét kell szedni az egész ajtót (ablakemelőt, kilincset, mindent) és nagyon remélem, hogy ennél egyszerűbben cserélhető. Esetleg tud valaki képet mutatni arról, hogy mit is keresek pontosan és mennyibe kerül? A másik gondom az önindító. Miután a motor beindul, "fogaskerék-hangot" produkál, mintha a bendix nem húzna vissza, vagy csak lassabban. Ilyennel találkozott már valaki? Egyébként kinek mi a véleménye a típusról? (tudom, nem feltétlen idevágó kérdés, de próbálom kiismerni; sok helyről hallottam, hogy jól összerakott autó, de elektromosan vannak gyengéi....) Köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Idő hiányában igen nagyvonalakban olvastam csak át az előző hozzászólásokat, de látom, hogy nem egyedi a hiba, amivel idejöttem. 99-es Octavia Combiról van szó. Minden műszer lefeküdt, ha jól gondolom, ez szoftverfrissítés? A másik hiba, hogy a központi zár akár menet közben is ki-be nyitogat zárogat, ráadásul már az egyik zár el is forog a kulccsal. Mi a megoldás? Köszönöm!
Szia a müszerfal probléma kb 10-12000 ft
egy jó villamosságszerelő és kb 30 perc nekem is csinálta a kocsi és kiakarták cserélni a müszerfalat 160000ft+Áfa ért kis telefonálgatás és megoldódott . Egy kis kütyüt cserélnek ki az órában és műküdik. A zárad az lehet sok minden pl az ajtóba lévő komfort vezérlő ami drága ez vezérli az enyémbe a kp zárat az ablakmodult és még pár dolgot
Szia Eztnézd meg,lehet hogy ez a problémád neked is.
Elfelejtettem múltkor említeni, hogy a vízhőfokmérőm sem működik jól. Az esetek 90%-ban 0-n áll, de van hogy kis időre felmegy üzemi hőfokra. Jeladó vagy kábelhiba a tippem, de egyiket sem tudom, hol keressem...
Üdv Mesterek. Adott egy 3.5éves Dacia Sandero, 1.4-es Benzines Renault MPI motorral. Sokak szerint olyan egyszerű motorja van mint a faék, viszont mostanában kezdett érdekes dolgokat csinálni. Reggel hidegen azonnal beindul, ahogy szokott, utána melegen is bármikor, viszont ha egész nap kint áll az autó a napon, és akkor akarom beindítani, teker-teker és mintha fokozatosan kapnák el a hengerek,és csak utána indul be! Viszont, ha utána egyből leállítom aztán utána indítom egyből beröffen. Tehát langyosan nehezen indul, de ezt az állapotot úgy is el lehet érni, hogy hidegen beindítom, megyek vele pár km-t, ugye nem melegedett be a motor, leállítom várok 2-3órát és megint ezt csinálja az első indításnál. Itthon rádugtunk egy Brainbee ST6000-es OBD-t, de nincs tárolt hibakód...
Én a vízhőmérő gombára gyanakodnék így elsőre.
Azt mérném ki. Utána az üzemanyag rendszer nyomását. |
Bejelentkezés
Hirdetés |