Fórum témák
» Több friss téma |
Én azt mondanám, hogy inkább a gyári vezérlő vezérelje az új motort (akár vehetsz 5 vezetékeset is és akkor a mikrokapcsolóját is használhatod a gyári helyett), akkor így van egy önállóan működő nem távirányítós kp záras rendszered. Erre logikusabbnak tűnik rákötni egy vezeték nélküli szettet.
A pdf rajzai hibásak, legalább is a negatív és pozitív vezérlés rész. Nagy valószínűséggel a kék és a zöld a 2 COM, a barna és a szürke a 2 NO szál, ami kell neked. A sárga és a sárga/fekete (2 NC) kimarad. Testet kötsz a kékre és a zöldre és a barna lesz záró szál, a szürke meg a nyitó. Amíg nincs bent a motor és nem működik rendesen, ne kösd rá a vezérlőt, mert nem lesz ami átbillentse a vezető felőli ajtót, így megzavarodik a gyári vezérlő... Üdv Inhouse
Szóval teszem azt 5 vezetékes motort rakok fel, akkor a két kapcsolószálat a zárban található végálláskapcsoló kivezetéseire kössem be?
Fentebbi kérdésem semmisnek tekinthető, azóta rájöttem hogy s mit..
Tehát a meglévő végálláskapcsoló vezetékeit lekötöm, és a már felszerelt motor mikrókapcsolóinak kimenetére illesztem.Kulcs általi nyitáskor ill. záráskor az összekötő rudazat mozgásba jön egyik-másik végállásba tolva a hozzá kapcsolt szervo motort.... De nem fog bezavarni ha egyszerre két egység vezérel majd?
Biztos hogy nem lesz nagy falat ennek az egy darab relének a +motor?
Én a garanciás dolgok miatt úgy szoktam csinálni ahogy én írtam... ha gond van valamivel egyből látszódik hol a gond és fizetős-e. Meg ezek a gagyi kinai motorok amúgy se hosszú életűek. Ha nem jól rakod fel a motort ,pl beázik párától ,közvetlen víztől, bilincs kilazul, attól a gyári müködik és nem kattog nem fog lezárni egy döccenőbe...stb.
Én is így csinálnám .
Inhouse megoldása is jó de szerintem ez egyszerűbb és a gyári rendszerbe nem kell belenyúlni.
Sziasztok!
Volna egy radix 2t riasztó és szeretnék majd rákötni egy ablakemelő modult(hogy milyet sajna nem tudom még,mert nem láttam) és esetleg valaki segítene,hogy a riasztón hova kössem,hogy zárásra felhúzza az ablakokat.. Segítséget előre is köszönöm! steffe
Egy relével nehéz lenne, ha ez a vezérlő, akkor alul nem 5 kivezetése van, hanem 8-10, dupla relé 1 tokban...
El kell bírnia... Üdv Inhouse
Sziasztok!
Ne haragudjatok ha már volt ilyen kérdés de nem találtam a választ.Több mindent fogok kérdezni,szeretnélek megkérni titeket hogy válaszoljatok.Előre is köszönöm szépen.Thunder ca 106 ról lenne szó.Bekötöttem de automatán ujrariaszt,ezt a funkciót szeretném kiiktatni,amihez a kulcs érzékelést kéne bekötnöm a risztohoz kapott relével.relé:hke cma31-b= 86 fehér,30 vastagzöld,85 sárga,87 vastag zöld,a sárga és fehér vezetéket egy ellenállás is össze köti.Kérdésem az lenne a mellékelt rajz alapján hova kéne ezt bekötnöm hogy legyen kulcs on meg off mód mert ha ezt megcsinálom akkor elvileg kikapcsolhatnám hogy kpzár nyitás után 30 ms el ujra élesitse a riasztót.azt szeretném elérni hogy nyitott állapotból ne kerüljön vissza zártba csak akkor müködjön a risztó ha én yomok egy zárást.Bővebben: Link
Gondolom azt is olvastad akkor hogy szoktam ajánlani hozzá egy alapszintű tudást is. Te a tiltórelét szeretnéd bekötni egy félig beszserelt riasztóhoz. Mint látszik valamit megszakít, te az önindítót szakítsd ezen minőségi riasztónál, ha nem akarsz belőle gondot a késöbbiekbe. Az nem ellenállás hanem dióda és az önindukciós feszültségtől védi a riasztó kimenetét, ezért csak polaritáshelyesen kösd be. Neked csak elég volna gyujtásérzékelést bekötni hogy tudd programozni. A visszaélesedést nem fogod kiprogramozni szerintem, hanem kösd be az ajtóérzékelést.
Sziasztok! Kérdésem a következő.: hova rejtették el a németek a központi zár vezérlő relét az Opel Astrában G-s
mert szeretnék rá csatlakozni a riasztóval..
Egyszerübb az "A" oszlop aljánál megkeresni a két szál vezetéket, vagy az ajtóátvezetésnél elől.
Szerintem "A" oszlop jobb oldalon, de nem tuti.
ha nem tuti, akkor nem bontanám le...tutibb válasz nincs?
Szerintem nem nagy bontást igényel. Az előző astrának és a vectrának ott volt ha jól emlékszem.
Vovozstól megkaptad a tutit, hallgass rá.
Hali! Megépítettem ezt a Modult, és az a bajom hogy a riasztóm 12v-ot küld jelnek, ennek viszont a Be jelre test kell. Lenne valami ötleted a megoldásra?
Üdv.: rzoltan19
Van. Beraksz elé egy NPN tranzisztort (egy bázisellenállással), vagy megkerülöd az első kaput, mivel invertál, a második már épp jó lehet neked. Persze a felhúzóellenállást az elejéről át kell rakni, csak a bemenet és a test közé.
Üdv Inhouse
Nem való ez már nekem...egész nap raktam egy távirányítós kp zár szettet egy Seat Inca-ba. 2 ajtó, plusz raktér ajtó... Az első ajtóknál jobbat vártam, alig volt meg a rögzítő elemnek a hely a rövid rudazaton, ráadásul ahhoz is ki kellett venni a zárat...
A hátsó ajtónál meg volt a záron a fül, csak rá kell csatlakozni, viszont ott meg kókányolt volt a zár, nem nagyon akart működni, drótozva volt a bovden... Került bele közben egy dupla szivargyújtó alzat hátra, az akkutól kábelezve, meg egy leendő erősítő tápkábel szintén az akkutól. Öregszem... Üdv Inhouse
Hát ez szívás. Ilyenkor ha szól az ügyfélnek az ember hogy hozzál egy zárat mert ez egy f.s a benne lévő akkor az a válasz :old meg mert nincs rá keret.
Minden elismerésem
Azt nem is írtam, hogy a felső beakadó bütyök (hátsó ajtó) pedig közben adta meg magát, alapból nem ugrik ki abba a pozícióba, ahol be tud kattanni. Kézzel kell átbillenteni. Szétszedtem, van benne egy rugó, ami nem látszik töröttnek, de az egyik vége lóg, nincs beakadva sehova, nincs mihez képest feszítsen...még lesz vele egy köröm.
Kösz az együttérzést... Üdv Inhouse
Csinálsz képeket róla?
Gondoltam rá közben, de haladni akartam, elmaradt...majd ha visszajön lekattintom!
Üdv Inhouse
Üdv újra így néhány hét után
Ma szántam rá magam az egység beépítésére, illetve inkább terepszemlét tartottam, nehéz szülés lesz helyet találni a zármozgató motornak, szinte mindenhol útban van vagy alkalmatlan a felület a rögzítésére..Ami viszont nagyobb fejtörést okozott az indexszálak kimérése. Szétkaptam az helyzetjelzőnél de nem lettem sokkal okosabb táp, gnd megvan emellett van egy hibajelző szál... 4 kábel van közös ponton a földdel 3 pedig a plusszal Valami instrukció a két oldal beazonosítására? Bárkitől szívesen fogadok segítséget, előre is köszönöm!
próbáld a bizti dobozba, nekem bejött..és oda csak 1 szál kell
Ahol várható, hogy index szál van, ráraksz egy 12V-os próbalámpát. Ahol villog, az már közelít a megoldáshoz...
Üdv Inhouse
Hát itt még sajna nem tartok, fél napom ráment mire a szervot be tudtam szenvedni...
Hihetetlen egy böszme elrendezéssel bír ez az aveo ajtó, szinte mindenhol útban volt a motor, aztán nem kevés átalakítással sikerült helyet találni neki, igaz nem egy vonalban van a reteszelőpálcával de működik.... Viszont a kábelt már nem tudtam teljesen átfűzni, csak az ajtó tömbszelencéjén húztam ki hogy még egyszer már ne kelljen levenni a borítást, mert azt nem élné túl eme csodás pattinthatós remekmű... Meglepetés áradat akkor csúcsosodott mikor karosszériából kihúztam a szelence másik végét...A kábelköteg egy csatlakozóba fut ami tökéletesen kitölti a kábeleknek vágott nyílást, így mellette elbújtatni lehetetlen...és még kipattanni sem akar..Szóval nem tudom mi lesz, de jókora türelemadagra lesz szükségem hozzá a maiak után..
Nem volt még olyan autó, amibe ne tudtam volna a motort betenni, a legdurvább egy régi bogárhátú ajtaja volt.
Kis eltérés a pálcánál elfogadható, működhet. Az ajtónál a csatlakozóban nem az összes saru szokott benne lenni. Mivel ilyen sarut szerezni nem sok esély van (régebben nem volt), ezért azt a pár lukat felbővítve át lehet húzni rajta a vezetékeket. Természetesen a dugókat le kell vágni és visszaforrasztani ha átment. A csatlakozó kiszedéséhez bontsd ki a műszerfal alatti burkolatot, hogy lásd hátulról is, hátha segít. Valamilyen trükk szokott lenni, retesz, patent...a kezed le lesz verve a végére az biztos, és csípni fogja a kosz, meg ragadni fog a ragacsoktól... Üdv Inhouse
Affene, volt az Inca, meg is csináltam a hátsó ajtó zárproblémát és nem fényképeztem... Úgy örültem, hogy hamar sikerült, hogy megint kimaradt... Kicsit melegebb lett és visszanyitott a kp. zár, ezért jött inkább, 2-3mm-el arrébb kellett állítani...
A hátsó zárral meg az volt, hogy a bovden köpenyére van sütve egy rögzítő idom, az volt kiugorva a helyéről... Előtte volt a cégnél egy VW Caddy, az teljesen ugyanaz, gyorsan átnéztem, de semmi olyat nem láttam, amire vártam. Ez a köpeny rész, csak szétszedve jön elő. Viszont ebben még nem volt drótozva a zár rész, meg voltak az acéllemez körmök. Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |