Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Motorgyújtás
Igen úgy próbáltam.
Hali uj vagyok meg az oldalon.quad tulajdonos lettem es van egy olyan problemam hogy elment a szikra a quadrol vettem ra uj elektronikat uj trafot alloreszt stb szoval uj minden meg a kabel koteg is es meg igy sincs gyujtasom.lenne olyan kerdesem van a jelado hogy annak testet kell adni az egyik szalnak a masik pedig megy a CDI gyujtasba.
Hali tudnatok nekem valaki segiteni van egy kinai quadom wexxtor es elment a gyujtasom hogy hogy kell bekotni tekercset es a jeladot,cdi-it feszultsegszabalyzott elore is kosz a valaszokat.
A hozzászólás módosítva: Szept 7, 2013
Sziasztok. Segítség kellene. Adott egy Motorhispania Fusia S. minarelli AM6-os blokkal. A problémám pedig az hogy magas fordulaton nem igazán hajlandó szikrát adni, ami abban nyilvánul meg hogy olyan mintha leszabályozna. Cseréltem cdi-t (használt), viszont nem változott a dolog. Hamar összedobtam egy másikat, de azzal sem lett jobb. Igaz szamara tarfót használtam mert az volt kéznél. Ha valakinek van elképzelése, szívesen venném. Köszi.
Sziasztok!Villanyszerelőként ismerősöm motorjára egy tekercset kellene megtekernem.
A pontos menetszámot és huzalátmérőt megadta. 3000 menet 0,3-as huzalból. A feltételek megvannak, úgy mint huzal, tekercselőgép, lakk stb. Egy dologban bizonytalanodtam el csak, ami a huzal hőállósága. Nekem 180-as duplalakkos drótom van. Meg lehet ebből tekerni? Vagy csak 200 ill.210-es zománchuzal jó erre a célra? Ha csak ez jó, honnan lehet kis tételbe ilyet szerezni? Most csinálok ilyet először, mire kell ügyelni? Köszi
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy ez a kapcsolás kispolszkihoz jó lenne e?
Bővebben: Link
Szia Hidi. Inkább Írd be a google-ba E-gyújtás mindent megtalálsz a leírásban Vagy keres rá Fiat126.hu, és a cikkek közt E-gyújtás.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a kapcsolásban lévő fetnek (irfp450) feltétlen 500v-nak kell lennie? Vagy elég lenne más fajta 75v-os? Válaszokat köszönöm.
Bővebben: Link
Hello! Hogy lenne már elég? Amikor a tranyó bont a trafón 2..400V-os impulzus is lehet.. Javaslom, hogy kicsit tanulmányozd a gyújtás működését, ha már ilyenre adtad a fejed. üdv!
A hozzászólás módosítva: Okt 5, 2013
Köszi a választ. Nem tudtam ezért kérdeztem.
Üdvözlök mindenkit a fórumon. Segítséget szeretnék kérni, van egy gazella típusú kis teher autóm, ami megszakítós gyújtással rendelkezik jelenleg. A megszakítós gyújtást leszeretném cserélni induktív jeladósra.Bővebben: Link Ezt a gyújtást szeretném ha valaki átalakítaná nekem. Lassan forgatva a gyújtáselosztót 0,15v-tól 18v-ig mértem feszültséget.
A Gazella ha jól tudom, eredetileg is elektronikus gyújtással van (volt) felszerelve. Az eredeti orosz modul szerintem beszerezhetetlen. Ha ez a fenti gyújtáselosztó passzol hozzá, gyújtómodulként javaslom a Skoda Favorit gyújtást, vagy ami még jobb a 7 pólusú univerzális, de az induktív fajtájú Bosch modult, vagy annak a lényegesen olcsóbb utángyártott "klónjait". Az a lényeg, hogy az "inductive Pick- up" megjelölés passzoljon rá. Ez persze nincs ráírva, a termék cikkszám katalógus azonosításából derül ki. A Kelle kft-t tudnám ajánlani, náluk vannak ilyenek,és ők még értenek is hozzá. Ha beszereznél ilyet, segítek a lábak azonosításában.
Sziasztok! Építettem egy Nyemi ZVS motorgyújtást, 12V-ról üzemel. Bővebben: Link ez lenne az. Eddig ment szépen majd, az egyik indításnál nem indult el az inverter, csak sípol.
Mikor élesztettem, elő tudtam idézni ilyen jelenséget úgy, ha a táp átmeneti ellenálláson át (szikrázott) került rá, gondolom valami vadrezgés lehet. Miért nem indul el a táp? Hogyan lehet ezt kiküszöbölni? Előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2013
Igen, csak mobilról nem működött a linkelés.
Köszönöm a gyors választ de inkább megszeretném építeni a belinkelt kapcsolást, mert szerintem olcsóbb lesz mint venni egyet.
Szia Nyemi !
Megépítettem a transmic-es 7.4-s gyújtáselektronikát, hát ami természetesen nem működik jól. Tanácsot szeretnék kérni tőled, hogy mi lehet vele a probléma ? Beindul vele a motor, de nagyon rosszul jár, és fordulat nincs. Megnéztem oszcilloszkóppal az induktív jelet, és már ez nem is teszik, csatolom a képet róla. (Tű felső részét levágja) az elektronika bekötve, amikor lekötöm az elektronikát,akkor tökéletes. Mi a véleményed róla ? Amit még nem tudok, hogy a jeladót a felső holtpont elé hány fokkal kell tenni . A leírásában a lendítőkeréken 40 fokos bütyök kell. ezt ilyenre is csináltam. Várom válaszodat, előre is köszönöm. Üdv., A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2013
Szia és köszönöm a bizalmat .
Először is tervezni kell egy görbét az Excel táblázattal ami a honlapról letölthető. Ami aztán készít nekünk a PIC eeprom- ba helyezendő fájlt. Bővebben: Link Amint látom neked először pozitív majd negatív jeled van. Ezért kérdezném, hogy a tranzisztoros vagy a sima zener-es bemeneti fokozatot építetted-e meg?
Szia !
A görbét megcsináltam, de azzal is van problémám, mert az író programom winpic800 ugyan szétválasztja a kód adatokat, és az eeprom adatokat, de nem tudom, hogy lehet benyitni az eeprom adatokat a programba. ezért egy fájl alá bemásoltam, és így írtam rá. Lehetséges, hogy ez így nem jó. igen, a pozitív jelest, a sima zener-es bemeneti fokozatot csináltam meg. A 12 fokos bemenetét is kipróbáltam ott is ugyanaz a helyzet, ott pedig a pick nem is működik, viszont a motor működik egész jól.(az eredeti lenkerékkel, amin 60 fokos ív van, és a felső holtpont előtt 80 fokon van a jeladó. A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2013
Én lebeszélnélek a belinkelt kapcsolás megépítéséről. Először is az megszakítóról üzemeltethető. Neked induktív jeladós elosztód van. Másodszor: beleolvastam a cikkbe, és ez a kapcsolás maximális zárásszöggel dolgozik. Ez olyan helyen jöhet esetleg szóba, ahol jellemzően magas fordulaton pörög a motor. A kisteherautódra ez nem jellemző, a magas zárásszög csak fölöslegesen túlmelegítené a trafót. Különben az utángyártott gyújtómodulok egyáltalán nem drágák, úgy 4-8E között vannak. De ha mindenképp építeni akarsz, nekem megvan az eredeti Skoda Favorit modul kapcsolása, szívesen felteszem, azt javaslom megépíteni.
Szia. Köszönöm a segítséget, aszt Én is tudom, hogy ez a kapcsolás megszakítós azért kéne átalakítani induktivosra. Ha feltennéd a Skoda Favorit modul kapcsolását aszt megköszönném.
Az általam belinkelt kapcsolás annyiból jó hogyha a gyújtás rajta marad nem károsodik a gyújtótrafó sem az elektronika.
Szia
Google:131.3734-11 КОММУТАТОР Ez a gyárija . De ha csak Hall vezérlésűt tudsz szerezni az is átalakítható egy pár alkatrésszel. Üdv nyemi A hozzászólás módosítva: Okt 17, 2013
Hello! Viszont a belinkelt rajzok között pld. itt ott vigyorog, hogyan is kell az induktív jelet formálni egy tranyóval.. üdv!
Szia nyemi !
Kijavítottunk minden hibát, és tökéletesen működik kb. 6000-es fordulatig, és utána teljesen bizonytalan lesz a szabályzás. Felugrik az előgyújtás 200 fokra, és olyan hangja van a motornak, mintha leszabályozná a fordulatszámot. Lehetséges, hogy a lendkerék hiba ? vagy program hiba ? csatolom a lendkerékről a fotót. Mi a véleményed ? Üdv.,
Szia
Én próbáltam Oshon-ban szimulálni a régi hex kódot (Version7.3) , de nem jó működöt az időzítés. Írtam is a készítőnek, de amit most rakott fel még nem próbáltam. Úgy néz ki a probléma maradt. A hozzászólás módosítva: Okt 17, 2013
Электронные Системы зажигания Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Okt 17, 2013
Ó, nem semmi! Szovjeckoje tyeknyíka ocseny harósaja.. Lehet, hogy még el tudom mondani, hogy sétál a nyúl az erdőben, de hogy ezt elolvasni nem tudom az biztos. Még jó, hogy a kapcsolási rajz nemzetközi nyelven íródik.. Minden esetre köszi! Bár ma már nem igazán foglalkozom vele, nem úgy mint 25 évvel ezelőtt.. üdv!
Hatalmas ország -Hatalmas adat mennyiség.
El lehet mazsolázgatni. Cdi helyet, ők már alkalmazzák ezeket az induktív vezérlésű TCI gyújtás modulokat. Kisebb nagyobb sikerrel. Két ütemű, két hengeres csónak motoroknál, iker trafót használva, két mágnessel a lendkeréken:forum.motorka |
Bejelentkezés
Hirdetés |