Fórum témák
» Több friss téma |
Idézet: „Írtál még valamit? Inkább visszaolvasom, ne foglaljuk itt a helyet vele! Jó?”
Üdv Mindenki
Én 50 V és 5 A töltő Árammal fél és másfél óra közt szoktam tölteni ,bringám (V. mini) megajándékoz ezért a (kegyetlen ) bánásmódért 25-30 km távval .Másik töltőm 43 V és éjszakai töltő /vagy akár egy hetes lehet és nem melegszik az akku , 2 db 10Ah és egy 14Ah 6,7 és 8 éves , na ez minden szabálynak ellentmond - de működik ! 36V a pakk . Erre kössetek gombócot . Üdv
Sziasztok !
Javításra hoztak hozzám egy rokkantkocsi elektronikát. Kerestem a neten de rajz hozzá -szerintem - reménytelen. (egyébként Battricar Countryman) Elég összetett a panel, ha gondoljátok teszek föl képet. De inkább kiváltanám valami egyszerűbb vezérlővel. Annyi infót tudok még róla, hogy "1 fázisú" kefés motor van benne. Tanácsot szeretnék kérni, hogy milyen vezérlőt építsek. Köszönöm ! Üdv: sector99
Én egyszer dobtam fel egy ilyen rajzot ide, keress vissza! 24V-36V-ig működik 20A-es azt hiszem. De lehet, hogy az elektromos robogó topikban van. Ha nem találnád meg visszakeresem, csak szólj.
Üdv: Frici A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2012
Köszi ! Megkerestem, ugye Erről van szó ?
A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2012
Igen, erről! Sok sikert az után építéshez!
Sziasztok! Sajnos nem vagyok egy elektro-zseni, ezért a segítségetekre szorulok. Megköszönném, ha valaki tudna adni egy jó tippet. A téma a következő: építettem (összeszereltem) egy elektromos kerékpárt, 36V- 4A(?), táp: 3db 12V/13Ah ciklikus zselés akku sorba kötve. A motor teljesítményét nem tudom, használtan vettem, nincs hozzá semmi info. Milyen megoldások lehetségesek, hogy növeljem a bringa teljesítményét? +aksi már nem fér sehova. Természetesen a hozzá adott vezérlő is be lett építve.
36V 4A az 144W elég karcsú. Ha ez a maximum amit tud a motor, akkor csak a csere segít. Tegyél fel képet a motorról, vagy írd meg a pontos típusát.
Remek lámpákat lehet venni kb. 15000ért! Tekerni sem kell. (Bocs, nem bírtam kihagyni.)
Ezt pedig kihagyhattad volna, mert nem értem.
Kösz Zolika60! Nem is számítottam ilyen gyors válaszra. Őszintén megvallom a 4A csak tipp volt, ki lehet azt mérni? Kép: ... bakker... fel kell tölteni a fényképező akkujait Ha megvan, rakom a képet, hátha segít...
Valaki kérdezte, hogy ha 35-nél gyorsabban megy, akkor meghajtana vmi. halogén izzókat..., arra írtam, de legközelebb visszafogom magam.
Ha használtad volna a válasz gombot akkor érthető is lehetett volna akár.
Természetesen kilehet, ha van megfelelő műszered hozzá.
Sziasztok!
Most olvasgatom ezt a topikot hátha találok egy driver rajzot amire most nagy szükségem lenne. Ahol lakom elég hegyes-dombos és a 300W-os Kínai robi hamar feladná. Van egy lepukkant robogóm amit szeretnék átalakítani elektromos robogóvá. Sikerült szereznem egy szénkefés, 24V-os DC motort ami 5,2 Kw-os. Ez egy elektromos targonca meghajtó motorja volt. Egy kis vazelinnel be is férne, de nincs a motorhoz vezérlőm. Ha esetleg valakinek lenne egy kb 200A-os vezérlő rajza azt nagyon megkösszönném. H.G. Végfoknak van egy 600A-es IGBT hidam talán jó lesz............
200A-es vezérlő kevés lenne ahhoz a motorhoz. Tudtommal tökéletesen működő senkinek nincs, A leginkább kész Rozsda kollégának van. Azt itt megtalálod.Bővebben: Link
Amíg nincs vezérlőd, szükségmegoldásként építs rá kisebb végsebességű áttételt(kisebb áramfelvétel), és induláshoz söntöt. Az 5kW-os motor üresjáratban és kis terhelésen is eszeget. Ha olcsón jutsz akkuhoz, gazdaságos lehet. Hegyvidéken a váltót is érdemes lehet meghagyni.
2000W-os flex 6500-at forog, elméletileg bepakolhatnád a Simson főtengelye helyére.
Sziasztok!
Elektromos biciklinél ha az akksinál kimegy a biztosíték menet közben azt mi okozhatja? Merülő akkumulátor pl okozhat biztosíték (30A) kiégést)? A hozzászólás módosítva: Okt 8, 2012
Az akkupakknak volt melege....
De pl túlterhelés (100kg) okozhat biztosíték kiégést rossz földúton?
Nem, ugyanis az elektronika korlatozza az aramfelvetelt. Az akkubiztositek pedig ezen ertek felett kell(ene) legyen.
Csak a hosszabbítót kell elég hosszúra méretezni.
Az viszont igaz hogyha nem teljes sebességgel megyek az elektromos biciklivel hanem lassabban, "félgázon" vagy minnél lassabban annál messzebb visz?
Ez igaz. Minél kevesebb a padlógáz annál messzebb jutsz,
Szerintem ezt akkor lehetne igazán helytállóan megállapítani, ha megmérné valaki, gondolok itt a motor adott fordulaton leadott nyomatékára. Gondolom elektromotornak is van ilyen adata. (Nyomatékgörbe)
De ez a fura nekem, ha padlógázzal megyek végig akkor előbb odaérek. De ha meg lassabban megyek akkor később érek oda de az akku ugyanúgy merül mert mondjuk kisebb árammal de tovább van terhelve.
Meg nem tudom hogy pl a lánchajtásos villanybiciklik motorjának mondjuk mekkora gázon van a legjobb hatásfoka. Mert lehetséges hogyha lassabban megyek akkor nagyobb a veszteség.
Bizonyos mertekek kozott igaz. Viszont ha tul lassan mesz, akkor megint tobbet fog fogyasztani, mert jobban erolkodik a motor. Nagyobb sebessegnel pedig a legellenallas no meg, az fogja jobban meriteni az aksit. Tapasztalatbol mondva, altalaban elfogadhato, hogy fel-ketharmad gaznal optimalis a fogyasztas. Gondolj az autok fogyasztasgorbejere! Ugyanazt latod!
hello mindenki mennyivel tud menni egy tornádó grren evs?mert az enyém 25 27nél jobban nem megy.
Az enyém 37-38Km/h-val megy, bemérve autóval, motorral, digitális kilométerórával. Nincs véletlen összekötve a sebességkorlátozó?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |