Hamarosan egy rövid szerver karbantartás lesz. Ha nem töltődne be az oldal, kérjük várj türelemmel! Köszönjük!
(Addig biztosan van olyan fiók, amiben pont most van idő rendet rakni :D)
(Addig biztosan van olyan fiók, amiben pont most van idő rendet rakni :D)
Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Hali!
Esetleg nézd át a kondikat. Nézd esetleg meg a a végfok ST-BY ill. MUTE bemeneteit, hátha ott van valami. IC típus? Minden más megy? (gombokra reagál, stb.) Nincs LINE kimenete? Ha van, amikor nem szól a rádió, nézd meg, hogy a LINE kimeneten van-e jel. Ha van, akkor nem a "jelforrás választó" a ludas. Ha már kép nincs, legalább a pontos típust áruld el! Üdv!
Köszi az eddigi ötleteket. Akkor írom amit tudok róla: Clarion RAB2671R. A neten csak 2 orosz és egy francia oldalon találtam meg, ott is csak termék felsorolásban.
Egyébként LINE kimenete nincs. A végfok IC-ről nem tudok semmit, mert teljesen össze van építve a hűtőbordázattal. Egy helyen viszont melegedésre utaló jeleket láttam. A magnó rész alatt van két "tranzisztornak látszó tárgy". beépítési jelük: Q513;Q514, tipusuk1858. A nyák oldalon a lakk a melegedéstől elszineződött és a fedlapon is látszi a melegedés nyoma ( nem tudom fontos-e?).
Hát, rajz nélkül eléggé sötétben tapogatózok!
Így nem tudom, azt se, hogy a két tranzisztornak mihez van köze. (egyébként valószínü 2SA1858 vagy 2SD1858) Ha előttem lenne, végigkövetném, hogy hova kapcsolódik. (Ha köze van a hangjelhez, akkor lehet akár némítás is a szerepük...) Ez esetben lehet a hiba forrása. De sajna ennyi infóból nehéz pontosan megállapítani a hiba okát. (Egy fénykép sokat lendítene...) Tipp: Nincs benne egy TDA7313-as IC? Arról lelehetne venni LINE szintű jelet.
Nekem is ilyen problémám van, csak nekem se erősítő se mélynyomó , Ha halkan hallgatom akkor semmi baja, de ha hangosabbra veszem akkor fogja magát és újraindul. 1ik haverom azt mondja hogy a kondenzátor szar benne, de én ehhez tök hülye vagyok. Lehet ez a baj forrása?
Hali
Nemrég vettünk egy használt verdát, amiben van egy jvc kd-s735r típusú cd-s rádió.Persze nem működik úgy ahogy kéne: Csak és kizárólag akkor megy, ha gyújtáson van, minden mentett beállítás elvész ha leveszem a gyújtást, és a legjobb: mindenfajta cd-t kiköp, legyen másolt vagy eredeti, karcos vagy sérülésmentes...kiírja hogy play és már jön is visza...Írtózatosan idegesítő Ha valaki tud olyan segítséget, ami nem tartozik a vidd el szervízbe című kategóriába azt megköszönném
helló
A rádió valószinüleg azért felejt el mindent, mert a tápot a gyújtásra kötötték. Ki kell venni és a narancs szinü kábelt állandó tápra a pirosat meg a gyújtásra kötni. De nembiztos hogy ilyen szinü a rádión a kábel, de általában igy van. A cd-re nem tudok semmit mondani.
Köszike!
Máris neki esekHátha megoldja a cd-problémát is. szerk A rádió probléma kipipálva, cd ugyanaz
Hellosztok!
A segítségetek szeretném kérni! Nemrég vettem egy Renault Mégane-t. Abban van a képen látható rádió. Elvileg a szabad csatlakozóhelyre CD-váltót lehet tenni, és ennek szeretném megtudni a lábkiosztását. Azt tervezem, hogy ide kötöm a discmant, gondolom összezárom valamelyik kettőt, vagy feszt adok valamelyikre és akkor váltana, de ezt sajnos nem tudom (eddig kazetta adapterrel kapcsoltam össze). Miindenki segítségét előre is köszönöm.
Az egy Philips.Itt a ServiceManual-ja.
Ezt én is megtaláltam, de ez nem az 1kb-os csak, amúgy ez kód vagy mi hozzá amugy igen Philips
Szia, pár napja-hete én is ugyanebbe a témába ástam bele magam. Tapasztalataim íme, megosztom:
A Renault magnó lábkiosztását itt megtalálod. Hogy a cd váltót helyettesítsd bármi vonali jellel (pl diskman, vagy mp3 lejátszó jack kimenete) a "C2" zöld csatit kellene használni, ami hiányzik a panelről sajnos. Ha szerencséd van, akkor 1999 előtti gyártású a magnó/kocsi és a kék, C3 csatin használhatod a 18-19-20 lábakat. Ha nincs szerencséd (nekem 2004-es Cliom van, 22DC258 magnó, ugyanilyen) akkor digitális jeleket fogad a cd váltó felől a fejegység. Be lehet csapni, 25eFt körül lehet kapni analog-SPDIF átalakítót (keresd így: "aux in adapter"). Vagy marad a klasszikus megoldás az FM rádióadó 3..5eFt. Ha valaki esetleg tud kapcsolási rajzot ilyen sztereo-s/pdif átalakítóhoz, hálás köszönet illetné! Üdv: grid
Hello!
Nagyon köszönöm az információkat Persze, hogy nincs C2-es csati nekem se (kocsi nekem 2002-es) Amúgy gondolkoztam már azon, hogy veszek mp3-as fejegységet, csak nem akarnám, hogy a joystick csak dísz legyen Azt hiszem, akkor marad a "vezetékes" kazetta
Ki mondta, "hogy a joystick csak dísz " lesz?
A jobb fejegységek, (adapterrel) fogadják a meglévő kezelő-szerveket. A legjobbak még az esetlegesen az autóban levő LCD-t is támogatják!
Én Panasonic CQ-C1475-öt szeretnék, remélem ez is támogatja (a távirányító bemenet gondolom erre utal), majd mikor aktuális lesz a dolog utána érdeklődök.
Kösz az ötletet
Vigyázz, nem csak a bajuszkapcsolót veszítheted el rossz fejegység választással, hanem a sebességfüggő hangerőszabályozást (SDVC), és a felső kijelzőt is! Persze ezekhez is lehet átalakítókat vásárolni, csak horror áron.
A távirányító bemenet ígéretesnek tűnik, de nincs garancia a kompatibilitásra. Az önmagában távirányító felirat pedig utalhat infra távkapcsolóra is.
Remélem azért legalább a "bajuszkapcsolóval" kompatibilis, az SDVC annyira nem is fontos, talán mostis csak 1-es érzékenységi szinten van. A felső kijelzőn nekem csak az óra fontos és az megy fejegység nélkül is.
Sziasztok!
Van egy Blaupunkt milano RCR 45 típusu autórásióm. Euro csatlakozós, és azt nem tudom megállapítani csak, hova kössem a hangfl (+) illetve (-) vezetékeit. Neten rajzot nem találtam Vagy esetleg be lehet e ezt mérni valahogy? kössssz előre is: Uli
Droland, ha megvetted a panasonic-t, azért majd számolj be kérlek, kíváncsi vagyok működik-e a bajusz...
Persze szólok, de hogy mikor veszem meg azt még nem tudhatom, talán majd a Jézuska meghozza
Az a Pana, amit kinéztél, egy alsókategóriás készülék, nem túl olcsón
Az opcionális távvezérlés, az infra lehetőség, ezzel:Kép: Hivatkozás ...persze, ha külön veszel hozzá! (drága, és kistudású) Mielőtt veszel valamit, legalább a gyártó honlapján nézz szét.:Usermanual_CQ-C1475N Ezen még gondolkodj!
Köszi, a manualját én is megtaláltam már, amúgy a készülék tudása nekem elegendő. Amúgy faterom kocsijába is Panasonic van és kifogástalanul működik, hajlok eme márka felé, de ha Te tudsz valami jobbat örülnék ha megosztanád velem.
Egyértelműen a gyújtás okozza. Próbáld meg árnyékolt kábellel, ha nem segít akkor lehet, hogy a tápon jön a zavar. Ebben az esetben fojtó tekercset kell tenni a táppal sorosan.
Ez jó! Dátum nem zavar?
Az egy 2006 Máj 14, -i kérdés Gondolod úgy hallgatja azóta?
Nagyon elnéztem valamit, mire észrevettem már nem tudtam törölni.
es az en linkem, nem jo?
iso standardal van a kazod megoldva ha jol ertettem,az iso csatik meg egyformak, tizenhuszon isocsati van ott lerajzolva szepen erthetoen.....
ojajjj
ugy látszikk nem olvasta elég figyelmesen!!!!4 bocsi és kössz uli
Utána néztem komolyabban a kormányról vezérelhető dolgok ügyében. Kinéztem ezt a fejegységet! Bementem ma egy műszaki üzletbe, kérdeztem van-e (rendelésre hoznak, de ez most lényegtelen) rákérdeztem a távvezérelhetőségre, tudnak hozni átalakítót persze, de kb 30 000 Ft körül! nem tudom, hova gondolnak a fejegységért kifizetek kb 25000 Ft-ot egy darab kábelért, meg még többet! Egyenesen pofátlanság!! Azt hiszem tényleg csak dísz lesz csere esetén
|
Bejelentkezés
Hirdetés |