Fórum témák
» Több friss téma |
Amint feltöltöm az akkut folytatom addig keresgélek, kösz a tippet eddig ez meg sem fordult a fejemben.
Ha a riasztó egységnek áramot adok az 5 db reléből egyik sem húz be. Tehát valami bibi van vele.
Azt már kibogoztam, hogy 2 db relé a központi zárnak adja a jelet, és azt is tudom már melyik 2 db az. Viszont a maradék 3 fogalmam sincs mit kapcsol. Arra gondoltam, hogy a maradék 3 db relé tekercseire manuálisan adok feszt és akkor azok behúznak majd úgy próbálom meg elindítani a motort. Mi a véleményetek? Próbáljam meg?
Szia!
A belső világítást rajzod alapján megcsináltam, tökéletes lett. Most már csak a manuális zárással kellene valamit csinálnom, de ha nem jön össze az sem nagy baj úgyis a riasztó távkapcsolóját használom. A jövőben szeretném cserélni a gyári rádióját. Ha esetleg elakadok tudsz segíteni abban is? Fent vagy esetleg ilyen fórumon? NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGEDET!!! A hozzászólás módosítva: Dec 1, 2013
Szívesen. Mint írtam, ne köss +12V-ot a kp zár vezérlő relékre! Nem kell, az is bezavarhat. Csak testet kell kapcsoljon, mint a manuálisan működtetett mikrokapcsoló. Vagy a motorokat vezérled közvetlenül? Akkor nem is fog menni a manuális rész...
Végre sikerült megoldanom, minden vezetéket amit nem tudtam beazonosítani végig követtem és a benzin szivattyú relénél mindkét vezeték (+/-) meg volt szakítva.
Az egész hétvégém ráment.
Akkor szikra volt, csak szivattyú nem. ez a másik (pontosabban az első, amit gyújtástiltásra szoktak kötni).
Szia!
Azokat levettem 12v-rol, és leszigeteltem. A gyári kp. zárhoz nem nyúltam, csak a próbalámpás módszerrel megkerestem azokat a vezetékeket, amikre nyitnak illetve zárnak a motorok(vékony fekete illetve fekete/fehér). Ezekre kötöttem a riasztónak a vezérlő vezetékeit, de nem szakítottam meg őket.Ezen kívül még három vastagabb vezeték jött a zártól. Azokra is megpróbáltam testet adni, de a testlámpa felvillant egy pillanatra berántotta a motort de abba a pillanatba vissza is nyitott. A másiknál ugyan ez, a harmadiknál meg semmi. Ezen kívül volt még egy vékony vezeték ez volt a világításé. A színekre konkrétan nem emlékszem nem akarok hülyeséget mondani! Amúgy elég nagy a zűrzavar az ajtóban mert van benne elektromos ablak és tűkőr.
Egyebet nem mondhatok, kérem kapcsolja ki! Ha a 2 vezérlő vezetéket találtad meg, akkor annak továbbra is működnie kellene.
Kösd le a központizár vezérlés kábeleit, ami a központizárral kapcsolatos (2 szál).
Így már müködnie kell<--ekkor te nem jó szálakat kötöttél oda vagy nem jól. Ha így sem működik akkor valamit gajra vágtál a gyári rendszerbe.. Ilyenkor a szokásos szövegem: bízd szakemberre mert nagy kárt lehet csinálni.
Sziasztok!
Egy központi zárral kapcsolatosan kérdeznek. Egy opel astra-n van, barmit csinálunk vele mintha mindig nyitni akarna , legalábbis a tank sapkáját igen , a többi zár csak kattan, ha a sofőr felőli gombot lenyomom mintha szembe nyomna egy keveset és leáll . Szétszedtem és a nyákon azt írja " LF-C8000 REV: 1.0 S0294A0 " . Mi lehet a baja ? Meg annyit , hogy ezt mar csinálta , magától jött helyre az új akku cserénél. De nem biztos hogy ától. A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2013
Üdv!
Olyan gondom lenne ,hogy nem működik a központizáram,ami eddig riasztón keresztül és kulcsal is működött.A bal első ajtó motor megszorult,ki kellett vennem mert sehogy nem bírtam zárni az ajtót.Vettem másik motort de hiába tettem be nem működik a központi zár. Ma megnéztem,hogy hova megy a vezetéke, de elakadtam mert a kábel kötegre van csatlakoztatva. A központi zárnak központi dobozát nem találtam,lehet ,hogy nincs is, csak a risztó doboza van meg / ENFORCER 100C-4-H /. Kérdésem mi lehet a gond ? A riasztó nem adja ki a jelet és azért nem megy a központi,vagy esetleg valami más? Előre is köszönöm. Idézet: „Vettem másik motort de hiába tettem be nem működik a központi zár.” Milyen motor volt? 5 vezetékes univerzális? Azonosak voltak a színbekötések? Mit jelent a nem működik? Csak a bal első ajtó, vagy egyik sem? Se kulcsra/gombra, se távirányítóval? Idézet: „Ma megnéztem,hogy hova megy a vezetéke, de elakadtam mert a kábel kötegre van csatlakoztatva.” Inkább az ajtó és a kaszni között nézd meg! El szoktak törni a vezetékek az átvezetésben. Vagy, ha történt egy zárlat, akkor a kp zár vezérlőt kell megkeresni és jobb esetben csak kicserélni a biztosítékát. Idézet: „A központi zárnak központi dobozát nem találtam,lehet ,hogy nincs is,” Mivel gombra/kulcsra is működött, lennie kell. A hozzászólás módosítva: Dec 8, 2013
Köszönöm a gyors választ.
Minden azonos volt,2 vezetékes,és egyik ajtó sem működik se riasztóval se kulcsra. A szakadást nem néztem,mert nyitást követően kb 5 perc zártam volna és akkor nem működött, de megfogom nézni. A vezetéket azért követtem végig hogy megtaláljam a vezérlőt,és ezért írtam hogy elakadtam,esetleg kitették a motortérbe mert a műszerfal alatt nem láttam.
2 vezetékes motorral a bal első ajtóban nem is működhetett soha kulcsra...hogy is volt ez? Mennyire biztos, hogy előtte működött, te láttad?
Nem valószínű a kp zár vezérlő a motortérben, inkább az, hogy sosem volt és csak a riasztóval lehetett nyitni/zárni...
Saját riasztót építettem. Ami abból a hozzászólásból kimaradt, hogy saját adó vevő protokollt használtam direkt erre a célra.
Itt meg lehet nézni
Szép munka, a többi művedet is elnézve irigyellek! Csak így tovább!
Hát pedig működött,sőt azzal zártam az összes ajtót ill. nyitottam ha olyan helyen voltam, hogy nem használtam a risztót.Látni meg láttam mert enyém az autó.A vezérlő már meg van a jobb első ülés elött a műszerfalba kicsit eldugva,a pollenszűrőnél.
Az opel astraban hova van eldugva a központi zár vezérlője ?
Univerzális, 2 vezetékes motornál nincs mikrokapcsoló, nincs ami jelezze a pozíciót, ezért nem működhet a mechanika mozgatására. Erre az 5 vezetékes motor való, legalább a bal első ajtóba. Egyáltalán utólagos ez a kp zár?
A zárszerkezetbe nem lehet külön a mikrokapcsoló?
Én egy Daewoo nexiában is ugyanezt láttam.
Japán autóknál volt anno igen régen divat, hogy a bal első ajtóban csak mikrokapcsoló volt, a többiben motor is. Mivel nem volt távirányító, a bal első ajtót kulccsal/gombbal mozgatták, a többi is zárt/nyitott.
A kérdezőnél még mindig nem derült ki, hogy milyen a kp zár és az az utólagos motor, azon kívül, hogy 2 vezetékes. Egyébként elvileg létezik 2 vezetékes motor, ami egyben master is, spec elektronikával, de még élőben nem láttam. Kicsi esélyét látom, hogy itt ilyen lenne. Visszatérve a kérdésedre, lehet, csak nem látom át, hogyan is jöhetett létre ez az állapot. Lusta vagyok már találgatni, az infót meg mindig apránként kell fogóval kihúzni a segítségre várókból...
Az autron (egy magyar cég) régebben gyártott olyan szettet amibe csak 2 vezetékes motorok voltak és min egyben vezérlő is. A motorok által keltett indukciós feszültséget figyelte... a motorok színe legtöbbször világos kék volt de vékony autronos csatival és kábellel.
Akkor ez lehet az...
Idézet: „Egyébként elvileg létezik 2 vezetékes motor, ami egyben master is, spec elektronikával, de még élőben nem láttam.” Szerinted neki ilyen van?
Nem bántásnak szántam, csak tapasztalatot szerettem volna megosztani, ebből is tanulhat, aki ilyesmibe esik bele.
Az én "páciensemben" is csak egy kétvezetékes utólagos motor volt benne. Riasztó mozgatta (gondolom az eredetit már előttem kiszedték belőle).
Nem is vettem annak, ne izgulj! Na, majdcsak kiderül az is, hogyan is lehetett ez a kérdezőnél...
Az astraba amit megbontatom (az ajtó borítót ) és nem találom a vezérlőt , a kulcs egy 3 vezetékes kapcsolót fordít , jó állapotában így működött , most sajna jobban el kell fordítani és csak így tolja le a zárat a motor karjával egyut , de mindig csak nyitni akarja meg nyitót helyzetben is.
Ha belülről zárták az autót a kar húzta le a kulcs kapcsolóját így záródott a többi ajtó is . .
Ha állítható, akkor finomítani kell rajta, hogy működjön mindkét irányba. Utólagos kp zárnál ez egy lemez, vagy fémtömb, ami 2 fémrudat köt össze. Ezeket csavarok rögzítik, ki kell lazítani és kicsit mozdítani a megfelelő irányba, majd újra meghúzni.
Hol van ez az állítható lehetőség?? A záron ?
Amúgy Válasz gyanánt is írtam , hogy ez is 2 vezetékes motor az első ajtóban.
Nem látom amit te, nekem nem egyértelmű amit írsz. Azért írom feltételekkel, amit gondolok. Sokat segítene, ha részleteznéd, amit látsz, de még jobb lenne egy kép.
A gyári zárban van egy mikrokapcsoló és külön egy 2 vezetékes motor? |
Bejelentkezés
Hirdetés |