Fórum témák
» Több friss téma |
A Fet Gate-Drain körében 100KOhm körüli ellenállást nézném meg, illetőleg, ha van ott akkor a diódáját és a Primer köri szűrőtagokat.
Üdv: Frici
Sziasztok! Van egy Tornádó 033 as kerékpár és tegnap használat közben a kilométeróra hirtelen kiakadt majd ezután leállt. Ha a kulcsot elfordítom hallom hogy kattan de nem reagál a gázra. A kérdésem az lenne hogy hol keressem a hibát. Előre is köszönöm.
Sziasztok! Nos a vezérlőbe a fetek típusa p140nf75. Azt olvastam lehet helyettesíteni a stp140nf75-el. Ez igaz? Vagy más fet is jó ami legalább 75v és 120A tud? Az nem baj ha a Rds (on) a p140 nél 0,0065 ohm a másik (stp140) pedig 0,0075 vagy 0,0105 ohm. Előre is köszönöm a segítséget.
Hello!Nekem is ez volt a hiba jelenség,és még nehéz volt pedálozni is.Az egyik fet volt zárlatos,aztán kicseréltem,és most elindul de csak akkor ha lassan húzom a gázt.Ha hirtelen,akkor letilt.Ezt még nem sikerült megtalálni hogy miért van,de megmértem műszerrel egy ugyanolyan de jó vezérlőben a feteket,és összehasonlítottam az értékeket a hibás vezérlő értékeivel,és megegyeznek.Nem tudom ,de már arra gyanítok,hogy lehet,hogy azért kötözködik,mert a kicserélt fet más tipus,de állítólag helyettesíthető vele a régi.Holnap belenézek ujra.
Üdv Etm
A vezérlőben lévő FET-et fázisonként párba illik cserélni illetve a hozzá tartozó ellenállást ,diódát , kondít , meghajtó IC-t is . A FET elszáll az sírba rántja barátait . Ugyan úgy mint a TV-nél és az akkutöltőnél . Mindenkinek:Sztenderen nehéz hajtani a kereket (a hibást fázis széthúzva) könnyen forog szín megjegyzése és hiba keresése annál a színnél . Az elektron olyan pici és gyors , hogy szabad szemmel nem látható . Üdv
Sziasztok
Villanybringa akkut (zselés) 1db használok más célra. A kérdésem milyen töltőt kreáljak hozzá, úgy értem mekkora fesszel és árammal szabad tölteni? Üdv
Szerintem sima autós töltőt digitálisat figyeli az áramot és afeszültséget legalábbis én ezt használom kezdő szervizes vagyok üdv mindenkinek BOTIKA.
Hello! Köszi a választ,majd holnap átmérek műszerrel mindent rajta,megpróbálom működés közben is mérni az értékeket fázisonként külön külön.Meg tudod-e mondani,hogy hogyan tudom megállapítani,azt hogy az IC jó-e?
Sziasztok
Van egy ilyen vezérlőm (lásd a képet) Külsőleg nem látok rajta semmit. Ami a kérdésem: lehet e a fordulat számot állítani? ( jelen pillanatba, lejtőn lefelé hátszéllel se hajlandó 40K/h nál többet menni. De ezt majdnem, emelkedőn is képes teljesíteni.) Ezt szeretném feltornászni 45Km/h ra. Esetleg valaki foglalkozott e ilyen vezérlővel? Hol lehet, a sebességet állítani? (elvileg a motor adatlapján a végsebesség az 60Km/h ) Észrevételeket köszönöm. További szép napot.
Sziasztok, nekem is lenne egy elektromos bringa. 36 V-os töltője elszállt, 1N5399-es dióda híd volt a hálózati oldalon ami zárlatos lett, cseréltem így van a kimeneten 40 volt, de viszont pulzál a vissza jelző led ami eddig folyamatosan világított. Természetesen kinai szeretnék segítséget kérni mit nézzek meg, mert igez van kimeneti fesz de nem tölt. Előre is köszönöm a segítséget.
sziasztok .van egy polymobilos elektromos bringám .Az a jelenség ,hogy minden működik rajta csak menni nem megy .El sem indul meg se nyekken.Mi lehet a baja.Eddig ment simán.
Ha rossz volt a Gratz próbáld cserélni a hálózati pufferkondit, esetleg még a komparátor tápzénere lehet kissé haldokol.
Első lépésként a fékkar kapcsolóit nézd át!
A kikötést hogy érted? Ugyanis van amelyik vezérlő akkor megy, ha a kapcsoló zárt állapotban van és van olyan ami nyitott állapotúnál megy. Egy másik alternatíva a vezérlő öntesztje; az én elektromosom (TRD033, ha jól tudom) vezérlője akkor sem indul el, ha a hátsó lámpa izzója rossz (kegyetlenül megszívatott egyszer), tehát azt is nézd meg világít-e, valamint az akkufeszültséget, mert a vezérlő pl; a 48V-os 42,5V alatt letilt.
ha esetleg tudok vkinek segiteni elektromos bicaj javitás ügyébe irjatok bátran polimobil és tornádo és lofty alkatrészek rendelkezésemre állnak
igazad van a trd033 az ilyen hogy blokol izzo hiba esetén
Nekem lenne is kapásból egy kérdésem. A TRD033-ba épített DC/DC konverter hány A-t tud pontosan?
a legutolso alkalomal amikor cseréltem dc-dc modult az max 10A-ert tudot de az átlagos dc-dc modulok azok max 5-6 A-ert tud
de elvileg lehet tuningolni a modult csak ovatosan kell bánni vele mert a 12 volt a trd033 as elektronikába is megy és ha elszál a 12 volt akkor a vezérlöelektronika blokol
7-és 10 ezer ftért vannak a dc-dc elekronikák a melohelyemen
Akkor nekem szerencsém van, csúcsban kb. 100W-ot veszek le róla azaz kb. 8,3A-t, ezek szerint még van egy kis tartalékom.
Van pót DC/DC konverterem szerencsére. Ezeknek milyen a hatásfokuk, eléri a 80-85%-ot? A hátsó lámpa működését hogy ellenőrzi, nem lehet átverni? Tervezem egy LED-es verzió beépítését a fogyasztás csökkentése miatt. Ezeket a vezérlőket csak programozással lehet nagyobb sebesség elérésére bírni? Lehet valahol erről a vezérlőről kapcsolási rajzot találni? Válaszaid előre is köszönöm! Üdv: Frici
érdemes ledesre átvariálni a világitást hátul 2 szálas az égöd és van olyan eset hogy az égönek valamelyk szála megnyulik és össze ér mind a 2 szál és ez zárlat az elektronikának és ezért tilt le olyankor örülj neki hogy van tartalék dc-dc modulod mert az nagy kincs
kapcsolási rajz sajna ezekröl nincs én megjegyzem a kapcsi rajzot és ugy javitom öket picel van a határolás megoldva de van amelyket be lehet csapni és jobban megy a gép csak kicsit érteni kell a programozáshoz de van olyan is amit az ellenálás láncal kell variálni és ugy van a határolás
Szerencsére a fontsorom hátul piros, tehát az átalakításban ez nem akadályozna, viszont nem tudom, hogy a vezérlőelektronika mit szólna hozzá. Első lámpáknál szerencsére nem figyel semmit a vezérlő, így ott már 2 darab 2W-os világít.
Pár vezérlőt már én is megjavítottam, de a PIC-esektől irtózom. Talán nem nyúvad meg a konverter, van előtte egy biztosíték rövidzár estére.
Egy kis kattanást hallok a motorból gázaadásnál.Ennyi. Világitás ,féklámpa irányjelző duda minden működik.
Ez esetben a vezérlő tilt le.A kattanás azért van,mert kiadja az áramot a motornak,majd azonnal le is tilt.
Valamelyik FET a vezérlőben nem zárlatos? Áramtalanítsd le a bicót, húzd le a motor vezetékeit és a + tápot is (3 szál; sárga-kék-zöld vastagok) és a + táphoz képest mérd meg diódavizsgálóval, hogy mit mutat!
Ha az egyiknél eltér a többihez képest akkor az a fázis hibás, 5-700 körüli értéket kellene mutatnia az egyik mérési irányba (negatív műszerzsinór a + tápon mérésnél) a másik irányban pedig semmit, persze ez minden fázisra értendő.
Hello mindenkinek! Javítok egy elektromos bicajt,és az a baja,hogy a kulcs elfordítása után teljes gázzal pengeti,ha a hátsó lámpa össze van dugva,és ekkor a gázkar hall-ján +19 Voltot mérek a tápon,a visszamenő jel pedig 8.5 volt a zöld szálon.A gázkar forgatására ilyenkor nem reagál. .A gázkar elfordításával változik a fesz,ha nincs összedugva a hátso lámpa,és ekkor 4.1 Voltot kap a gázkar tápja,visszamenő jel pedig változik 0.8-3.6 Volt között a gázkartol függően,de a motor meg se nyikkan..A gázkar kábele nincs szakadásban.Lemértem müszerrel.Tudna-e valaki segíteni? Köszi.Ez 36 Voltos bicaj ,a tipusát nem irja,3+5 szál megy a motorba
Azon gondolkodtam, hogy vajon jó lenne e egy smart drive mosogép motor biciklit hajtani. Nagy a kerülete, szoval jo nyomatéka van max sebesseg viszont lehet nem lenne tul nagy. A legopimalisabb az lene ha kerégbe be lehetne építeni, de az elég problémas...
Nállamsokkaltöbbet tudok!
Van egy kis problámám, egy HUB agymotort buherálok, és a vezérlőnek van egy brake kábele, ami a fékezéskor a motort leállítja, és a visszatöltést indítja. A fékkaron két kábelt zár ez a kapcsoló, de a vezérlőmön csak 1 kábel van. A kérdés az, hogy mit zár rövidre a fékkar kapcsolója? +12v, + 48v, vagy a negatív test? Nem kísérletezni szeretnék, jó lenne róla infó. A rendszerem 48v BLDC motor 2500w. Előre is köszönök minden segítséget! Attila |
Bejelentkezés
Hirdetés |