Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok, valaki megtudná mondani OZF 80c 4ND tipusu 550W 1450 fordulatu motorbak a tengely átmárőjét? fejből 18mm tippelek.
Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni, kissé elakadtam a villanymotorom bekötése közben. Sajnos nem tudom a motor adatait, valószínűleg egy IMI lehetett valamikor. Ha jól sejtem újra lett ez tekercselve 220-asra. Valószínűleg legalább 750w és 1440ford/min körüli értékeket képvisel. Ez a motor a körfűrészgépemet hajtaná, és hajtja is de van egy kis gebasz.. Volt rajta két kondi, mint a képen is látjátok, de rosszak voltak ezért kapott 1 db 30mf os üzemi kondit. Ezt sikerült bekötnöm és még jó irányba is forog. A baj csak az, hogy induláskor nem bír felpörögni, csak ha megemelem és felpörgés után visszaengedem. Innentől már szépen dolgozik, de sokkal jobb lenne ha nem kellene emelgetnem. Azt szeretném kérdezni, hogyha egy indító kondit ha belekötnék akkor ez a hiba elhárulna-e és ha igen, akkor mit hogyan hova kellene kötni? A válaszokat előre köszönöm!
A hiba nem hárulna el. Az indítókondi másra való. Vagy üzemi, vagy inditókondisra van tekerve, illetve van mikor a kettő együtt is megvan, de az más téma.
750W nem elég körfűrészhez. Minimum 1500W kell, és alapvetően tárcsaátmérő függő, de 2 pólusú kellene hozzá, aminek a fordulata kb. 2900 percenként. Ez kb. ideális a 230-as általános tárcsamérethez. 1440-es fordulat már 500-as tárcsákhoz kell, de oda meg már teljesítményt is tolni kell bőven. Fontos! A körfűrész veszélyes jószág. Ha házilag barkácsolod, akkor legyél nagyon körültekintő! Szerkezetileg, burkolatilag, és érintésvédelmileg egyaránt.
Köszi a választ, ezek szerint emelgetni kell a motort amíg nem találok egy nagyobbat.
Üdvözlet mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni egy IMI cs792T7c-jelzésű terménydaráló motor bekötéséhez,motor jelzésekkel együtt . Előre is köszönöm . Józsi.
A bekötés: U-L1; V-L2; W-L3
Köszönöm Marko,már csak annyi kérdésem van hogy az L1;L2;L3-közül melyik a fázis és a nulla mert gondolom nem mindegy
Nem részletezted, hogy egy fázisról, vagy három fázisról hajtod-e meg a motort. Marko válasza a három fázisra vonatkozik. Egyfázisra történő bekötés a mellékelt képen.
A válaszoló 3 fázisúnak tételezte fel a motorodat. Amit kérdezel az egyfázisúra utal.
Igen egyfázisról működne a képről már teljesen világos. Köszönöm szépen a segítségeteket
Szia! Bizony nem mindegy, L1-2-3 ez mindegyik fázis, a nulla az "N".
Szia, Alkotó! A kérdésből semmiképpen sem derül ki, hogy 1 vagy 3 fázisú a motor.
Üdvözlök mindenkit!
Van egy IMI (380/220, 750W, 1380ford/m) motorom amit szeretnék 230V-ra bekötni. A bekötődoboz fedelében van rajz, de abból nem derül ki pontosan és nem tünteti fel az indítókondi helyzetét sem. Előre is köszönöm a segítséget!
Szia!
A kondenzátor helyzete. Bővebben: Link
Köszönöm a gyors választ! Mekkora kondit rakjak be, és forgásirányt, hogy tudom változtatni?
Ha a rajz szerinti "n"-re kapcsolódó kondenzátorvezetéket átteszed az "F"-re, akkor megváltozik a forgásirány. Mivel ez nem egyfázisú üzemre készült motor, ezért egy 40 µF körüli kondenzátorral próbálkozz.
A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2013
Üdvözlet mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni egy IMI HZM 80-c 2/421, 1500W, 2855 1/ford. villanymotor 230V-ra történő bekötéséhez! Milyen segédrelé, (MIHA-C .....), ill: mekkora indító, és üzemi kondenzátorral működne tökéletesen?
Sziasztok!
Vettem egy IMI 220V, 1100W, 1400 1/min adatokkal rendelkező motort. Van rajt egy nagy kondenzátor kívűl. A dekniben pedig egy kis kondenzátor, melyet az eladó szerint eredetileg egy relé kapcsolt, most pedig egy nyomogombbal segíti az elindulást. Namost, ha nem nyúlok hozzá a nyomogombhoz induláskor, akkor is gyönyörűen elindul, fixen egy irányban. Ha menetközben megnyomom akkor rángat. Az eladó azt mondta, hogy mivel kompresszort hajtott, ezért, kellett a segítség az induláshoz. Kérdésem az, hogy akkor ez üzemi segédfázisú? Mert akkor nem szoktak plusz indítókondit használni nem? Köszi!
Szia
A nyomógombot csak indulásnál használd! Valószínű, terheléshez kellet a nyomógomb. ( mint mondták kompresszor ) Ha te, indulásnál nem terheled, akkor nem kell. ( ne szedd le róla, soha nem tudni, mikor kell ) A morgás: a két kondenzátor miatt nagyobb feszültséget kap a segédfázis tekercs, ezért morog. Ha üzemközbe, sokáig használód így, akkor a segédfázis füst jelzéssel tudatja, hogy nem kellet volna. üdv. A hozzászólás módosítva: Ápr 15, 2013
Sziasztok!
S.O.S. segítségre lenne szükségem. Van egy IMI búvárszivattyúnk, aminek elromlott a kondenzátora. Sajnos már elég régi és lekoptak róla az adatok, így nem tudom, hogy milyet kellene vennem. Van egy pár adatom magáról a szivattyúról, ezek alapján ha tudna valaki segíteni, azt nagyon megköszönném. IMI CT-267, típusa:4058/89, 220V, 50Hz, 130W, H max: 5m, Q max: 5 köbméter/h, Msz 22056/1
Sziasztok!
Van egy IMI 3 fázisú villanymotorom, de sajnos nincs rajta adattábla elég kicsi és könnyű darab. Valaki nem tud valamilyen táblázatot ami alapján megnézhetném, hogy kb, milyen jeljesítményű lehet? (Én kb. 150-250W közé saccolom.) Valami olyan táblázat nincs ami a külső méretek alapján behatárolja, hogy kb mekkora teljesítményű motorról van szó? Én eddig nem találtam semmilyen infót. (A villanymotorról most képet nem tudok felrakni, de annyit tudok róla mondani, hogy az a típus amelyiknél a ventilátorburkolat egybe van a csapágyházzal és a végét egy lemez zárja le. A kijövő tengely pedig 12 mm ha jól emlékszem.)
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy milyen kondenzátor lehetett ezen a motoron, indító relé van a dekniben. Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
Lenne egy imi motorom Hajdu Energomat-ból származik,ez ugye 2 az 1-ben motor,és az érdekelne ebben hogy a gyors fordulatszámot nem-e lehetne valamilyen változtatható ellenállással fokozatosan felpörgetni a max fordulatra? Megoldható lenne ez valahogy?
Szia! Ha minden igaz akkor MIHA B 60/170 típusú relének kell benne lennie és ehhez 80mikrofarad-280V feszültségű kondenzátor kell.
Köszönöm!
Én is ettől tartottam... Üdv! |
Bejelentkezés
Hirdetés |