Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   19 / 48
(#) kala1982a válasza metalchild hozzászólására (») Márc 8, 2015 /
 
Köszi szépen! Ennyiért nem sok, kár az építéssel vesződni,arról nem is beszélve, hogy csatlakozó sem szabványos a műhelyemben
(#) tigriss válasza metalchild hozzászólására (») Márc 8, 2015 /
 
De ezt az elejénél hallom.
(#) kala1982a válasza metalchild hozzászólására (») Ápr 3, 2015 /
 
Sikerült a kábel beszerzés. Olvassa szépen az adatokat, csak a nullázás nem jön össze. Olajcsere után szeretném lenullázni a számlálóját. A vwtool-lal nem tudom, nem tud kommunikálni az ECU-val, vagy valami ilyesmi a hiba. 5-ös csatornán van elméletileg az érték. Vag-com 409.1el a min meg a maxot átírtam 20 -ra, de ki és bekapcsolásnál jelzi az olajat ugyanúgy, így csalódottan vissza írtam a 15-15-öt.Ja és Vag-com-nál 40-es csatornától kezdődnek ezek az olajos dolgok. Van valahol leírás róla , hogy melyik mi lenne, mert így félszavakból nem igazán értem. Vwtool is olvas adatokat, csak ha rányomok a reset oil-ra akkor nem kommunikál.
(#) metalchild válasza kala1982a hozzászólására (») Ápr 4, 2015 /
 
Vagcom 409.1-ben 17-Instruments, 10-Adaptation, 02 csatorna kiolvasod(ez a tárolt érték) átírod 0-ra és nyomsz egy Test gombot. Itt a még a 10-es csatorna is játszik itt tudod az intervallumot megváltoztatni. Figyelni kell, mert ha 1500km-t akarsz akkor 00015-öt kell beírnod. Egyébként a "jól bevált" nullázást nem próbáltad? Napi km számláló megnyom gyújtás ráad közbe és az óra tekerőjét jobbra fordítod.
Ha ezt a vagcom-ot használod akkor a változó értékre viszed az egeret akkor általában kiírja, hogy az micsoda.
Üdv
(#) kala1982a válasza metalchild hozzászólására (») Ápr 4, 2015 /
 
Nem működött a gyújtásos reset. Kiírta azt, hogy service, de utána semmi, vagyis lenullázta a napi kilométert.
(#) ebmas87 hozzászólása Ápr 29, 2015 /
 
Sziasztok.
Nem elektronikai kérdés, de remélem tudtok nekem segíteni.
Golf IV. kombi csomagtér ajtó kárpitját hogyan tudom leszedni?
A két fogantyúban lévő csavart kiszedtem, de akármerre rángattam nem jött le.
Lehet gyengén, vagy rosszul feszítettem?
Nem akarom szétbarmolni.
Válaszokat előre is köszönöm
(#) ebmas87 hozzászólása Máj 25, 2015 /
 
Sziasztok előző kérdésem megoldódott. Most viszont a levegő szabályzóval akadt gondom.
A 0,1,2,3,4 állásokból csak a 4 esen nyomja a levegőt. Mi lehet a gond? Mit kellene megnéznem?
A segítségeket előre is köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Máj 25, 2015
(#) zolika60 válasza ebmas87 hozzászólására (») Máj 25, 2015 /
 
Vagy az ellenállás pakk szakadt, vagy a kapcsoló van szétégve. Esetleg a csapágya szorul és csak a legnagyobb fokozaton elég az indító áram.
(#) ebmas87 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 25, 2015 /
 
Köszi a választ.
Az ellenállás pakkot hol találom?
Egyébként csak a komplet csere orvosolja a problémámat?
Ha igen, milyen néven keressek rá az alkatrészre, és mire számíthatok, mennyibe fog ez kerülni nekem kb?
(#) zolika60 válasza ebmas87 hozzászólására (») Máj 25, 2015 /
 
Általában a szellőző motoron, vagy a burkolatán belül van. Valami ilyesmi. Néhány ezer forint. Ha az a hibás természetesen a csere megjavítja.
(#) ebmas87 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 25, 2015 /
 
Köszönöm a jószándékú segítségedet, de ez az én tudatlanságom miatt nem fog menni.
Szerelő lesz belőle.
(#) VIM válasza ebmas87 hozzászólására (») Máj 25, 2015 /
 
Szia! Nem akarlak elkeseríteni de nem lesz olcsó mulatság ennek az előtét ellenállás sornak a cseréje. Nekem így nézett ki akkor és a többi képet is megtalálod róla lentebb és a következő oldalon. Ha mondasz egy motorkódot talán meg tudom mondani a gyári számát, amire ha rákeresel megtudod az árakat is. Különben a kesztyűtartó alatt kellene lennie alul a "szivacsos" borítás alatt, egy csavar fogja és lenyílik a "tálca" ( ha egyáltalán ez a fajta típus van beépítve) amin az előtétek vannak amiről csak le kell húzni a csatlakozót és már kézben is tartod. Nem kell hozzá szerelő, szerintem.
(#) ebmas87 válasza VIM hozzászólására (») Máj 26, 2015 /
 
Értem, köszi. Mindenképpen meg fogom nézni, remélem hamar meg lesz a probléma forrása.
A forgalmiban feltüntetett motorkód: AXR.
Köszönöm a segítséget, visszajelzek ha megoldódott a hiba.
(#) VIM válasza ebmas87 hozzászólására (») Máj 26, 2015 /
 
Szia! Akkor így most már megtalálod amit keresel. Azt nem mondtad, hogy ez a kocsi 1.9TDi ....
(#) kala1982a hozzászólása Máj 26, 2015 /
 
Olyan probléma lenne az autó tükreivel, hogy ha baloldalira van állítva akkor állítja mind a kettőt, ha a jobbra akkor csak azt. Zárlatos lenne a kapcsoló, vagy merre keressem a hibát?
(#) ebmas87 válasza VIM hozzászólására (») Máj 26, 2015 /
 
Igen. Hálás köszönet. Már meg is oldódott. Vettem bontóba előtét ellenállást, és működik.
(#) mtomihun válasza kala1982a hozzászólására (») Máj 26, 2015 /
 
Annak úgy kell működnie, nem rossz ott semmi!
(#) ebmas87 válasza mtomihun hozzászólására (») Máj 27, 2015 /
 
Hogyne lenne rossz. Ott se stimmel valami, szerintem a joystick-al. Ahogy az enyémbe se. Nekem nem pontosan ezek a tünetek, de hasonló. Egyenlőre nekem jó igy is.
(#) mtomihun válasza ebmas87 hozzászólására (») Máj 27, 2015 /
 
Higgyètek el, az összes ilyen ès nem csak g4-nèl, hanem pl az octaviamban is, meg a legtöbb
vw csalàdba tartozò autònàl.
(#) kala1982a válasza mtomihun hozzászólására (») Máj 27, 2015 /
 
Egyenlőre engem sem zavar, a beállításnál sorrendet kell tartani Astrán tanulok ott külön megy.
(#) Laika1 hozzászólása Máj 27, 2015 /
 
Helló,
cserélt már valaki Golfba/Boraba motorvezérlőt, 038 906 018-ról 038 906 012-re?
Jól jönne mindenféle segítség, illetve infó! Mit kell pluszba bekötni vagy......
(#) GaborGolf4 hozzászólása Jún 6, 2015 /
 
Sziasztok!
Adott egy Golf4 BCB 2002,van úgy hogy menet közben leáll elmegy minden elektromos dolog,és leáll az autó.Szénkefés lenne?
(#) VIM válasza GaborGolf4 hozzászólására (») Jún 6, 2015 /
 
Szia! Az ismert javítások közlésénél ezt találtam ami az immo-t okolja és csak diagnosztikailag lehet orvosolni.
(#) lanti válasza GaborGolf4 hozzászólására (») Jún 8, 2015 /
 
Nekem mikor kefés volt akkor előbb az ABS kezdett villogni , meg a műszerfal világítás el-el halványult majd világítani kezdett a töltés jelző lámpa.. Aztán pucera minden jó. Utána megint. Akkut vettem bele. Aztán újra előjött. Akkor néztem meg a test kábelt.... azzal kellett volna kezdeni.
(#) GaborGolf4 hozzászólása Jún 8, 2015 /
 
Akksit vettem bele 2 hete Boscht,toltes van megneztuk,lehet felszed valamit a tankbol es nem kap eleg anyagot es leall.Hetvegen kicserelem az uzemanyag szurot.Koszonom a segitseget!
(#) VIM válasza GaborGolf4 hozzászólására (») Jún 9, 2015 /
 
Szia! Nem akarlak megsérteni de előbb nem kellene egy diagnosztikai hibakód kiolvasást elvégezni, mert akkor talán nem lenne minden hibátlan egység kicserélve a kocsin és még mindig nem megy .... Amit a feltételezetten hibásnak vélt alkatrészekre költesz azt inkább egy hibatároló elemzésére költsd először. Az talán majd támpont lesz a teendőkre. Az ismert meghibásodásokról amit mutattam, olvasd el, fordítsd le és meg fogod érteni, hogy az a modellévjárat milyen hibát idéz elő. Ezt csak a diagnosztika fogja tudni kiolvasni, hogy a kijelző modul és az abban található immo hogyan viselkedik. De ahogy gondolod ....
(#) Sanee hozzászólása Júl 26, 2015 /
 
Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy az alap órát lehet cserélni MFA-ra, vagy ahhoz komolyabb beavatkozás szükséges? 98! 1,4 az autó.

Köszi előre is a segítséget!
(#) tomii hozzászólása Aug 16, 2015 /
 
Sziasztok!
Volkswagen Golf 4 1.6 SR (1997) autóról lenne szó.
Nincs műszerfal világításom, beleértve a középkonzolt, ajtókban az elektromos ablak kapcsolókat, minden kapcsolót.
Gyújtáskor a világítás kapcsoló világít lekapcsolt állapotban, viszont ha helyzetjelzőre kapcsolok vagy tompítottra, akkor az is kialszik, nincs semmi világítás sehol. Kinti lámpák mennek, mind.
Biztosítékokat néztem, mindegyik tökéletes. Világítás kapcsoló csatlakozót néztem, szép és jó, viszont mérni nem tudok kapcsolás hiányában.
Esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Örülnék ha végre megoldódna ez a problémám!
Köszönöm a segítséget mindenkitől előre is.
(#) zolika60 válasza tomii hozzászólására (») Aug 17, 2015 /
 
A műszerfal fényerő potméter nincs nullára tekerve?
(#) endrusz válasza tomii hozzászólására (») Aug 17, 2015 /
 
Szia! Hátha a rajz segít.

1.pdf

2.pdf
   
Következő: »»   19 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem