Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   72 / 167
(#) Inhouse válasza bitorlo hozzászólására (») Ápr 26, 2012 /
 
Én azt mondanám, hogy inkább a gyári vezérlő vezérelje az új motort (akár vehetsz 5 vezetékeset is és akkor a mikrokapcsolóját is használhatod a gyári helyett), akkor így van egy önállóan működő nem távirányítós kp záras rendszered. Erre logikusabbnak tűnik rákötni egy vezeték nélküli szettet.
A pdf rajzai hibásak, legalább is a negatív és pozitív vezérlés rész.
Nagy valószínűséggel a kék és a zöld a 2 COM, a barna és a szürke a 2 NO szál, ami kell neked. A sárga és a sárga/fekete (2 NC) kimarad. Testet kötsz a kékre és a zöldre és a barna lesz záró szál, a szürke meg a nyitó.
Amíg nincs bent a motor és nem működik rendesen, ne kösd rá a vezérlőt, mert nem lesz ami átbillentse a vezető felőli ajtót, így megzavarodik a gyári vezérlő...

Üdv
Inhouse
(#) bitorlo válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 26, 2012 /
 
Szóval teszem azt 5 vezetékes motort rakok fel, akkor a két kapcsolószálat a zárban található végálláskapcsoló kivezetéseire kössem be?
(#) bitorlo válasza bitorlo hozzászólására (») Ápr 26, 2012 /
 
Fentebbi kérdésem semmisnek tekinthető, azóta rájöttem hogy s mit..
Tehát a meglévő végálláskapcsoló vezetékeit lekötöm, és a már felszerelt motor mikrókapcsolóinak kimenetére illesztem.Kulcs általi nyitáskor ill. záráskor az összekötő rudazat mozgásba jön egyik-másik végállásba tolva a hozzá kapcsolt szervo motort....
De nem fog bezavarni ha egyszerre két egység vezérel majd?
(#) bitorlo hozzászólása Ápr 26, 2012 /
 
Biztos hogy nem lesz nagy falat ennek az egy darab relének a +motor?
(#) vovozs válasza bitorlo hozzászólására (») Ápr 26, 2012 /
 
Én a garanciás dolgok miatt úgy szoktam csinálni ahogy én írtam... ha gond van valamivel egyből látszódik hol a gond és fizetős-e. Meg ezek a gagyi kinai motorok amúgy se hosszú életűek. Ha nem jól rakod fel a motort ,pl beázik párától ,közvetlen víztől, bilincs kilazul, attól a gyári müködik és nem kattog nem fog lezárni egy döccenőbe...stb.
(#) dokibácsi123456 válasza vovozs hozzászólására (») Ápr 26, 2012 /
 
Én is így csinálnám .
Inhouse megoldása is jó de szerintem ez egyszerűbb és a gyári rendszerbe nem kell belenyúlni.
(#) steffe8101 hozzászólása Ápr 26, 2012 /
 
Sziasztok!

Volna egy radix 2t riasztó és szeretnék majd rákötni egy ablakemelő modult(hogy milyet sajna nem tudom még,mert nem láttam) és esetleg valaki segítene,hogy a riasztón hova kössem,hogy zárásra felhúzza az ablakokat..
Segítséget előre is köszönöm!

steffe
(#) Inhouse válasza bitorlo hozzászólására (») Ápr 27, 2012 /
 
Egy relével nehéz lenne, ha ez a vezérlő, akkor alul nem 5 kivezetése van, hanem 8-10, dupla relé 1 tokban...
El kell bírnia...

Üdv
Inhouse
(#) z7i96 hozzászólása Ápr 28, 2012 /
 
Sziasztok!
Ne haragudjatok ha már volt ilyen kérdés de nem találtam a választ.Több mindent fogok kérdezni,szeretnélek megkérni titeket hogy válaszoljatok.Előre is köszönöm szépen.Thunder ca 106 ról lenne szó.Bekötöttem de automatán ujrariaszt,ezt a funkciót szeretném kiiktatni,amihez a kulcs érzékelést kéne bekötnöm a risztohoz kapott relével.relé:hke cma31-b= 86 fehér,30 vastagzöld,85 sárga,87 vastag zöld,a sárga és fehér vezetéket egy ellenállás is össze köti.Kérdésem az lenne a mellékelt rajz alapján hova kéne ezt bekötnöm hogy legyen kulcs on meg off mód mert ha ezt megcsinálom akkor elvileg kikapcsolhatnám hogy kpzár nyitás után 30 ms el ujra élesitse a riasztót.azt szeretném elérni hogy nyitott állapotból ne kerüljön vissza zártba csak akkor müködjön a risztó ha én yomok egy zárást.Bővebben: Link
(#) vovozs válasza z7i96 hozzászólására (») Ápr 28, 2012 /
 
