Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   71 / 167
(#) imo699 válasza vovozs hozzászólására (») Ápr 20, 2012 /
 
Szia. Suzuki Swift GL, most vettem januárban. Az a baj, hogy nincs sok időm foglalkozni vele csak néha hétvégente. Szét még nem csavaroztam de akkor megteszem és lejjebb veszem az ütésérzékelőt elsőnek aztán majd látjuk.
Köszi a segítséget.

Üdv: imo699
(#) imo699 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 20, 2012 /
 
Szia.
A gond az, hogy egy másik fórumon (azt hiszem az Opelesen) olvastam és 2009-es volt a hozzászólás, meg el is tűnt a hozzászóló, elérhetetlen sajna.
Ennyi a gond.

Üdv: imo699
(#) imo699 válasza imo699 hozzászólására (») Ápr 20, 2012 /
 
Hello.
Belül nem látszik beázás nyoma. Nosza lejjebb csavartam az ütésérzékelőt egy tíz perce, eddig okés...... még nem jelzett.
Amire még gondoltam az a csomagtér ajtó kapcsolója, az sűrűn van használva lehet nem mindíg zár rendesen......

Üdv: imo699
(#) rzoltan19 hozzászólása Ápr 20, 2012 /
 
Üdv. mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy az autó riasztómon van olyan funkció, hogy az ablakokat felhúzza ha beriasztom. Viszont nincsen ablakemelő modulom. Az lenne a kérésem, ha esetleg valakinek van modulja, le tudná e másolni, és elküldeni pm-ben, esetleg ide feltölteni? Vagy tudtok e ilyen nyáktervet ...stb.

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv.: rzoltan19
(#) webinas válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 21, 2012 /
 
Szia.
Itt van komplett leírás Attila86 jóvoltából.
(#) rzoltan19 válasza webinas hozzászólására (») Ápr 21, 2012 /
 
Szia!
Köszönöm szépen a segítséget! Ezzel csak az a bajom, hogy nagyon mikroforrasztásos a dolog. Nincsen esetleg valami egyszerűbb megoldás?
Üdv.
(#) dokibácsi123456 válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 21, 2012 /
 
Helló
Én vettem egyet
Bővebben: Link
ilyet és patentul működik igaz ez nem tudja a komfort üzemmódot sajnos de tudok élni nélküle és nem marad lehúzva az ablakom sem.
(#) rzoltan19 válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Ápr 21, 2012 /
 
Szia! Nekem sem kell a komfort, csak ha bezárom a kocsit akkor húzza fel a riasztó az ablakot. Nem nézted a belsejét, hogy miből áll? Építeni szeretném ha nem túl bonyolult, és ha valaki le tudná másolni a sajátját.
(#) webinas válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 21, 2012 /
 
Kicsit kesze-kusza a dolog.
Ha problémát okoz, hogy megépítsd, akkor vegyél egyet.
Ma már nem olyan drágák. Ha beszereled, és van konfort funkció a riasztódban, akkor élesítésnél fel is fogja húzni neked az ablakokat. (Ez a konfort funkció)

Én megépítettem az Attila86 kapcsolását, de még nem volt időm beépíteni. Pedig nagyon tudnám szeretni. Igaz, van, hogy a kocsit is elfelejtem bezárni.
(#) rzoltan19 hozzászólása Ápr 21, 2012 /
 
Nem igazán a megépítéssel lenne a gond, hanem azzal hogy programozott pic kell hozzá, akkor meg már tényleg megéri venni egyet.
(#) Inhouse válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 21, 2012 /
 
egyik

másik

Üdv
Inhouse
(#) rzoltan19 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 21, 2012 /
 
Hali! Köszönöm a segítséget, de ezeket már én is megtaláltam.

Üdv.
(#) Inhouse válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 22, 2012 /
 
Ezeknél egyszerűbb nincs. Mit is akarsz építeni?

Üdv
Inhouse
(#) rzoltan19 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 23, 2012 /
 
Szia! Lehet hogy egyszerű, de sajnos én nem tudok nyákot tervezni.
Ha esetleg tudnál benne segíteni akkor azt megköszönném, persze ha van kedved és időd.
Üdv.
(#) dokibácsi123456 válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 23, 2012 /
 
Látod ezért vettem én is egyet, szerintem tedd azt te is.
(#) Inhouse válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 23, 2012 /
 
Akkor meg már végképp nem tudom, hogy miért akarsz építeni... Vegyél egyet, gyártótól, funkcióktól függően 2-3eFt-tól már lehet kapni, szerintem...elég lesz bekötni. Ha meg van szólj, segítünk!

Üdv
Inhouse
(#) rzoltan19 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 23, 2012 /
 
Nem egy autó riasztót kötöttem már be, a bekötéssel nem lesz gond. Szerintem a nyákot is meg tervezem majd idővel, nem értem miért vegyek? Pont az a lényege hogy én szeretném megépíteni. Nem létfontosságú, hogy szaladjak és vegyek egyet.
(#) Inhouse válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 23, 2012 /
 
Nem értem mi a baj...nem kell tervezni. Veszel egy raszteres próbanyákot, és szépen felépíted a panelt, kell néhány átkötés és kicsit nagyobb lesz...ennyi. Nem kell tervezni (na jó, kicsit menet közben), rajzolni, maratni, fúrni...

Üdv
Inhouse
(#) rzoltan19 hozzászólása Ápr 24, 2012 /
 
Szia!
Majd megpróbálkozom vele, mert ilyen téren elég kezdő vagyok, és egyenlőre azt sem tudom mi mi és mi hova
Ha van nyákterv és kapcsolási rajz akkor már nincsen gond

De ha van egy kis időd, és gyorsan lerajzolnád papírra a tervet, és elküldenéd a képet róla email-ben akkor azt nagyon megköszönném.

Üdv. rzoltan19
(#) Inhouse válasza rzoltan19 hozzászólására (») Ápr 24, 2012 /
 
Nem valószínű, hogy mostanában fogok nyákot tervezni. A linkelt rajzok közül az egyik egy HobbyElektronika újságból másolt cikk, ott volt nyákterv is.

Üdv
Inhouse
(#) rzoltan19 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 24, 2012 /
 
Oké rendben. Köszönöm Szépen.

Üdv.
(#) bitorlo hozzászólása Ápr 25, 2012 /
 
Sziasztok!

Rögtön a sűrűjébe csapnék.
Adott egy Chevi Aveo, amit gyárilag manuálisan vezérelhető központi zárral láttak el, ezt szeretném távvezérelhetőre cserélni.
Kérdésem az lenne megoldható-e a gyári egység vezérlése úgy, hogy az ajtók továbbra is kulccsal zárhatók maradjanak, tehát a végálláskapcsolók kiiktatása nélkül?
Helyzet a következő.A vezető oldalból kispóroltak a zármozgató motort a költéshatékonyság és az egyszerűség jegyében. A három vezérlőmotor, beleértve az anyósoldalit is kétvezetékes..
A vezérlőbe futó kábelek a következők, kibugáztam a funkciójukat..

Kék és fehér a motorok mozgatása
Narancs tápfesz
Fekete GND
Zöld és kék végálláskapcsoló
Szürke a kapcsolt test

Íme egy rajz a vezérlőről, lábkiosztás néhol eltérő de egy kaptafa.

Segítséget előre is nagyon megköszönném!

Üdv.
(#) vovozs válasza bitorlo hozzászólására (») Ápr 25, 2012 / 1
 
Hát persze, te csak mechanikusan csatlakozz egy utólagos kétvezetékes motorral a vezetőfelöli ajtó rúdjára és a távirányítós egységgel csak azt az egy motort vezéreld. ezt a gyári rajzot felejtsd el nincs rá szükség, abba ne köss bele semmit.
(#) dokibácsi123456 válasza vovozs hozzászólására (») Ápr 25, 2012 /
 
Ez így igaz
(#) bitorlo válasza vovozs hozzászólására (») Ápr 25, 2012 /
 
Nagyon köszi
Ez eszembe sem jutott, tetszik az ötleted és egyszerűbb a kivitelezés, leszámítva hogy többet kell kábelezni
Még valami, egy blőd kérdés.
Indexvillogtatás , vészvillogónál gondoltam hogy csatlakozzak, rajz szerint a távvezérlős centrálzár két barna kábele van erre a célra,azokat hová kössem, mert nézegettem és 7 kábel fut ki az elakadásjelző nyomógombjából.
(#) vovozs válasza bitorlo hozzászólására (») Ápr 25, 2012 /
 
Szerintem semmivel nem kábelezel többet,mert az ajtóba így is úgy is be kell vinned 2db kábelt a többi meg semmiség ehez a 2 kábelhez képest. Mikorra a csatlakozón keresztül te átviszed a kábelt az ajtóátvezetőnél, remélem van hozzá ügyességed!
Az indexet meg mérd ki melyik a jobb és bal oldal szála, elméletileg ott van. De ha már nem akarsz annyit kábelezi akkor miért ott akarod kötni. tipp: "a" oszlop alja a lábnál a hátramenő vezetékkötegbe is ott van mindkét oldal.
(#) bitorlo válasza vovozs hozzászólására (») Ápr 25, 2012 /
 
Való igaz, de a bal hátsó zármozgató motorról le lehet(ett) volna venni a jelet..az új vezérlőt meg a gyári mellé akartam volna (kesztyűtartó alá), mert adott a tápfesz. stb
Mindegy, a te alternatívádat fogom megvalósítani.
Megoldom, köszi, kábelfűzéstől nem félek, jobbára csak türelem kell
(#) Inhouse válasza bitorlo hozzászólására (») Ápr 26, 2012 /
 
Így is megcsinálhatod. A 2 vezetéket így is be kell vezetned az ajtóba, ha nincs benne... A motorokat relék kapcsolják, el fog menni 1-el több motorral is. A gyári vezérlő így marad, az összes funkciójával, a távvezérlőssel meg csak ennek a bal eslő ajtónak a mikrokapcsolóját kell vezérelni.
A rajz szerint testet kapcsol, ezért majd azt kell kapcsoltatni a távvezérlős modul reléivel (6 kivezetése lesz).

Üdv
Inhouse
(#) bitorlo válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 26, 2012 /
 
Konkrétan erről a modulról lenne szó.
Tehát ha így oldanám meg akkor negatív vezérlés szerint kell kábelezni.
Vovozs ötletét követve viszont közvetlen zármotor vezérlés kell.
Igazából még gondolkozom melyiket valósítsam meg, mindkét alternatíva jó, és egyaránt van pro és kontra.
Legnagyobb fejtörést most az indexlámpa vezérlés jelenti, kábelútvesztőkben barangolok

Üdv
bitorlo
(#) puma hozzászólása Ápr 26, 2012 /
 
Sziasztok!

Megtudná mondani valaki, hogy Audi A4-be ami 1999-es évjáratban hol keressem a gyári központi zár vezérlő egységet??? ugyanis a bicskakulcs távirányítóval nem működik, csak ha bedugom a kulcsot!

köszi
Következő: »»   71 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem