Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Gyújtásjel, gyújtásproblémák
 
Témaindító: source2, idő: Szept 11, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 3
(#) svebis.zoltan válasza aranyszamar hozzászólására (») Máj 10, 2009 /
 
Üdv!
Nekem is volt hasonló gondom,a swift elektronikus gyujtással rendelkezik!Érdemes a gyujtáselosztót és a rotort kicserélni, illetve a gyujtógyertyákat is ha az nem volt cserélve .A karbantartási utasitás szerint a rotor és az elosztót+a gyujtókábeleket 100000KM ként mig a gyertyát 40000 ként kell cserélni,ill érdemes a légszürő tisztaságát is ellenörizni.Tehát elosztó,rotor,gyujtókábel,gyertya csere!
(#) Baxi hozzászólása Jún 16, 2009 /
 
Hi Mesterek.

Megcsináltam a képen látható gyújtás modult, kétütemű motorban megyen tökéletesen már vagy 2 éve , de a kocsi (szamara) már nem indul vele. A rotor hamarabb elforog mint ahogy a szikra oda érne. Gyári Lada gy.modullal pedig megyen/indul.
Szóval mi lehet a lassú?

Kapcsoló tranyó: BU 2520 AF
PNP FET: IRF 9640

Adatlapok alapján nano sec alatt kapcsolnak, tehát az elég gyors szerintem.
Ha van ötleteket előre is köszönöm.

gyujtás.gif
    
(#) kobold válasza Baxi hozzászólására (») Jún 16, 2009 /
 
Nem lassú az, szerintem, hanem fordítva működik.
A Hall-jeladó kimenete akkor szokott alacsonyra esni, amikor a gyújtás pillanata van. A kapcsolásod szerint ekkor kezd el folyni a primer áram - holott pont megszakadnia kellene, gyújtás ugyanis megszakításkor van.
Vagy elteszed a zárásszög értékével a jeladót az elosztóban (de akkor a gyári elektronika nem lesz jó), vagy invertálod a Hall-jeladó jelét.
(#) Baxi válasza kobold hozzászólására (») Jún 18, 2009 /
 
Hi
Az invertálás mikéntjét letudnád rajzolni?
Hogy megtudjam aztat építeni, után építeni a rajz szerint.
Előre is köszi.
(#) kobold válasza Baxi hozzászólására (») Jún 18, 2009 /
 
Idézet:
„aztat”
- borzasztóan hangzik...


Az invertálás többféleképpen megoldható, a lényeg az, hogy a végfoktranzisztor akkor legyen nyitva (azaz vezessen), amikor a Hall-jeladó magas szintet ad (vagyis a nyitott kollektoros kimenete miatt az ellenállás magasra húzza).

gyújtás.gif
    
(#) Baxi válasza kobold hozzászólására (») Aug 4, 2009 /
 
Köszi a választ
Azért csak most válaszolok mert eddig nem volt nettem, köszi még egyszer.

Valamelyik nap meginvertálom
(#) rolchii hozzászólása Aug 11, 2010 /
 
Hali ,Sziasztok!
Nekem csak 1 kérdésem lenne h a tirisztor miért nem adja át az áramot (ujj tirisztor), és igy nincs szikra semm!!:/
Elóre is köszi!!
(#) zolika60 válasza rolchii hozzászólására (») Aug 11, 2010 /
 
Azt, csak te tudhatod.
(#) Stewe válasza rolchii hozzászólására (») Aug 11, 2010 /
 
A tirisztornak lenne mit rásütnie a trafóra? Megkapja a gatejére a nyitóimpulzust? Ezeket jó lenne tudni.
(#) rolchii hozzászólása Aug 11, 2010 /
 
Igen oda kéne igazán h rásüsön!
Az is rendbe van mag kapja de nem adja ki sehol:/
(#) sepsik hozzászólása Feb 16, 2012 /
 
üdv segítséget szeretnék kérni van nekem egy am6-os blokk és generic típusú gyújtás van benne az első kérdésem az lenne hogy hány szálas a gyújtás nekem két szál van rajta egy fekete és egy fehér de én ugy tudom hogy négy szál van benn egy fekete, fehér,kék, és egy szürke a másik kérdésem az lenne hogy nincsenek meg a kábeleken a csatlakozok és hogy kellene összekötni hogy legyen szikra
(#) szabodani14 hozzászólása Aug 3, 2012 /
 
Hello! Kérlek segítsetek ha tudtok. Ez a kapcsolás egy peugeot speedfight gyujtáselektronika rajza.
Kérdéseim:
müködhet-e ez a kapcsolás
ha valaki segít megrajzolni a nyák tervet
Bővebben: Link
Kérlek segítsetek!!!
A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2015
(#) efraim válasza szabodani14 hozzászólására (») Aug 3, 2012 /
 
Szerintem itt kellett volna előbb keresgélned
Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2015
(#) Istike88 hozzászólása Aug 7, 2015 /
 
Sziasztok!

Van egy 3-as Golfom, ami véletlenszerűen megáll. Ennek kiderítésére szeretnék egy olyan kapcsolást szerezni, ami induktív módon képes jelet venni valamelyik gyújtókábelről, és egy leden keresztül visszajelzést adva arról, hogy van-e szikra, vagy nincs.

Ezzel a gyújtás hibáját szeretném kizárni. Van rá valami bevált kapcsolás, amit meg lehet építeni?
Köszönöm! Üdv.: Tóth István
A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2015
(#) tursaba válasza Istike88 hozzászólására (») Aug 7, 2015 /
 
Szia ! Glimm lámpa és ~10-15 menet a gyujtókábelra.
(#) orcika70 válasza Istike88 hozzászólására (») Aug 7, 2015 /
 
Esetleg stroboszkóp gyújtáshoz topicba olvas bele.Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2015
(#) ALEXB hozzászólása Szept 24, 2018 /
 
Hello!
Vételeztem egy programozható vezérlőt az "imfsoft" tol.
Nem igazan volt még dolgom ilyesmivel, segitséget kérnék, hogyan számolja az előgyujtás idejét a trigger jel alapján?
(#) ALEXB hozzászólása Szept 24, 2018 /
 
Csatolok egy képet a triggerről.
A képen 1-4 henger felső holtponton.
(#) pisti1968 hozzászólása Aug 23, 2019 /
 
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ! Van egy 91-es audi 80-as 1.8 S motorkód JN (Mono -jetronik ) autóm,és érdekes problémával találkoztam. Az autó hidegen és melegen is jól indul,de ahogy bemelegszik és körülbelül eléri a 80 fokot elkezd rángatni. Mi lehet a baja ?
Következő: »»   3 / 3
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem