Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv!
Nekem is volt hasonló gondom,a swift elektronikus gyujtással rendelkezik!Érdemes a gyujtáselosztót és a rotort kicserélni, illetve a gyujtógyertyákat is ha az nem volt cserélve .A karbantartási utasitás szerint a rotor és az elosztót+a gyujtókábeleket 100000KM ként mig a gyertyát 40000 ként kell cserélni,ill érdemes a légszürő tisztaságát is ellenörizni.Tehát elosztó,rotor,gyujtókábel,gyertya csere!
Hi Mesterek.
Megcsináltam a képen látható gyújtás modult, kétütemű motorban megyen tökéletesen már vagy 2 éve , de a kocsi (szamara) már nem indul vele. A rotor hamarabb elforog mint ahogy a szikra oda érne. Gyári Lada gy.modullal pedig megyen/indul. Szóval mi lehet a lassú? Kapcsoló tranyó: BU 2520 AF PNP FET: IRF 9640 Adatlapok alapján nano sec alatt kapcsolnak, tehát az elég gyors szerintem. Ha van ötleteket előre is köszönöm.
Nem lassú az, szerintem, hanem fordítva működik.
A Hall-jeladó kimenete akkor szokott alacsonyra esni, amikor a gyújtás pillanata van. A kapcsolásod szerint ekkor kezd el folyni a primer áram - holott pont megszakadnia kellene, gyújtás ugyanis megszakításkor van. Vagy elteszed a zárásszög értékével a jeladót az elosztóban (de akkor a gyári elektronika nem lesz jó), vagy invertálod a Hall-jeladó jelét.
Hi
Az invertálás mikéntjét letudnád rajzolni? Hogy megtudjam aztat építeni, után építeni a rajz szerint. Előre is köszi. Idézet: - borzasztóan hangzik...„aztat” Az invertálás többféleképpen megoldható, a lényeg az, hogy a végfoktranzisztor akkor legyen nyitva (azaz vezessen), amikor a Hall-jeladó magas szintet ad (vagyis a nyitott kollektoros kimenete miatt az ellenállás magasra húzza).
Köszi a választ
Azért csak most válaszolok mert eddig nem volt nettem, köszi még egyszer. Valamelyik nap meginvertálom
Hali ,Sziasztok!
Nekem csak 1 kérdésem lenne h a tirisztor miért nem adja át az áramot (ujj tirisztor), és igy nincs szikra semm!!:/ Elóre is köszi!!
A tirisztornak lenne mit rásütnie a trafóra? Megkapja a gatejére a nyitóimpulzust? Ezeket jó lenne tudni.
Igen oda kéne igazán h rásüsön!
Az is rendbe van mag kapja de nem adja ki sehol:/
üdv segítséget szeretnék kérni van nekem egy am6-os blokk és generic típusú gyújtás van benne az első kérdésem az lenne hogy hány szálas a gyújtás nekem két szál van rajta egy fekete és egy fehér de én ugy tudom hogy négy szál van benn egy fekete, fehér,kék, és egy szürke a másik kérdésem az lenne hogy nincsenek meg a kábeleken a csatlakozok és hogy kellene összekötni hogy legyen szikra
Hello! Kérlek segítsetek ha tudtok. Ez a kapcsolás egy peugeot speedfight gyujtáselektronika rajza.
Kérdéseim: müködhet-e ez a kapcsolás ha valaki segít megrajzolni a nyák tervet Bővebben: Link Kérlek segítsetek!!! A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2015
Sziasztok!
Van egy 3-as Golfom, ami véletlenszerűen megáll. Ennek kiderítésére szeretnék egy olyan kapcsolást szerezni, ami induktív módon képes jelet venni valamelyik gyújtókábelről, és egy leden keresztül visszajelzést adva arról, hogy van-e szikra, vagy nincs. Ezzel a gyújtás hibáját szeretném kizárni. Van rá valami bevált kapcsolás, amit meg lehet építeni? Köszönöm! Üdv.: Tóth István A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2015
Szia ! Glimm lámpa és ~10-15 menet a gyujtókábelra.
Esetleg stroboszkóp gyújtáshoz topicba olvas bele.Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2015
Hello!
Vételeztem egy programozható vezérlőt az "imfsoft" tol. Nem igazan volt még dolgom ilyesmivel, segitséget kérnék, hogyan számolja az előgyujtás idejét a trigger jel alapján?
Csatolok egy képet a triggerről.
A képen 1-4 henger felső holtponton.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ! Van egy 91-es audi 80-as 1.8 S motorkód JN (Mono -jetronik ) autóm,és érdekes problémával találkoztam. Az autó hidegen és melegen is jól indul,de ahogy bemelegszik és körülbelül eléri a 80 fokot elkezd rángatni. Mi lehet a baja ?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |