Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LM1036 sztereo hangszínszabályzó áramkör
Lapozás: OK   8 / 91
(#) unicorn válasza tatabike hozzászólására (») Aug 28, 2007 /
 
Namármost: teljesen igazad van. De...
Szóval én még kezdő vagyok és nagyon tetszik nekem az, ha az egész dolog egyben van... Olyan élmény csak megmutatni a havernak, hogy tessik, itt van ez az egy nyák, ez csinál mident. Ha megmutatom, hogy 3 részből áll, akkor ezzel el is vesztette az érdeklődését.

Szóval azon túl, hogy igazad van, egyenlőre még egybe építem meg ezt az elsőt, aztán a többit valószínűleg már külön-külön. Ha megnézzük, akkor nagyon látványos, hogy pl. az LM1036N-es rész teljesen önálló nyákra kívánkozik.
(#) tatabike válasza unicorn hozzászólására (») Aug 28, 2007 /
 
Szia unicorn,

kinek a pap, kinek a papné... Nekem a több darabból álló nemcsak azért jön be jobban, mert praktikusabb, hanem jobban is tetszik. Itt van a tavaly májusban készült erősítőm, ebben van az LM1036, amit említettem, a végek meg TDA2030A-k meg BD tranyók. Ezt kicsit nehezen tudtam volna összehozni egy nyákra... . Egyrészt adott volt a doboz, másrészt a dobozon belül is adottak voltak bizonyos helyek gyárilag (táp, borda, kezelőszervek, bemenetek, kimenetek...). Mondjuk az a lényeg, hogy működjön, és megfeleljen az elvárásoknak. Én most egy olyan erősítőn nyomulok, ahol plexi lesz a tető és a két oldala, ezért belül is jól meg kell csinálnom, remélem sikerül...

TaTa
(#) unicorn válasza tatabike hozzászólására (») Aug 28, 2007 /
 
Nagyon szépen sikerült

OFF
Honnan szereztél ekkora kondikat (egyébként mekkorák? nem tudtam elolvasni)? Én csak 10.000µF-eset tudtam venni a LOMEX-ben (legalább 50V-os kellett).
/OFF
(#) Kovidivi válasza unicorn hozzászólására (») Aug 28, 2007 /