Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Tranzisztorok helyettesítése
Szia!
Bonts ki valamilyen hetvenes évekbeli szerkezetből egy kisteljesítményű germániumtranzisztort. Régi orosz rádiókban voltak MP40 meg MP41 tranzisztorok. Azok is jók lennének.
Sziasztok!
Elég amatőr vagyok,kéne egy kis segíts ég.....Az ML7915A-t mivel lehetne helyettesíteni? Köszi a segítséget,hali!
Szia!
Például LM7915-el. Vagy bármilyen 7915-ös stabkockával.
Köszi a segítséget!!
Sziasztok!
Jelenleg ULN2003AP-n keresztül vezérlek PWM-el egy 3 RGB LEDes szalag darabot. Később a kis darabot, hosszabb szalagra szeretném cserélni. Úgy néztem, az ULN2003AP adatlapját, hogy azt már nem fogja elbírni. A szalagról ennyit tudok: U:12V, Power: 4,8 - 14,4W /m Ha jól számoltam: I = 1,2A/m Kérlek, ajánljatok konkrét típust ami el fogja bírni a szalagot!
Sziasztok !
Nem tudjátok, hogy ha van egy kapcsolási rajzom J201 FET-tel, akkor abba belerakhatom a J202-est, anélkül hogy valamit kellene változtatnom a kapcsoláson ?
Szia!
Néhány paraméterben különbözik a két típus, de szerintem felcserélhetők. Bővebben: Link
Üdv! BC 238-as tranzisztort mivel tudnám helyettesíteni?
Üdv! ZPD15 -tel.
Szóval a két két tranzisztor helyére egy egy Zénert tegyek? (minden más marad)
És a 3 uH induktivitás kiváltható valamely a Hestore kínálatában beszerezhető induktivitásra? (22uH a legkisebb)
Úgy látom a B-E diódák záró irányú letörési feszültségét kizárólag arra használja a kapcsolás amit egy Zener-diódával is el lehet érni.
A 3uH után érdeklődj a Quad405 témában, házilag elkészíthető.
Heló!
Tudna valaki nekem abban segíteni hogy 75345P típusú MOSFET-te mivel tudnám helyettesíteni? Valami olcsóbb tipus kellene mert egy inverterbe elég sok elpukkant. Előre is köszönöm. üdv.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy ezt a tranzisztort mivel lehet helyettesíteni? RN1241 (A/B) Köszönöm előre is! Üdv
Sziasztok,