Gondolom azt is olvastad akkor hogy szoktam ajánlani hozzá egy alapszintű tudást is. Te a tiltórelét szeretnéd bekötni egy félig beszserelt riasztóhoz. Mint látszik valamit megszakít, te az önindítót szakítsd ezen minőségi riasztónál, ha nem akarsz belőle gondot a késöbbiekbe. Az nem ellenállás hanem dióda és az önindukciós feszültségtől védi a riasztó kimenetét, ezért csak polaritáshelyesen kösd be. Neked csak elég volna gyujtásérzékelést bekötni hogy tudd programozni. A visszaélesedést nem fogod kiprogramozni szerintem, hanem kösd be az ajtóérzékelést.
(#) Koppány64 hozzászólása Máj 2, 2012 /
 
Sziasztok! Kérdésem a következő.: hova rejtették el a németek a központi zár vezérlő relét az Opel Astrában G-s
mert szeretnék rá csatlakozni a riasztóval..
(#) vovozs válasza Koppány64 hozzászólására (») Máj 2, 2012 /
 
Egyszerübb az "A" oszlop aljánál megkeresni a két szál vezetéket, vagy az ajtóátvezetésnél elől.
(#) dokibácsi123456 válasza Koppány64 hozzászólására (») Máj 2, 2012 /
 
Szerintem "A" oszlop jobb oldalon, de nem tuti.
(#) Koppány64 válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Máj 2, 2012 /
 
ha nem tuti, akkor nem bontanám le...tutibb válasz nincs?
(#) dokibácsi123456 válasza Koppány64 hozzászólására (») Máj 2, 2012 /
 
Szerintem nem nagy bontást igényel. Az előző astrának és a vectrának ott volt ha jól emlékszem.
(#) akos70 válasza Koppány64 hozzászólására (») Máj 2, 2012 /
 
Vovozstól megkaptad a tutit, hallgass rá.
(#) rzoltan19 válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 5, 2012 /
 
Hali! Megépítettem ezt a Modult, és az a bajom hogy a riasztóm 12v-ot küld jelnek, ennek viszont a Be jelre test kell. Lenne valami ötleted a megoldásra?

Üdv.: rzoltan19
(#) Inhouse válasza rzoltan19 hozzászólására (») Máj 5, 2012 /
 
Van. Beraksz elé egy NPN tranzisztort (egy bázisellenállással), vagy megkerülöd az első kaput, mivel invertál, a második már épp jó lehet neked. Persze a felhúzóellenállást az elejéről át kell rakni, csak a bemenet és a test közé.

Üdv
Inhouse
(#) rzoltan19 válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 6, 2012 /
 
Köszönöm Szépen a segítséget.

Üdv.
(#) Inhouse hozzászólása Máj 6, 2012 /
 
Nem való ez már nekem...egész nap raktam egy távirányítós kp zár szettet egy Seat Inca-ba. 2 ajtó, plusz raktér ajtó... Az első ajtóknál jobbat vártam, alig volt meg a rögzítő elemnek a hely a rövid rudazaton, ráadásul ahhoz is ki kellett venni a zárat...
A hátsó ajtónál meg volt a záron a fül, csak rá kell csatlakozni, viszont ott meg kókányolt volt a zár, nem nagyon akart működni, drótozva volt a bovden... Került bele közben egy dupla szivargyújtó alzat hátra, az akkutól kábelezve, meg egy leendő erősítő tápkábel szintén az akkutól.
Öregszem...

Üdv
Inhouse
(#) dokibácsi123456 válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 7, 2012 /
 
Hát ez szívás. Ilyenkor ha szól az ügyfélnek az ember hogy hozzál egy zárat mert ez egy f.s a benne lévő akkor az a válasz :old meg mert nincs rá keret.
Minden elismerésem
(#) Inhouse válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Máj 7, 2012 /
 
Azt nem is írtam, hogy a felső beakadó bütyök (hátsó ajtó) pedig közben adta meg magát, alapból nem ugrik ki abba a pozícióba, ahol be tud kattanni. Kézzel kell átbillenteni. Szétszedtem, van benne egy rugó, ami nem látszik töröttnek, de az egyik vége lóg, nincs beakadva sehova, nincs mihez képest feszítsen...még lesz vele egy köröm.
Kösz az együttérzést...

Üdv
Inhouse
(#) dokibácsi123456 válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 7, 2012 /
 
Csinálsz képeket róla?
(#) Inhouse válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Máj 8, 2012 /
 
Gondoltam rá közben, de haladni akartam, elmaradt...majd ha visszajön lekattintom!

Üdv
Inhouse
(#) bitorlo válasza vovozs hozzászólására (») Máj 12, 2012 /
 
Üdv újra így néhány hét után
Ma szántam rá magam az egység beépítésére, illetve inkább terepszemlét tartottam, nehéz szülés lesz helyet találni a zármozgató motornak, szinte mindenhol útban van vagy alkalmatlan a felület a rögzítésére..Ami viszont nagyobb fejtörést okozott az indexszálak kimérése. Szétkaptam az helyzetjelzőnél de nem lettem sokkal okosabb

táp, gnd megvan
emellett van egy hibajelző szál...
4 kábel van közös ponton a földdel
3 pedig a plusszal

Valami instrukció a két oldal beazonosítására?
Bárkitől szívesen fogadok segítséget, előre is köszönöm!
(#) Koppány64 válasza bitorlo hozzászólására (») Máj 13, 2012 /
 
próbáld a bizti dobozba, nekem bejött..és oda csak 1 szál kell
(#) Inhouse válasza bitorlo hozzászólására (») Máj 13, 2012 /
 
Ahol várható, hogy index szál van, ráraksz egy 12V-os próbalámpát. Ahol villog, az már közelít a megoldáshoz...

Üdv
Inhouse
(#) bitorlo hozzászólása Máj 13, 2012 /
 
Hát itt még sajna nem tartok, fél napom ráment mire a szervot be tudtam szenvedni...
Hihetetlen egy böszme elrendezéssel bír ez az aveo ajtó, szinte mindenhol útban volt a motor, aztán nem kevés átalakítással sikerült helyet találni neki, igaz nem egy vonalban van a reteszelőpálcával de működik....
Viszont a kábelt már nem tudtam teljesen átfűzni, csak az ajtó tömbszelencéjén húztam ki hogy még egyszer már ne kelljen levenni a borítást, mert azt nem élné túl eme csodás pattinthatós remekmű...
Meglepetés áradat akkor csúcsosodott mikor karosszériából kihúztam a szelence másik végét...A kábelköteg egy csatlakozóba fut ami tökéletesen kitölti a kábeleknek vágott nyílást, így mellette elbújtatni lehetetlen...és még kipattanni sem akar..Szóval nem tudom mi lesz, de jókora türelemadagra lesz szükségem hozzá a maiak után..
(#) Inhouse válasza bitorlo hozzászólására (») Máj 14, 2012 /
 
Nem volt még olyan autó, amibe ne tudtam volna a motort betenni, a legdurvább egy régi bogárhátú ajtaja volt.
Kis eltérés a pálcánál elfogadható, működhet.
Az ajtónál a csatlakozóban nem az összes saru szokott benne lenni. Mivel ilyen sarut szerezni nem sok esély van (régebben nem volt), ezért azt a pár lukat felbővítve át lehet húzni rajta a vezetékeket. Természetesen a dugókat le kell vágni és visszaforrasztani ha átment.
A csatlakozó kiszedéséhez bontsd ki a műszerfal alatti burkolatot, hogy lásd hátulról is, hátha segít. Valamilyen trükk szokott lenni, retesz, patent...a kezed le lesz verve a végére az biztos, és csípni fogja a kosz, meg ragadni fog a ragacsoktól...

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 14, 2012 /
 
Affene, volt az Inca, meg is csináltam a hátsó ajtó zárproblémát és nem fényképeztem... Úgy örültem, hogy hamar sikerült, hogy megint kimaradt... Kicsit melegebb lett és visszanyitott a kp. zár, ezért jött inkább, 2-3mm-el arrébb kellett állítani...
A hátsó zárral meg az volt, hogy a bovden köpenyére van sütve egy rögzítő idom, az volt kiugorva a helyéről...
Előtte volt a cégnél egy VW Caddy, az teljesen ugyanaz, gyorsan átnéztem, de semmi olyat nem láttam, amire vártam. Ez a köpeny rész, csak szétszedve jön elő. Viszont ebben még nem volt drótozva a zár rész, meg voltak az acéllemez körmök.

Üdv
Inhouse
Következő: »»   72 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem