Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Csináltam pár képet bejelölöd nekem légyszives mit kell nézzek melyik az az alkatrész mert a többit nem lehet leszedni legalábbis olyan mint ha oda lenne ragasztva a képernyőre.
Ezt abba kellene hagyni és tedd vissza azt, amit leszedtél. Inkább nézd át a forrasztásokat meg a csatlakozókat tüzetesen!
Elnézést az Uraktól, hogy belepofázok, de a te helyedben most hagynám én is abba.
Amire Te készülsz ahhoz 50-100 bejegyzés is kevés lenne. Még gyakorlottaknak is csak úgy "biztonságos" segíteni, ha a javítás alatt állandó videókonferencia kapcsolat van. Jó lehet én sem amatőr vagyok.
Ne feledd a képcsőnyak a legvékonyabb üveg. kb 2mm
Üdvözletem !
Van egy újabb típusú orion tv -m a hangjával van gond, ropogva szól, ha videóval erősítve van a hangja rendbe jön. Mi lehet a gond ?
Oda is van ragasztva kérem, és egyszerű az oka.
Tipus???
Normál állapotban, és normál hangerőnél mit csinál?? AGC - AFC szagú. A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2013
Köszi,mire bejöttem olvasni a kommenteket le is jött viszont a ragasztásnál jött el a képcsőnél 4 db bol 2-ő már le volt válva,nem az én hibám miatt a másik kettő meg szinte magátol le esett.
Több helyen is láttam repedést ezen az anyagon ez mitöl van? Egyébként nem látni sehol égés nyomot még mindig.Lehet a lakk alatt van?
Miből következtettél arra, hogy bárhol is égésnek kellene lenni a tekercselésben?
Vissza kell olvasnom, ha válaszolhatnékom lenne, mert tisztába kell kerülnöm az előzményekkel.
Az nem szén, hanem festék. De azért forraszd át, ha bizonytalan vagy.
Csak gondolom mert mielött kikapcsolt égett szag jött a tv böl.
Máshol keresd az égéseket. A alaplapra menő csatlakozókat már átnézted?
A helyzet, hogy 10000-1 hez hogy tekercs.