Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fényérzékelős kapcsoló

Témaindító: Vendetta, idő: Szept 26, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 3
(#) Vendetta hozzászólása Szept 26, 2007 /

Üdvözlök mindekit!
Segítségeteket szeretném kérni...
Egy olyan kapcsoló kellene nekem ami fényre nyitja az áramkört sötétre meg zárja. A motorola telefonokban szokott ilyen lenni, de abból nem tudok szerezni. Szerintetek miből tudnék ilyet kiszedni vagy hogy tudnék csinálni? Kereskedelmi forgalomban csak így szimplán ilyet nem kapni...

Az érzékelőnek lézerfényt kellene érzékelni
(#) lgyk válasza Vendetta hozzászólására (») Szept 26, 2007 / 4

Hi!

Mit kellene kapcsolgatni? Ha egyenfesz, kis áram kell, akkor nagyon egyszerűen meg lehet oldani.
(#) Vendetta válasza lgyk hozzászólására (») Szept 26, 2007 /

Lényegében ez egy riasztó lenne amire folyamatossan lézerfényt vetítenék. Ha a fény megtörik akkor a dolog jelezne ez lenne a cél. Egyenáramról menne a dolog...

Lehet elég amatőr kérdés de kezdő vagyok...
(#) ferci válasza Vendetta hozzászólására (») Szept 26, 2007 /

Pl. ezt megcsinálhatod.
(#) AtomCity válasza Vendetta hozzászólására (») Szept 26, 2007 /

Szia!
Ha nem ragaszkodsz a lézerfényhez, akkor ezt a dolgot egy infra-sorompóval egyszerűen meg lehetne oldani...
Az se jó a "betörőknek" Infra sorompó1
Infra sorompó2 (itt a 2.-nál használhatsz lézer ledet, most olvasom és akkor nő is a hatótávolságod!!!)
Üdv, remélem tudtam segíteni!!!
(#) ferci válasza Vendetta hozzászólására (») Szept 26, 2007 /

IC-vel is kísérletezhetsz, a típus lehet más is.
(#) hard válasza Vendetta hozzászólására (») Szept 26, 2007 /

Szia

van egy olyan topik hogy infravörös érzékelés,ott van egy kapcsi rajz ami szerintem tökéletes neked.schema infra senzor senzor,png a neve.Sok sikert
(#) csikosgabi hozzászólása Szept 26, 2007 /

Szevasz.Én ezt a kapcsolást építettem meg és szuperul működik.A trimmerrel az érzékenységét is tod állítani.Van az oldalon egy cikk is róla
Ez az