Fórum témák
» Több friss téma |
Köszi szépen! Ennyiért nem sok, kár az építéssel vesződni,arról nem is beszélve, hogy csatlakozó sem szabványos a műhelyemben
De ezt az elejénél hallom.
Sikerült a kábel beszerzés. Olvassa szépen az adatokat, csak a nullázás nem jön össze. Olajcsere után szeretném lenullázni a számlálóját. A vwtool-lal nem tudom, nem tud kommunikálni az ECU-val, vagy valami ilyesmi a hiba. 5-ös csatornán van elméletileg az érték. Vag-com 409.1el a min meg a maxot átírtam 20 -ra, de ki és bekapcsolásnál jelzi az olajat ugyanúgy, így csalódottan vissza írtam a 15-15-öt.Ja és Vag-com-nál 40-es csatornától kezdődnek ezek az olajos dolgok. Van valahol leírás róla , hogy melyik mi lenne, mert így félszavakból nem igazán értem. Vwtool is olvas adatokat, csak ha rányomok a reset oil-ra akkor nem kommunikál.
Vagcom 409.1-ben 17-Instruments, 10-Adaptation, 02 csatorna kiolvasod(ez a tárolt érték) átírod 0-ra és nyomsz egy Test gombot. Itt a még a 10-es csatorna is játszik itt tudod az intervallumot megváltoztatni. Figyelni kell, mert ha 1500km-t akarsz akkor 00015-öt kell beírnod. Egyébként a "jól bevált" nullázást nem próbáltad? Napi km számláló megnyom gyújtás ráad közbe és az óra tekerőjét jobbra fordítod.
Ha ezt a vagcom-ot használod akkor a változó értékre viszed az egeret akkor általában kiírja, hogy az micsoda. Üdv
Nem működött a gyújtásos reset. Kiírta azt, hogy service, de utána semmi, vagyis lenullázta a napi kilométert.
Sziasztok.
Nem elektronikai kérdés, de remélem tudtok nekem segíteni. Golf IV. kombi csomagtér ajtó kárpitját hogyan tudom leszedni? A két fogantyúban lévő csavart kiszedtem, de akármerre rángattam nem jött le. Lehet gyengén, vagy rosszul feszítettem? Nem akarom szétbarmolni. Válaszokat előre is köszönöm
Sziasztok előző kérdésem megoldódott. Most viszont a levegő szabályzóval akadt gondom.
A 0,1,2,3,4 állásokból csak a 4 esen nyomja a levegőt. Mi lehet a gond? Mit kellene megnéznem? A segítségeket előre is köszönöm. A hozzászólás módosítva: Máj 25, 2015
Vagy az ellenállás pakk szakadt, vagy a kapcsoló van szétégve. Esetleg a csapágya szorul és csak a legnagyobb fokozaton elég az indító áram.
Köszi a választ.
Az ellenállás pakkot hol találom? Egyébként csak a komplet csere orvosolja a problémámat? Ha igen, milyen néven keressek rá az alkatrészre, és mire számíthatok, mennyibe fog ez kerülni nekem kb?
Általában a szellőző motoron, vagy a burkolatán belül van. Valami ilyesmi. Néhány ezer forint. Ha az a hibás természetesen a csere megjavítja.
Köszönöm a jószándékú segítségedet, de ez az én tudatlanságom miatt nem fog menni.
Szerelő lesz belőle.
Szia! Nem akarlak elkeseríteni de nem lesz olcsó mulatság ennek az előtét ellenállás sornak a cseréje. Nekem így nézett ki akkor és a többi képet is megtalálod róla lentebb és a következő oldalon. Ha mondasz egy motorkódot talán meg tudom mondani a gyári számát, amire ha rákeresel megtudod az árakat is. Különben a kesztyűtartó alatt kellene lennie alul a "szivacsos" borítás alatt, egy csavar fogja és lenyílik a "tálca" ( ha egyáltalán ez a fajta típus van beépítve) amin az előtétek vannak amiről csak le kell húzni a csatlakozót és már kézben is tartod. Nem kell hozzá szerelő, szerintem.
Értem, köszi. Mindenképpen meg fogom nézni, remélem hamar meg lesz a probléma forrása.
A forgalmiban feltüntetett motorkód: AXR. Köszönöm a segítséget, visszajelzek ha megoldódott a hiba.
Szia! Akkor így most már megtalálod amit keresel. Azt nem mondtad, hogy ez a kocsi 1.9TDi ....
Olyan probléma lenne az autó tükreivel, hogy ha baloldalira van állítva akkor állítja mind a kettőt, ha a jobbra akkor csak azt. Zárlatos lenne a kapcsoló, vagy merre keressem a hibát?
Igen. Hálás köszönet. Már meg is oldódott. Vettem bontóba előtét ellenállást, és működik.
Annak úgy kell működnie, nem rossz ott semmi!
Hogyne lenne rossz. Ott se stimmel valami, szerintem a joystick-al. Ahogy az enyémbe se. Nekem nem pontosan ezek a tünetek, de hasonló. Egyenlőre nekem jó igy is.
Higgyètek el, az összes ilyen ès nem csak g4-nèl, hanem pl az octaviamban is, meg a legtöbb
vw csalàdba tartozò autònàl.
Egyenlőre engem sem zavar, a beállításnál sorrendet kell tartani Astrán tanulok ott külön megy.
Helló,
cserélt már valaki Golfba/Boraba motorvezérlőt, 038 906 018-ról 038 906 012-re? Jól jönne mindenféle segítség, illetve infó! Mit kell pluszba bekötni vagy......
Sziasztok!
Adott egy Golf4 BCB 2002,van úgy hogy menet közben leáll elmegy minden elektromos dolog,és leáll az autó.Szénkefés lenne?
Szia! Az ismert javítások közlésénél ezt találtam ami az immo-t okolja és csak diagnosztikailag lehet orvosolni.
Nekem mikor kefés volt akkor előbb az ABS kezdett villogni , meg a műszerfal világítás el-el halványult majd világítani kezdett a töltés jelző lámpa.. Aztán pucera minden jó. Utána megint. Akkut vettem bele. Aztán újra előjött. Akkor néztem meg a test kábelt.... azzal kellett volna kezdeni.
Akksit vettem bele 2 hete Boscht,toltes van megneztuk,lehet felszed valamit a tankbol es nem kap eleg anyagot es leall.Hetvegen kicserelem az uzemanyag szurot.Koszonom a segitseget!
Szia! Nem akarlak megsérteni de előbb nem kellene egy diagnosztikai hibakód kiolvasást elvégezni, mert akkor talán nem lenne minden hibátlan egység kicserélve a kocsin és még mindig nem megy .... Amit a feltételezetten hibásnak vélt alkatrészekre költesz azt inkább egy hibatároló elemzésére költsd először. Az talán majd támpont lesz a teendőkre. Az ismert meghibásodásokról amit mutattam, olvasd el, fordítsd le és meg fogod érteni, hogy az a modellévjárat milyen hibát idéz elő. Ezt csak a diagnosztika fogja tudni kiolvasni, hogy a kijelző modul és az abban található immo hogyan viselkedik. De ahogy gondolod ....
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy az alap órát lehet cserélni MFA-ra, vagy ahhoz komolyabb beavatkozás szükséges? 98! 1,4 az autó. Köszi előre is a segítséget!
Sziasztok!
Volkswagen Golf 4 1.6 SR (1997) autóról lenne szó. Nincs műszerfal világításom, beleértve a középkonzolt, ajtókban az elektromos ablak kapcsolókat, minden kapcsolót. Gyújtáskor a világítás kapcsoló világít lekapcsolt állapotban, viszont ha helyzetjelzőre kapcsolok vagy tompítottra, akkor az is kialszik, nincs semmi világítás sehol. Kinti lámpák mennek, mind. Biztosítékokat néztem, mindegyik tökéletes. Világítás kapcsoló csatlakozót néztem, szép és jó, viszont mérni nem tudok kapcsolás hiányában. Esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Örülnék ha végre megoldódna ez a problémám! Köszönöm a segítséget mindenkitől előre is.
A műszerfal fényerő potméter nincs nullára tekerve?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |