Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok . Szeretnék építeni egy elektromos biciklit a segítségeteket kérném mit kellene hozzá megvásárolnom elektronikába nem akarok belenyúlni ha nem muszáj az alap ami meg van az egy összteleszkópos biciklim én úgy gondolom hogy veszek hozzá motort aksit és gázkart meg persze majd meg mondjátok még mi kell az áttétet gondoltam abba segítetek hogy mi a jó én 50-60 km sebességre gondoltam köszönöm előre is
Egy kérdést csak egy helyre. Egyébként egy motorvezérlőre is szükséged lesz a fenteken kívül. Ha nem akarsz elektronikát építeni léteznek komplett szettek a bringa villamosításhoz. Csak akkor nem itt kell keresgélned.
ha ugy vásárólni szeretnél itt egy link.Bővebben: Link de szolok hogy az anyagiak terén ez egy olyan jó havi fizetés legalább és 60km/h-val biciglivel .... nem ép biztonságos.
Helló!
Bicikli válogatja, mi a biztonságos. A kerékpár szerelőnek vastagvázas terep-sport kerékpárja van, lítiumpakkal, 1.8 KW agymotorral, tárcsafékekkel, extra vastag gumikkal, és nem akartam elhinni, hogy 80km/ h-nál még beelőzött. 93 at mértem. A "pénzbeszedők" ne örülnének neki.... vagy mégis. Üdv Reuter
Üdv!
Nem tudjátok, hogy Ausztriában milyen korlátozások vannak az (elektromos) kerékpárok teljesítményére?
Helló!
Idézet: „Egyes modellek 45km/h-t is elérik, de ez a KRESZ szerint segédmotoros kerékpárnak minősül.” De még azzal is max. 40 km/h sebességgel szabad közlekedni nem?
Üdv!Egy TD66Z-1 elekt.bicikli elektronikájába elszált vmi.Tudna segíteni vki?A FETeket,tranyókat,diódákat hogy mérjem ki dmm-el
Üdv.Nekem is elszált vmi a vezérlőben(TK3601.PCB). Tudtad orvosolni a fet cseréjével a bajt?
Sziasztok egy agy dinamós kerékpárra akarok bekötni Kemo172 átalakítót ami töltené a telefonomat tekerés közben.
Videót találtam de az nem egyértelmű. Ha valaki tudna egy rajzot küldeni annak nagyon örülnék. köszönöm: Vájár1
Ugyan még közelről nem láttam ilyet, de megkerestem a kuglival. Nekem elég egyértelműnek tűnik a kép alapján. Egy szál a vázra, egy a lámpára, egy a dinamóra. Legalábbis ez van a dobozára rajzolva.
Sziasztok!
A segitségeteket kérném ,vettem egy használt elektromos bringát,és nem megy többel mint 20 km/h ezen szerintetek lehet valamit tuningolni?Az aksia 36v 9A. Még egy másik probléma ,van amikor ugy indul el mikor bekapcsolom, hogy nem kell huzni a gáz kart hanem pedálozásra gyorsul, máskor pedig csak ha húzom a gázkart. Üdv!
Ha van a hajtásvezérlő modulon össze/szétnyitható hurok,(általában szokott lenni) akkor ezzel lehetőség van felezős/full végsebességet állítani. A kérdés, hogy most melyiken van. A másik jelenség a pedálasszisztens. Ennek a jeladója a pedálos fogaskerék környékére van felszerelve, a fogaskerékre meg mágnesek, ha pedálozol, a motor finoman rásegít, így a "teljesítmények(tied meg a motoré) erősítik egymást. Ez különösen emelkedőn felfelé előnyös, mivel csak a motor teljesítménye már kevés lenne. Ha nem pedálozol, akkor gázkarra csak a motor van a hajtásláncban. (Amúgy gyártottak olyan villanybiciklit is, amin nincs is gázkar, csak pedálrásegítéses üzemmódban dolgozik. Ennek a motorteljesítménye és a beépített akkukapacitás is kisebb, gyenge jószág!)
Szia! Ez egy SCHAHCNER gyártmányu hajtás. A vezérlő-kijelzőn nem lehet módositani. Úgy emlékszem, hogy az ECO-MODE gombbal lehet váltani a pedelec ill. gázkaros üzem között. Jó motor 400W. Az akkuja már biztosan gyenge 5-6Ah.
Szevasztok!
A kijelző modulon nincsen hurok,viszont van a két dugasz az egyik a pedál a másik meg a gázkar. Ha a gázkart kihuzom és úgy kapcsolom be akkor gázkar nélkül megy pedálozásra gyórsul,ha pedig a pedált húzom ki akkor a gázkarral megy pedálozás nélkül,ha mindkettő a helyén van akkor csak induláskor a gázkar tovább kel pedálozni és ő rásegitt. Biztosan lehet a kijelzőn valahogy állitani csak nem tudom hogyan. Az akkuja az már elég gyengécske 25km bir,nem tudom hol lehetne venni újat,a netten nézegettem de valami 300 eur. Halottam hogy leptopnak az akkujábol sorba kötni stb. , de az is elég drága és vajon losz olyan mint a gyári? Idézet: Ahogy bartalus kolléga írta úgy nem lehet? „Biztosan lehet a kijelzőn valahogy állitani csak nem tudom hogyan.” Idézet: „Úgy emlékszem, hogy az ECO-MODE gombbal lehet váltani a pedelec ill. gázkaros üzem között.”
Hosszan nyomd az eco gombot, mint a bekapcsolásét POWER ON.
Ilyen belülről a vezérlő. Nem a szokványos kinai.
Igen pont ilyen és igy néz ki csak ha hosszan nyomom az eco gombot nem reagál, ha pedig poverel elindittom és ugy nyomom hosszan az ecot ugy leálitsa vagy is kikapcsolja ,szerintem nem igy kellene müködjön.
Tudna-e valaki segíteni, Tornádó 101-s elektromos kerékpár vezérlőjét lehet-e javítani és hol, az akkuk rendben, a motor és jeladók jók, gázkar jó.
Üdv Jano49
Ha a fékkar kapcsolói zárt állapotban van nem engedi a motor működését ( 0 Ohm rossz eset ). A kék vagy a barna vezeték=fék , amelyiknél hirtelen áll le a motor az az első fék . A motor jeladó ( piros , zöld , kék ) nem lehet egyszerre +5 Volt avagy nulla volt (kerék forgatása kézzel ) feketéhez mérve , piroson 5 Volt 12 Volt között bármi fesz lehet .!! Az 5 vastag a fő áramkör Motor és akku +piros - fekete . A vezérlőn gáz csatin piros és zöldet nyugodtan rövidre lehet zárni max fordulattal indul és megy .
Kösz az infókat, ezek is meg lettek mérve, egyértelmü a vezérlő meghibásodása, javítható valahol?
Sziasztok
Segítség kellene eröl a mocirol csak annyit tudok róla hogy 36v szenkefés ...W? 25Km vegsebessége lehet-e tuningolni minden érdekel A hozzászólás módosítva: Júl 21, 2013
Sziasztok.
Elég nagy bajba vagyok, ezért segítségeteket kérném. Van egy kínai elektromos robogóm, amit elloptak, szerencsémre (vagy ) a bank kültéri kamerája rögzített és 3 napra rá meg is került. Viszont szétszedték a lámpa burkolatát és és az a legkevesebb, hogy a gyújtás kapcsolót kiszedték és rövidre kötötték, minden csatit kihúzva kaptam vissza. Biztos vagyok benne, hogy össze vissza dugdosták, mert a gázkar csatija tuti be volt dugva a töltés kijelző panel egyik csatijába mert mindkettőn szikra nyomát láttam. A lényeg, hogy egy nehezen de találtam segítséget a Bővebben: Link -n és visszakötöttem mindent rendesen. Viszont a motor meg se nyekken. A fenti honlapon leírtak alapján kimértem a motor Hall feszültségét és az ott írt 4,2-5V helyett forgó keréknél csak 1,7 kaptam álló keréknél 3,4-et. Azt olvastam, hogy a vezérlő halála is okozhat kisebb feszültséget nem biztos, hogy a Hall jelzők haltak meg. Mivel kezdjem srácok, vegyek új vezérlőt, ha nem azzal van a gond akkor a motor Hall-jait cseréljem, utána a gázkarét? Valahol ki tudom méretni a vezérlőt (Bp.)?
Szia. Mint látod hasonlóval küszködök én is. Nem értem mit értesz az alatt, hogy
Idézet: . Eddig nem most javaslatod szerint kimértem a piroson is, ott álló kerék 4,25; forgó 2,5, valamint kipróbáltam a piros zöld rövidre-zárást eredmény=0. Szerinted vezérlő halt me, vagy a Hall.„nem lehet egyszerre +5 Volt avagy nulla volt” Köszi a fent leírtakat már az is sokat segített.
Üdv
A motor 5 szálas vékony vezetékére piros + , fekete - , 5 Volt-ot kötsz , hol 0 hol közel 5 volt mérhető . Hall tesztelő , a videó vége felé bemutatom saját kütyüm a zöld LED kissé halvány . Igazából saját helyén kell mérni saját vezérlővel , csak kézzel tekerve igaz az állításom , gondolj bele pörög a kerék 20 Km/órának megfelelően és ha digitális avagy analóg műszerrel méred az nem képes követni a 0/1 jelváltozást . Talán átlagolt feszültséget mér de a piros és fekete közt állandó a fesz . Talán közzé teszem a rajzát , műhelytitok ! Az itt lévő mérnökök lelőnek engem , igaz nem csak villanyszerelő vagyok .
Köszi. Így már értem (igaz a filmed segített rajta) 2 (3) mérővel mérve, lassan forgatva.
Én (fent már említett linc), azt olvastam, hogy a piros, kék marad a csatiba a másik 3 kihúzva és a mérő a feketébe és az egyik kint maradt szálon. Gyújtás ráadva, kerék forgatás ( én a fúró tokmányát tettem neki, ne keljen taslizzam a kereket) és így kell legyen min. 4,2--5 A. Ha nincs ennyi bibi. De szerintem így még mindig nem lehet tudni, hogy a hal vagy az elektronika. A te leírásod kincs, mert így tutira ki tudod mérni ( főleg ha van házi Turing mérőd). Köszi a tippet , ki is mértem, az OK. Arra van e ötleted, hogy a gázkart, hogy kell kimérni (fogalmam nincs hogy működik, ezért mérni se tudok). udv.
Üdv Feri
A gázkaron van 3 vezeték , piros= + , fekete= - , és zöld= feszültség ki . A gázkar csatiján a feketéhez mérve a zöldön van (mérhető ) a fesz . A gázkar nélkül , a vezérlőbe menő piros és zöldet rövidre zárod totálgázzal megy . A fékkarok is meggátolják a kerék forgását (vezeték zárlat tapasztalat) sőt egy esetben a fékkar nem ment teljesen előre ... ez volt csak a gond . Ha lehet javításnál célszerű leválasztani a fékkart . Ha a vezérlő zárlatos a motorkereket nehéz tekerni , vagy ha motor két vezetékét összezárod szintúgy . Üdv.
Üdv!
Belefutottam én is egy ilyen cajgba. A hiba a következő. A 3 akkut 2hónapja cserélték, de nem lehetett vele egy feltöltéssel 5km sem megtenni. Gondoltam, a töltő nem tölti fel teljesen, ezért vettem egy újat. No, ezzel is ugyanaz a helyzet. Az akkusok szerint az aksik jók, mert a kapocsfeszük 12,7V. Mivel ez a terheletlenül mért feszültség szerintem, nem lehet, hogy a tárolóképességgel van a baj? És ezt hogyan tudnám az akkusok felé egyértelműen igazolni? Naná, hogy nem akarják gariba cserélni.
Ok, csak az a gond, hogy nem ott vagyok, ahol a cajgla.
Az unokatesómnak, tőlem 250km-re próbálok segíteni.
Egyébként gondolkodom rajta, hogy nem volna-é jobb egy sor-párhuzam kapcsolót alkalmazni, és egy hagyományos aksitöltővel tölteni. Bár az igazi az lenne, ha egyenként töltené az ember, de az sok idő, vagy most aksinként egy töltőegység?
Vagy valaki tervezett már tradicionális transzformátoros töltőt az ilyen 36-48V-os ketyerékhez? |
Bejelentkezés
Hirdetés |