Fórum témák
» Több friss téma |
Van egy "Tornádóm"
Vadi új aksik. Reggel megyek vele kb. 7 Km-t. Áll a szabadban. Este visszaindulnék. Megyek kb. egy kilométert, utána leáll és semmi életjel. Tolom hazáig, utána reggelig fűtött garázsban áll. Reggel ismét lehet vele menni. Gondolom, beázik. De milye? Lenne esetleg tipp, hogy merre induljak a hibakeresésben? (Szerviz kb. 30 km.)
A vezérlőre gondolsz? Megnézem hátha van rajta valami azonosító.
Hali! Mikor leáll ,és semmi életjel,akkor meg kell nézni hogy jön-e ki fesz az akksiktól. A hideg-meleg tágulás összehúzódás valamit megszakít. Csak mérésekkel tudod ellenőrizni,hogy hol!Üdv!
A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2014
Az aksiból biztosan jön, mert van világítás, kürt, stb.
Köszi a tippet.
Szia!
Én a vezérlőre tippelnék és azon is belül, valahol a gázkar jelénél és azon a környéken nézelődnék, hogy mi ázhat. (Ha a kimenet felé lenne ázás, azt tuti látnád és éreznéd az amperszagot. )
Sziasztok egy ismerősöm kérdezte tőlem de nem tudok neki válaszolni csak tippelni gondoltam meg kérdezem itt tőletek!Azt mondja kapott valamikor egy robogó formájú elektromos bicót.Rossz volt benne az akku kicserélte Állítólag újakra. megy vele egy gy két kilómétert és úgy csinál mint ha le merülne az akku.
azt mondja a töltője jó. mi lehet ez akku hiba?
Szia!
Mérés nélkül nehéz bármit is mondani, de ha a töltő jó és az akku is jó, akkor érdekes a dolog. Valamelyik biztos hibás, mert ilyen nem igazán van. Mérni kellene a töltést, az akkukat is, hogy kiderüljön a turpisság. A Tiéddel mi a helyzet? Jó már, vagy még nincs össze rakva?
Ezért mondom fura volt nekem is.
azt mondta az akkuk újak rögtön azt kérdeztem a töltője jó? Ő persze egyből rávágta ,hogy jó. de honnan tudná a szerencsétlen? Még annyit sem ért hozzá mint én! Az enyém úgy áll hogy az elektronikát el küldtem egy nagyon jó kis szakihoz csak az a baj hogy messze lakik és oda posta vissza posta stb és most nyakon löttyintették őt valami nagy melóval,úgyhogy nem tudom mennyi ideje lesz.Valószínű ő szerzi be a hallokat is mert mint vállalkozó sokkal olcsóbban meg szerzi. Aaddig úgy sem tenném össze míg azt nem mondja szakértő hogy az elektronika nem nyírja ki a hallokat megint. az egyiket már ki véstem a hejéről ,ragasztóm is van.Tehátvárok .tutira akarok menni és nem mindent össze izélni.
Hello! Azt írtad nincs életjel.Akkor ezek szerint van életjel,csak éppen nem megy a motorja. Azt amikor leáll,akkor kell keresgélni hogy hol veszik el a villany. Lehet több oka. Gyújtáskulcs(abban az esetben,ha két állásban is ad kontaktot. Akkor szokott lenni,hogy első állásban van világítás de a második állás vacakol ami a motort is kapcsolja. Lehet még fékkar kapcsoló,gázkar,HALL jeladó...stb. Üdv!
Igazad van!
Tényleg bénán fogalmaztam. Hiába húzom a "gázt", mert a motor nem reagál. A világítás rendesen működik. Köszi a tippet. Átnézem, amennyire tőlem telik.
Nem, a kerékpár típusa érdekel, nekem TRD-33 van, 48V-os, papíron 250W de valójában 400W.
Üdv G Péter
A motorra írt 250 Watt azért dukál mert 500 Watt felett jogsi kell hozzá . A fékkarból 2 van , én javításnál élből széthúzom a csatiit ( álltalában csatival van megoldva ) . Egy lehetséges vezérlő raz . Mindenkinek ki olvassa ! Boldog karácsonyt és újévet . Üdv
sziasztok van egy tornadi101 robogó szerű bringám !
meg döglöttek benne a motor hall ic-k el köldtem az elektronikát egy ismerős műszerészhez ,hogy nézze meg nem -e az nyomta el őket meg van akadva az ember mert állítólag van benne egy ic amiről nem talált semmit és az egyik lába ami a hallokhoz megy fordítva működik. normális ez?
Meg tudja valaki mondani ha a vezérlőre nincs ráírva hogy hány fokos ,honnan lehet meg tudni ?
Ha a HALL-oknak kb.5Voltos tápot biztosít a vezérlő,akkor nem fogja kinyírni. Nincs ami tönkre tegye. Bele kell tenni,és kipróbálni vele a motort. Különben sem őrült összeg egy HALL. Amikor össze van rakva,akkor LED-es ellenőrző kapcsolással meg lehet állapítani hogy 60,vagy 120 fokos. Méghozzá lassú forgatással le lehet olvasni a ledekről a kódot,és meg is van hogy hány fokos. Én össze raknám,és próba. Üdv! Különben létezik univerzális vezérlő ami megy 60 ,illetve 120 fokosra is,és nincs vele baszkó.
A hozzászólás módosítva: Dec 12, 2014
Köszi egyelőre meg várom míg vissza jön a vezérlő és küldenek valószínű hallokat azt bele ragasztom és próba.
csak azt nem tudom akkor hogy lehetett kinyírni mind a 3 hallt? már így került hozzám
Hali! Honnan tudod hogy egyik sem jó? Esetleg úgy is ki lehet nyírni,hogy 5 Volt táptól többet kap a vezérlőtől,vagy kábel zárlat esetén,stb. Üdv!
hali!
Onnan tudom hogy mértem.de egyiksem csinál semmit most szét van szedve a motor vezetékeket kimértem azok nem szakadtak.az 5V táp az meg 5V. gázkar jó elektronikát el küldtem egy ismerősnek nézze meg /ő szoktott nekem elektronikát javítani/. De meg akadt az ember mert van benne valami fínom kínai gyártmányú ic és valami olyasmit mondott nekem hogy bajban van mert az egyik lába ami a hallokhoz megy "fordítva működik" Persze lehet hogy ez csak időhúzás mert azt mondta a tesója hogy megszórták őket melval és el vannak havazva. Ő rendelné nekem a hallokat is de ott meg valami összeg felett kell rendelni egy cégtől hogy nem tudom mi /talán a szállítás / ingeyn legyen de ez az összegű rendelendő alkatrész még nem jött össze.Ezek vállalkozók és természetesen nem az én munkáimból élnek! úgy hogy vagy várok vagy meg csináltatom máshol.
Már rég kész lenne a paripa, ha akkor megrendeled amikor ezt kitárgyaltuk. Gyanús ez nekem, hogy mindegyik HALL HALLott, de akkor csere és rakni kell össze. A táp jó, megvannak az előírt feszültségek, szóval nem kell várni pakolni kell összefele és próba.
Idézet: Ez mit jelentene? Elég érdekes írományaid vannak, nehéz megérteni mi is a baj, de nekem már gyanús ez az egész. „ic és valami olyasmit mondott nekem hogy bajban van mert az egyik lába ami a hallokhoz megy "fordítva működik"”
Amikor veled beszéltem akkor már nem volt nálam a vezérlő!ez az ic-s történet nekem is gyanús!
Ezt a haverom írta nekem skype -on azt mondta hogy majd fel hív a tesója és el magyarázza nekem .mondtam neki engem ne hívjon mert nem tudok mit kezdeni a dologgal.szerintem húzzák az időt de nem akarom őket meg sérteni vagy meg bántani sem.most azt kéne tennem hogy mondani neki hogy pakolja össze a motyónm és küldje vissza .és akkor ott vagyok megint mint az elején. akkor még nincs hallom. nem tudom mit csináljak. most télen nincs is olyan horror nagy szükségem a bicóra. nem tudom . .
Nem tudok helyetted dönteni és nem is akarok. A lehetőségeket felvázoltam, az meg hogy Te mire döntesz, az már nem az én gondom. Lehet venni HALL-t ahol mutattam, Én is onnan vettem. Kicseréled magadnak azt a hármat és mehet össze az egész. Várhatol nyárig is vele, nem zavar, de akkor meg hagyjuk ezt a vonalat mert feleslegesen jártatjuk a szánkat és írjuk teli az oldalt.
Igen de ez az oldal nem nekem szól hanem egy közösségnek!Ha más is olvassa ,tanulhat belőle.
meg rendeltem a HQ-nál a hallokat a haverkámnak meg írtam ,hogy pakolja össze az
elektronikát küldje vissza be szerelem aztn meg látom lessz-e füst?
remélem ma már meg jönnek a hallok.
hétfő hajnalban vették a rendelést ma már péntek.MPL futárral rendeltem kíváncsi vagyok rájuk.
Volt nagy meglepi!
Meg jött a vezérlőm Nyíregyházáról.be szerelem a kis Longzai mocimba és egyfolytában forog a kerék gázadás nélkül. Így lett meg javítva! 36V szénkefés 180W . mi lehet a hiba?
Mérni kellene a gázkart, úgy ahogy már egyszer tetted is a másiknál.
Van egy 500w os vezérlőm ha rá teszem a mocira mi lesz a baj?
A sebességmérő óra mitől kapja a jelet? Van itt a kötegben a vezérlőből jön ami nem tudom hova kell? Lehet hogy egyik vagy mind kettő oda megy?
Ha egyfolytában megy a motor,akkor lehetséges,hogy a gázkar HALL-ja nem kap "- "tápot.Vagy meg van szakadva a gázkarhoz vezető negatív fekete vezeték. Vagy zárlatos a MOSFET,de ezt tudni kellett volna akkor a mesternek aki nézte a vezérlőt. A sebesség mérőnek a jelet valójában a motortól kellene adni,de szénkefésnél lehet hogy a vezérlőből vezették ki, a motorhoz menő PWM-ről (vezetékről)vették le. De azt nem értem,hogy feljebb írtál motorban lévő HALL-okról,aztán meg hogy 180 W-os szénkefés motorról van szó. Ez a kettő nem vág össze!Üdv!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |