Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK-lap készítés kérdések
A témában nincs helye a nem szakmai indíttatású vitáknak, ezért a szabályszegést elkövetők azonnali figyelmeztetés nélküli kitiltásban, vagy némításban részesülnek. Ugyan így járunk el azokkal szemben, akik "blog"-nak nézik a fórumot. Ezt mindenki tartsa szem előtt!
Lapozás: OK   116 / 1385
(#) idavid hozzászólása Jan 18, 2008 /
 
Sziasztok

a Frankye-féle telefonos reléhez terveztem egy NYÁKot. kezdő vagyok, ezért örülnék, ha nálam hozzáértőbbek is átnéznék, és az esetleges hibákra felhívnák a figyelmem. a vezetősávokat természetesen meg fogom vastagítani, ha jó a NYÁKterv.

mellékelem a kapcsolási rajzot is. (a stabkocka feletti sorkapocs a tápfeszültség, míg a stabkocka alatti a fotoellenállás csatlakozói.)
(#) titi válasza idavid hozzászólására (») Jan 18, 2008 /
 
Hali!
Elméletileg jó...
...de a felső (potinál) kondenzátornál a poti felé menő szál elég közel van...
...és a relé érintkezőiről se feledkezz meg!
Szerintem egy kicsit még szépítsd!
Mellesleg mindenki volt kezdő, bele fogsz jönni!
Sok sikert!
(#) Norberto válasza idavid hozzászólására (») Jan 18, 2008 /
 
Picit átrajzolgattam pirossal, hol kéne módosítani a vonalak helyzetén...
(#) idavid hozzászólása Jan 18, 2008 /
 
köszi szépen, kijavítom majd őket. de ezek szerint nagyjából jó.

a relé érintkezői majd ki lesznek vezetve sorkapcsokba, nem feledkeztem meg róluk.
(#) idavid válasza Norberto hozzászólására (») Jan 19, 2008 /
 
na kijavítottam, nagyjából úgy, ahogy lerajzoltad.

igyekeztem párhuzamossá tenni, illetve megvastagítottam őket. a két sorkapocs (fotoellenállás, táp) beljebb került, feleslegesen voltak annyira kint. illetve a relé érintkezőit kivezettem sorkapcsokra. remélem most már jó a NYÁK, mert akkor reggel legyártom, ha a nyomtatóm is úgy akarja.
(#) Frankye válasza idavid hozzászólására (») Jan 19, 2008 /
 
Igen, mostmár jónak tűnik!
Sok sikert hozzá!
(#) mrex hozzászólása Jan 19, 2008 /