Fórum témák
» Több friss téma |
Drága Edith!
Nagy valószínűséggel nem fog kilyukadni, egy savazás megoldja.
Ha jól értelmezem, én feltöltöttem a tágulási tartályt 1,2 bar-ra, vízzel pedig 2 bar-ig és mivel csökken a nyomás, ezért több levegőt kell bele pumpálnom. Több levegőt is lehet pumpálni bele mondjuk 1,5-2 bart?
Elnézve az NTC-d vízben lévő részét - koszos a rendszered!
Ebből adódik, hogy nagy a hőmérséklet különbség!
Szia Toro!
A hétvégén mostuk át Sentinellel és szivattyúval.. Szerintem * sem ért.. Tök tiszta volt a rendszer, alig volt pici szennyeződés a rendszerszűrőben. Annyi történt, hogy vizelet színű lett a víz az egész rendszerben.. Nagyobb sikerekről sajnos nem tudok beszámolni. Mivel semmi sem történt így elkezdtük egyesével leengedni a radiátorokból a vizet, ott valóban feketés lé jött ki. Úgy döntöttünk egyesével nagy nyomással át fogjuk mosni a radiátorokat. Mondjuk azt hittem, hogy a horror árú Sentinel majd pont az ilyeneket oldja le, mint amit az NTC-n látsz, de nem.. A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2013
Nem tudom, hogy a Sentinel elnevezésű tisztítószer, hogy dolgozik!
A Fernox F3 Cleaner viszont tiszteségesen letisztítja a radiátorok-, vascsövek-, valamint a hőtermelő (kazán) belső felületeit. Igaz, a használati leírásben írva vagyon, hogy a rendszert 45-50 fokon üzemeltetni kell! A fűtővíz vezetőképességét lehet mérni és ebből állapítható meg a szennyezettség foka.
Ugyanez pepitában..
Ezt is járatni kellett üzemi hőfokon, és elméletben ez is tisztességesen letisztítja a rendszert ..
Sziasztok! zw20-ame turbós kombi nem indít elektromos gyújtást,hibakód 3mp-ig egyszer kigyúl a piros led,ventilátor indul,ebben szeretnék tanácsot kérni.köszönöm!
Koszos az elektróda vagy letestelt a gyújtókábel.
Esetleg a vezérlőpanelen lévő gyújtótrafó meghalt!
Sziasztok! Megint a Chaffoteaux Nectra Top kazán, a szokásosnál több ideig hallatszik a gyújtás patogó hangja, 20-ból egyszer nem gyújt be, piros led kigyullad de a reset gomb megnyomása után begyújt és működik a következő hibajelzésig. Van hogy naponta csak egyszer de van hogy többször is előjön a leírt hiba... Mi lehet ez? Köszönöm a válaszokat! Hab a tortán a csöpögő feltöltő szelep, azt továbbra is keresnék...
Csiszoló vászonnal (smirgli) tisztítsd meg az ionikus elektródát.
Annyi gyanús, hogy most pár nap után kezdett el egyre jobban barnulni a víz, tehát valami reakció csak van..
Arra gondoltam, hogy lehet, hogy abból a radiátorból amibe a Sentinelt öntöttük ki sem tudott jutni az anyag a teljes rendszerbe 1 napi járatás után? 5x megkérdeztem a boltot ahol vettem, hogy jó e az elgondolás ahogyan csinálni szeretném a tisztítást...
Szervusz!
Nem írtad, milyen a rendszer. Egycsöveseknél ennyi idő után előfordul, hogy a radiátor felső szabályozó szelepeknél a vízkő és egyéb lerakódások miatt drasztikusan lecsökken a "lik", amin a radiátoron átfolyna a melegvíz. Ezért aztán a kerülő szakaszon megy a következő radiátorig, ahol ugyanez a jelenség van. Létrejön egy keringés, ámde csak egy kis mennyiségű vízzel. Ezért melegszik túl a radiátor és ezért nem megy ki a tisztítószer a radiátorból. Ám ha jó az anyag, pár nap múlva elindul rendesen a fűtés. Ugyanilyen hibát okoz a rosszul működő keringető szivattyú is. Ám ott, ha nem nyom eleget, be sem kapcsol a fűtés István A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2013
Ez a baj!
A rendszert 4-5 napig 50 fok körül kell járatni, az összes szelepet ki kell nyítni. Különben nem tud átöblíteni.
Szia! Ez az az érzékelő de értéket nem írnak hozzá (pedig szoktak). Ennek az NTC-nek 12kohm körül van az értéke szobahőmérsékleten, 80foknál 1.2kohm körül (nem tudom). A lényeg az, hogy ha mérni akarod az értékét és melegítésre nem csökken az ellenállása, akkor az rossz. Elég szép ára volt a javításnak.
üdv.
Lenne valakinek ötlete hogyan lehetne életre kelteni egy Radiant RSF 20E kombi turbos kazán modulációját? A tünetek a következők. A kazán begyújt, fűt, azonban a láng csak az alapon üzemel semmi módon nem akar feljebb modulálni(3 óra üzem után 42 fokig fűt). Jelenleg csak fűtésre használom, de a múltkor egy próbára beindítottam melegvízre is és ott is ugyanaz volt begyújtott meg minden de csak haloványan langyos víz jött belőle, a láng meg alapon. Valamikor december elején még láttam, hogy felmodulált, aztán azóta nem. Az utóbbi időben olyat is csinált párszor, hogy begyújtáskor az égősornak csak fele gyulladt be, majd lángblokkal letiltott, ki-be kapcsolást követően tovább ment. Az égőtálca tisztításán már átestem, az egyik szerelő tippje az volt, hogy nincs meg a gáz üzemi nyomása a nyomáscsökkentő hibája miatt, de azt elvetettük, ugyanis az óra és a nyomásmérő is fél éve lett újra cserélve. Bármilyen ötletre vevő vagyok.
Én először rámérnék, hogy egyáltalán szeretne e kinyitni a gázszelep. Ha igen akkor dugulás vagy beragadás. (szerintem)
Tisztelt Uraim, szeretném megkérdezni, hogy Vailant kombihoz visszatérő ágban lévő NTC-t tud-e valaki, mert a gyári ára horribilis. Szobahőmérsékleten 1 Kohm körüli az értéke. Előre is köszi.
Esetleg ez lehet megér egy próbát?
A hozzászólás módosítva: Feb 9, 2013
Azt mondta a szerelő, hogy 5 ezer az NTC, a többi a kiszállás és javítás.
Kb. 40 percet volt itt..
Szia! Neked nyilván ilyen NTC-re volna szükséged. A beszerzési ára az ukrán hrivnya (27Ft) árfolyam szerint 3780Ft volna de azt nem tudom, hogy házhoz szállítva ez mibe kerülne neked.
Mire gondolod rámérni a gázra vagy a modulációs jelre?
A tekercsen megjelenő feszültségre. Hogy megjelenik e és változik e
A hozzászólás módosítva: Feb 10, 2013
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki? Van egy beretta smart confort C.A.I. kombikazánom, ami 4 éves. Tegnap óta letílt. újraindítás után, mikor elkezdene rendesen dolgozni, úgy 1 másodperc után újra letílt. Ezt csinálja mind a fűtés, mind a melegvízállásban. Minden ötletet szívesen várok. Köszönöm!
Szia! Kezdjük ott, hogy meddig jut el a működésben. Először is indul a ventillátor, majd ezt követően kapcsol a szivattyú, utána gyújt az égőtér, majd átveszi az ellenőrzést az ionizációs elektróda. A kazán víznyomása rendben van?
Kössz az eddigi ötleteket!
Ma rámértem az 1-2 csatlakozásra a gázszelepnél, ami a következőt mutatta indításkor felment 0,2-ra majd pár mp. múlva lassan felment 0,7-ig, ha a vízhőfokot tekergettem e két érték között változott a mért értékem, azonban a láng nem változott. Ha jól értem akkor a panelem az ad jelet a gázszelepnek, csak a nem reagál?
Lehet, hogy most hülyeséget írok, de az is megfordult a helyemben, hogy emlékszem amikor még felmodulált akkor a turbó ventilátor is felpörgött. Nem lehet annál a résznél valami hiba, ugyanis az is egy adott fordulaton működik és nem pörög fel jobban.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |