Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Motorgyújtás
Érdekes ez az "elmérés", kvarc megfelelő? Vagy esetleg a program más kvarcra van írva...
Elméletileg megfelelő 16 mhz quartz 2 db 22pf-el lehúzva.Igaz az eredeti kapcsolásban rezonátor van, de szerintem így is jól kellene működnie. Vagy itt tévedek?
Hello
Közben sikerült jobb felbontásban menteni, először ha nagyítottam elmosódott. 82Ohm ellenhálás mellett szerepel zárójelben 120-220Ohm. mikor kellene módosítani az értéket? Előre is köszönöm a választ. Egyébként egy Kinetic TFR-t, szeretnék működtetni velel.
Az ellenállás értéke tulajdonképp nem kritikus, kis mértékben beleszól az előgyújtás értékébe.
A gerjesztőtekercsen kialakuló feszültség függ a terhelő ellenállástól,a tirisztor gyújtását előidéző félperiódusban, tehát kisebb értékű ellenállás-> kisebb előgyújtás.
A freki a lényeg..
Frekimérőd van?
Sajnos nincs...
Az baj mert legalább a valós motorfordulatot meg lehetne tudni.
Sajnos csak "lelkes" amatőr vagyok, az egész szerszámkészletem egy páka, egy multiméter, meg egyéb kézi szerszámok...Viszont faipari gépekből van választékom... Viccet félretéve majdnem mindegy is mennyi a pontos fordulatszám, egy biztos hogy nem jó. Nemtudom mi okozhatja ezt, reggel megpróbálom a pic-et felprogramozni úgy, hogy nem a program konfigurációját választom, hanem beállítom manuálisan HS oscira, bár nem hiszem hogy egy olyan ember mint cheesee, elfelejtette volna beállítani a konfigot...Szerinted alkatrészekből valami idézhet elő ilyen jelenséget? Mintha valami szorozná a jelet...
Ok
Köszönöm, még egy kérdés, a tirisztor G-n a kondi 100n kerámia?
Sajt úr tevékenységét merre lelem??
Célszerűen, igen, de nem okoz problémát egyéb dielektrikumú sem.
Engem inkább a szóbanforgó scooter mágnese, és az állórész tekercse érdekel, hogyan lehet összeházasítani vele az elektronikát.
A tekercs 150-180V-ot ad le megforgatva.