Fórum témák
» Több friss téma |
Szép jo estét mindenkinek ,
valaki nem tudna kisegiteni egy RIEJU TOREO 4T kapcsolási rajzal ? A hozzászólás módosítva: Ápr 19, 2014
Szia
Én nem kezdenék bele az építésbe, mert 2500Ft-ért már lehet kapni.
nem épiteni akarok , csak nem indul a motor , hol van szikra meg hol nincs ,nem tudom mi az ördög bujt bele
Ha pont nincs szikra akkor kéne méregetni, persze lehet hogy egyszerű érintkezési hibáról van szó valamelyik csatlakozásnál.
Üdv mindenkinek! Van egy Italjet fr50 AC típusú robogóm, megmakacsolta magát és egyik nap nem akart elindulni csak néha durrant egyet kettőt, hosszú keresgélés után stroboszkóppal kiderítettük hogy "vándorol" a gyújtás, tehát halad körbe és amikor nagyritkán eléri a megfelelő helyet akkor egy pár pöffenés és utána semmi, gyújtás rajza könnyen megtalálható így építettünk hozzá másikat de a probléma maradt. Kérdésem az lenne hogy mi okozhatja ezt a hibát? rengeteget keresgéltem a témában, de ezzel a problémával nem találkoztam még sehol. előre is köszönöm a segítséget!
Szia.Az épített cdi rajzott mellékelnéd. Meg hány vezetékes az impulzus tekercsed? Ha van egyáltalán. Mert így kevés az infó, akármilyen következtetés vagy hiba kiderítéséhez.
Köszönöm.
Sziasztok!
Szomszéd motorját kellene megcsinálnom. Pénteken vette, szombaton egész nap hibátlanul ment. Majd vasárnap nem vette a fordulatot, azt mondta olyan mintha egyszer tüsszentene a karbiba egyszer meg a kipufogóba, gázadásra meg mintha letiltana, le is áll ha jobban húzza. Hétfőre már egyáltalán nem indult, szikra nagyon gyenge volt. A Trafót kicseréltem, most szikra van, de ugyanazt produkálja mint vasárnap. Hogy tudom kideríteni hogy az alaplapon rossz-e a jeladó/gerjesztő tekercs,vagy a CDI rossz? A digitális fordulatszám mérő össze vissza ugrál amúgy. CPI SM 50 a motor, CDI-t sehol sem találok (újan 39000Ft-ért egy helyen ) Köszönöm a segítséget! A hozzászólás módosítva: Júl 15, 2014
Üdvözlet mindenkinek! Él még ez a topik? Van még aki olvassa/írogat? Szintén lenne egy peugeot speedfight 2 robogó amin sajnos megadta magát az indításgátló rendszer. Beépítettünk egy Honda dio cdi-t ám ennek nem megfelelő a gyújtásszöge, illetve a késleltetése. Valaki tudna esetleg valami tanácsot , vagy megoldást adni a dologra?
nyemi!: Egy másik topikban (CDI pic probléma) társalogtatok pic-es cdi építéséről, ebben esetleg tudnál segíteni? Microcontrollerekkel kapcsolatban még nemnagyon van tapasztalatom.
Sziasztok! A daelim message-hoz a Honda dio cdi jò?
A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2014
sziasztok kínai 4t robogo CDI -ből áram nak kell fel jutni a gyujto trafba vagy valamien jel ?
Szia!
Az a baj, hogy a jel is áram, tehát nem lehet kettéválasztani a dolgokat.
Sziasztok.
Kérnék egy kis segitseget egy szovjet CDI hez. Azt szeretném megtudni hogy ez a CDI amit mellékelek a képen az müködne egy Viper Wind gyujtásával, mert egy ismerősöm egy Delta motorba szerelte be és azt állitja hogy müködő képes vele. A másik kérdésem meg az hogy ebben is van tiltás? Előre is köszönöm a válaszaitokat.
Bocs de elfelejtettem még megkédezni azt hogyha müködne a dolog akkor milyen alkatrészekkel lehet helyettesiteni az orosz alkatrészeket.
Előre is köszönöm.
Sziasztok!egy kétségbeesésemre keresnék választsés ahogy végigolvastam ezt a fórumot úgy látom nagyon vágjátok ezt a témát.van egy cpi motor cdi gyújtással.a gondom az lenne h 250-300as fordulatig nincs szikra meg 1600 tol elkezd kihagyni gyujtasokat 1700 fölött egyáltalán nincs. A motor pöcre indul berugóval viszont nem pörög föl csak dadog.önindítóval nem indul mivel csak 150et forgat.viszont egy fel óra jaratas után ha úgy gondolja egyszercsak jó lesz.a kérdésem ebből az lenne h mi lehet a hibás gerjesztő(forumban említett módon megmertem önindító 1-2szer atfordít kb 60volt jön fel,berugóval 80-90volt,1500ra forgatva 200volt körül van a feszültség).jeladó 4volt körül van rúgásra.trafó előtt 4.5 voltot mértem.
gerjesztő vagy cdi vagy jeladó lehet a hibás? megköszönném a segítséget!
Menetzárlatos a gerjesztőtekercsed. Ez a zárlat lehet teljesen rapszodikus módon jelentkezik, de általában egy-két perc üzem után már egyáltalán nem tud megfelelő nagyságú feszültséget leadni.
Vagy egy fél órás járás után teljesen jó?valami pontosat tudnék merni,vagy skop nélkül esélytelen?mert eleg drága az állórész meg a cdi egység is es fölöslegesen nem dobnek ki annyi pénzt
Ha félóra járatás után ráimádkozás nélkül megjavul, akkor kontakthiba is lehet, érdemes a trafó környéki csatlakozásokat is megvizsgálni.
Ha minden külső csatlakozás ellenőrizve lett akkor: kellene az alaplapról fénykép, vagy egy link, de nem ártana az elektronikáról is. Szkóp nélkül csak statikus dolgokat tudsz pontosan mérni, de egy-kettő menet időszakos zárlatát nem tudod biztonsággal kimutatni.
Köszönöm szépen a gyors segítséget!képeket tudok küldeni.meg összerakom es mikor rendesen működik megint megmerem a gerjesztőt.
Köszönöm
Megmértem a dolgokat ugy is h jó.önindítóval 80 volt körüli feszültség mérhető,viszont igy sincs szikra míg nem műkődő állapotban ugyan ennél a feszültségnél berugóval volt.berugóval 120 voltot mértem működő állapotban.
nem ertem másnap mert kezdi előről.a cdi modult nem lehet valahogy kizárni a hiba megállapìtására?egy masik típusú modullal nem működne?akar próbára?
Szia ezvan nekemis eszt mivellehet kiváltani vagy a kapcsolási rajza megvan neked
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Van egy 2002-es Aprilia Ditech-em. A ECU meghibásodott ebben van a CDI is. Külön CDI-t szeretnék belerakni. A jeladó 300 ohm-os. Azt szeretném kérdezni, hogy az általános CDI-k jó-e hozzá. Mint pl. ez: És a gyújtó trafó-t kell-e cserélni? Előre is köszönöm a választ.
Sziasztok
Régi mocimra akartam tenni CDI gyújtást, amit a megszakító vezérelne, Felhúzó ellenállással kapcsoltam a DC-CDI bemenetére, de nem lett túl sikeres a projekt. 4000rmp felett fullad a motor. Kihagy a gyújtás, visszagyújt a karbiba. Próbáltam egy 100nF kondit a megszakítóval párhuzamosan kötni, hátha segít de semmi. Próbálkozott már valaki ilyennel? A DC-CDI robogós boltban vettem. Jah és igen, kéthengeres a motor 2db CDI vel. Mind a két henger ugyan ezeket a tüneteket produkálja.
Közben rájöttem mi okozza a problémát.
Sajnos csak AC impulzussal lehet vezérelni, DC még alapjárat közelében csak csak elmegy, de magasabb fordulaton feltöltődik a bemeneten lévő 1µF kondi és egyszerűen nem ad impulzust a tirisztornak. Kénytelen leszek átalakítani a jeladót tekercses változatra.
Sziasztok. Egy kis segítség kellene nekem.
Van egy új CDI-m, de nem egyezik a régivel így szikra sincs. A képen amit fogok, az a régi CDI és a motoron lévő csatlakozó. Az új CDI viszont nem egyezik a régivel, ezért a motoron kellene átkötnöm a csatlakozót. Ebben kellene a segítség.
Neked egy kqpcsolási rajzra van szükséged, hogy tudd melyik vezeték hová való. Amit feltöltöttél képet, abból nem derül ki sokminden.
Ha esetleg töltök fel részletesebb képeket, úgy tudnál segíteni?
A régi gyújtáselektronika kábelei vagy a kapcsolási rajz alapján lehet kideríteni ezt, valamint mérések alapján.
De az utángyártott elektronikákról nincs jó véleményem, amondó vagyok, hogy sok fejfájástól kíméled meg magad, ha gyárit veszel.
Szia
Mérd ki a Ohm mérővel a motor csatlakozóját. A testhez képest az egyik kb 300Ohm, ez lesz a jeladó tekercs, egy másik kb 2-3 oHm ez lesz a gyújtás, és egy harmadik pedig az "AC Power" szintén pár Ohm.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem.Lenne egy Kymco Quannon 125-ös váltós motorom aminek a cdi-je behalt vagyis nincs szikra,trafó minden jó. Újat nem nagyon találok vagy ha igen horribilis összegért. Esetleg vki foglalkozik itt javítással vagy új építésével? Vagy szét lehet ezt szedni egyáltalán? Előre is köszönöm. Természetesen nem ingyen kérném a segítséget.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |