Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv! Egy kollégám régebben szakmányba csinálta az etetőhajókat. Új, 3 csatornás rádiókat vett, kb. 17 ezer/db volt, ha jól emlékszem. Egyik szervokimeneten volt a PWM szabályzó a motornak. 4 csatornással már keresőfényt, reflektort is csinált az elejébe.
A hajó teteje háztető alakú volt, 2 félkeret zárta körbe, a szervo egyiket emelte, akkor egyik fél adag csúszott a vízbe, aztán a másik adagot máshova, tetszés szerint. Roppant egyszerű és szellemes volt az anyag ilyetén kettéoszthatósága. Úgy el lehet bonyolítani, hogy már a horgászat nem is lesz érdekes...
Üdv mindenkinek!
Szeretném kérni tőletek hogy rakjatok fel adó+ vevő (rc távírányó+vevőt) kapcs.rajzot mert elég kezdő vagyok még ebben a dologban.
Szia!
Ha jót akarsz (magadnak és a környező szerves életnek) akkor veszel egyet használtan, újan. Ha fejbevág, vagy lábát töri a modell valakinek, legalább az építés miatt nem sóznak rád várfogságot. Mindenféle buta engedélyek kellenek ugyanis a modelltávirányítók előállításához, üzemeléséhez.
Idézet: „Mindenféle buta engedélyek kellenek ugyanis” Azt nem mondanám, mert a frekvencia használat az ahhoz hasonlít, amikor a világon csak egyetlen nem túl széles út van, és ezen kell közlekednie mindenkinek. Ezt bizony, csak ésszerű szabályok felállításával, és betartásával lehet.
A "buta" szót nem szó szerint értettem, nyilván...
Hátha könnyebb így elviselni, hogy nem csak gondolunk és építünk egy párszáz wattos adót - ha már csináljuk - alapon. hobbi1995! Bővebben: Link <- itt van mindenféle például készen egyébként.
Ok köszönöm a választ de csak olcsóban akartam kijönni a dologból.=/
Én vettem már FC16 kompjuteres adót néhány Boci csokiért is itt... El is ajándékoztam, mert csak a szemem kívánta.
Aki keres, az...
Régebben lehetett kapni olcsó tecsós RC autókat, azokban a csatolékban szereplő áramkörök voltak 27 MHz re. Ezekkel, vagy után építésükkel próbálkozhatsz.