Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   725 / 1274
(#) miabaja válasza kislacikahu hozzászólására (») Jan 3, 2013 /

Csináltam pár képet bejelölöd nekem légyszives mit kell nézzek melyik az az alkatrész mert a többit nem lehet leszedni legalábbis olyan mint ha oda lenne ragasztva a képernyőre.
(#) miabaja hozzászólása Jan 3, 2013 /

Valahogy el kell kezdeni a szerelgetést

P3.jpg

(#) kadarist válasza miabaja hozzászólására (») Jan 3, 2013 /

Ezt abba kellene hagyni és tedd vissza azt, amit leszedtél. Inkább nézd át a forrasztásokat meg a csatlakozókat tüzetesen!
(#) kocici17 válasza miabaja hozzászólására (») Jan 3, 2013 /

Elnézést az Uraktól, hogy belepofázok, de a te helyedben most hagynám én is abba.

Amire Te készülsz ahhoz 50-100 bejegyzés is kevés lenne.

Még gyakorlottaknak is csak úgy "biztonságos" segíteni, ha a javítás alatt állandó videókonferencia kapcsolat van.
Jó lehet én sem amatőr vagyok.
(#) kocici17 válasza kocici17 hozzászólására (») Jan 3, 2013 /

Ne feledd a képcsőnyak a legvékonyabb üveg. kb 2mm
(#) csucsesztergalyos hozzászólása Jan 3, 2013 /

Üdvözletem !

Van egy újabb típusú orion tv -m a hangjával van gond, ropogva szól, ha videóval erősítve van a hangja rendbe jön. Mi lehet a gond ?

Oda is van ragasztva kérem, és egyszerű az oka.
(#) kocici17 válasza csucsesztergalyos hozzászólására (») Jan 3, 2013 /

Tipus???
Normál állapotban, és normál hangerőnél mit csinál??

AGC - AFC szagú.

A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2013

Köszi,mire bejöttem olvasni a kommenteket le is jött viszont a ragasztásnál jött el a képcsőnél 4 db bol 2-ő már le volt válva,nem az én hibám miatt a másik kettő meg szinte magátol le esett.
Több helyen is láttam repedést ezen az anyagon ez mitöl van?
Egyébként nem látni sehol égés nyomot még mindig.Lehet a lakk alatt van?

Miből következtettél arra, hogy bárhol is égésnek kellene lenni a tekercselésben?