Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Corsa elektronikák
 
Témaindító: Gabi, idő: Nov 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 3
(#) zolika60 válasza dsarkadi hozzászólására (») Márc 13, 2013 /
 
Inkább a kisfeszültségűekre gondoltam. Nem csak a gyújtásé okozhatja, fogásszenzor csatlakozó hiba is lehet.
(#) havranarpi válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 23, 2013 /
 
Fateromnak is ez volt a gond az 1.2-es Twinport-al.
Eleinte ritkán csinálta aztán egyre sűrűbben.
Végül meglett a ludas.Az üzemagyag szivattyú reléje volt az.
700 ft-os dolog lehet megérné cserélni.
Eleinte kicsit oxidos lehetett az érintkező később már 10 km-et sem lehetett vele menni.
Amint kihűlt ment újra
(#) Jpeter hozzászólása Júl 8, 2013 /
 
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne , hogy az alábbi autó típusnál nem e tudja valaki ,hogy a légkondicionálónál (a fényképen) mi lehet a probléma. A légkondicionáló tengelye nem forog a bekapcsolásánál. illetve nem is húz be az alatta levő tekercs Az áram eljut odáig, viszont a behúzás nem történik meg.
Ha valaki már találkozott ilyen problémával akkor legyen szíves leírni a tapasztalatát.

Köszönöm a hozzáértők segítségét. Üdv: Peti
A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2013
(#) zolika60 válasza Jpeter hozzászólására (») Júl 8, 2013 /
 
Rossz a tekercs.
(#) Jpeter hozzászólása Júl 8, 2013 /
 
Köszönöm a segítséget!
(#) .colin hozzászólása Nov 17, 2013 /
 
Sziasztok! Az Opel Corsa B tupisú autónak keresem a villamos szervizkönyvét. Kerestem neten de a gugli nem segitett.
Köszönöm!
(#) ato01 hozzászólása Máj 1, 2014 /
 
Sziasztok! Azzal a problémàval fordulok hozzàtok,hogy van egy kis corsa b-m és valami elektromos hibàval szenvedek.A tünet a következő:Be inditom az autot,semmi probléma,majd kis idő elteltével ha indexelni akarok,akkor a relé nem kattog és folyamatosan vilàgit a viszajelző.A hiba nem àllando,valamelyik indexelésnél ismét működik.Majd kis idő elteltével kivàgodik egy 10A-es bizti és az üzemanyag szint jelző,és viz hőfok jelző óra nem működik ennek köszönhetően,majd az aksit jelző kis làmpa is kigyullad.Bizti csere utàn nem egyből megy ki a bizti,hanem elöbb megint bezakkan az index.Ha valaki tudnà esetleg a megoldàst légyszives ossza meg velem,mert a fent àllo hiba miatt nemtudom elvinni műszakira a kocsimat.Előre is köszönöm! Üdv,Ato01
(#) zolika60 válasza ato01 hozzászólására (») Máj 1, 2014 /
 
Lakatos munka nem volt rajta mostanában?
(#) ato01 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 6, 2014 /
 
Szia.Az alvázat hegesztették (készül vizsgára a kocsi) a problémám még mindig fennáll,a bizti már nem megy ki,de az index ugyanúgy van.Ha a bajusz kapcsolót akár merre kapcsolom,csak egyet kattan a relé és a viszajelző folyamatosan világít.Mit tudnak gajra vágni ami ezt a problémát okozhatja? Még hegesztés elött is csinálta ezt a kocsi,de akkor ritkán,kb 10 indexből 1-2 szer,de mostmár állandó a hiba.Előre is köszi!
(#) Syn7h37ic válasza ato01 hozzászólására (») Máj 6, 2014 /
 
Az index vezérlő az elakadásjelző gombba van építve. nézd meg, hogy rendesen a helyére van-e rakva. Ha igen. akkor az hibásodott, meg, vegyél egy újat, elég olcsó.
(#) ato01 válasza Syn7h37ic hozzászólására (») Máj 6, 2014 /
 
Szia.Biztos hogy a helyén van,mert màr kétszer kiszedtem megnézni.Köszönöm a hozzàszólàsodat,nem tudtam hogy benne van a vezérlő.Amint tudok veszek akkor egyet és kipróbàlom.Köszi mégegyszer! Üdv,Ato01
(#) ato01 válasza Syn7h37ic hozzászólására (») Máj 9, 2014 /
 
Szia.Vettem gombot,és meg is javult meg nem is.Ahogy beraktam,nem működött majd mérgemben elkezdtem a bizti tàblànàl matatni és hirtelen beindult.Majd megint turkàltam egy kicsit,és leàllt.Jelen pillanatban működik,probàltam mindent àtmozgatni hogy mikor àll le,hol lehet a hiba de most az istenért sem akar kiakadni.Elég érdekes,lövésem sincs mi lehet a baj a kàbelköteget is ràngattam,a reléket is,a kapcsolokat is kapcsolgattam és semmi.Azon paràzok,nehogy vizsga alatt mondjon megint unalmast
(#) dreamd365 hozzászólása Nov 3, 2014 /
 
Sziasztok,

remélem jó helyre írok szükségem lenne egy kis segítségre. Van egy 2003.03-as Opel Corsa C 5 ajtós kocsink, amiben nem megy a fűtés, ventilátor kapcsoló jó (minden fokozat), de csak nagyon gyengén vagy sehogy se ad meleget. Olvastam h van egy előtét ellenállás, és hőbiztis dolog de ha jól értelmeztem az csak akkor lenne lényeges számomra h nem forogna a ventilátor, vagy ha szorulna és ezért menne tönkre...

Hol keressem a hibát ?

Köszönöm a hozzáértők segítségét.
A hozzászólás módosítva: Nov 3, 2014
(#) lazac323 válasza dreamd365 hozzászólására (») Nov 3, 2014 /
 
Szia!

Pár kérdés. A ventilátor szállít elég levegőt, tehát a fokozatkapcsolónak van hatása(a legnagyobb fokozatban elég erősen fúj?) A hűtőrendszer rendesen légtelenítve van? Ha van fűtéscsap, akkor az állítódik?(jobb esetben látod a motortérben, nem ismerem ezt a típust)Pollenszűrő milyen állapotban van? Esetleg nem az van eltömődve?

MOD: Ja és a legfontosabb! Elég meleg a motor? Vízhőmérsékletmérő beáll rendesen?(a termosztát jó-e)
A hozzászólás módosítva: Nov 3, 2014
(#) dreamd365 válasza lazac323 hozzászólására (») Nov 10, 2014 /
 
Szia,

elegendő levegőt szállít és minden fokozat kapcsolásnál a fokozatnak megfelelően kapcsol is, minden szűrő kb 2 hónapos, tiszták. Hűtőrendszer hibátlanul működik. Igen, elég meleg a motor ha egész nap megyünk vele (értsd folyamatosan 8 órán át) akkor talán egy kicsi meleget fúj de nem annyira hogy télen is elég legyen.

Ezt a fűtéscsapot, kb merre keressem ?

Köszi
(#) opi84 hozzászólása Feb 12, 2015 /
 
Sziasztok.
Ma elvittem az autóm egy (Opel Corsa B ) villanyászhoz kivetetni a riasztót,mert nem akart indulni erre én biztiket nyomogattam a helyére és megszólalt a riasztó lekapcsolni nem tudtam,tehát a villamosságishoz mentem kikapta belőle alapra tette az autóm.Gondoltam megjavítva az indulási probléma,de nem most inditanám nem indul csak teker a ac relét hallom kattanni és mégegyszer nemsok időre rá. Kérdezném lehet hogy melegszik a relé és ezért.
Előtte mentem 20 km leállitom 10percre inditanám és semmi várok 15-20 percet és próba (indult)
A riasztó azért lett kivéve mert letilthat,meg azért mert nem birtam elhalgattatni.
(#) zolika60 válasza opi84 hozzászólására (») Feb 12, 2015 /
 
Az üzemanyag szivattyút vizsgáld meg.
(#) opi84 válasza zolika60 hozzászólására (») Feb 12, 2015 /
 
Akkor nem az AC relé a hiba szerinted,mert menetközben nem hagy ki.
(#) opi84 hozzászólása Feb 12, 2015 /
 
opel corsa B 1994 1.2i. Ezen van fordulatszám jeladó? attól lehet inditáskor felpörög és visszaáll?majd indulok megállok és sehova ezért és nem az ac miatt?
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2015
(#) mate20 hozzászólása Ápr 23, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy opel corsa c - vel olyan problémám van, hogy néha ha indítanám be ugye akkor ha ráadjuk a gyújtást ott sok visszajelző lednek ki kell gyulladni és úgy indul be utána.
DE néha csinál olyat, hogy a sok led helyett csak 2 gyullad ki és nem indul.
Az önindító teker, de nem kap benzint meg gyújtást, plusz néha menetközben is csinálja, hogy fogja magát és elmegy minden a műszerfalon se fordulatszám mérés se sebesség mérés se semmi, de az autó megy tovább.
Segítségeteket kérem alássan, hogy aki tud is valami okosságot azt megköszönném.
Előre is köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Ápr 24, 2015
(#) zsoltee0001 hozzászólása Máj 28, 2015 /
 
Sziasztok
2004-es corsa fűtőventi csak teljes fokozatba dolgozik, nem ad áramot a motornak kisebb fokozaton.
Elég rendesen szorult a motor, ami meg lett csinálva, lehet, hogy valamit túltarhelt.
Ezeknél hogy van a fokozat? valami előtétellenállás?
Ha tud valaki, kérem segítsen.
Üdv
(#) zolika60 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 28, 2015 /
 
Előtét ellenállás van, amely valószínűleg szétégett.
(#) zsoltee0001 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 28, 2015 /
 
Helyileg nem tudod hol lehet, gondolom valahol a légáram útjába?
Üdv
(#) zolika60 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 28, 2015 /
 
Sajnos nem tudom, de valószínűleg igen.
(#) zsoltee0001 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 28, 2015 /
 
Köszi, most összeraktam, mert hajtani kell a gépet, de pár nap múlva újra próbálkozok, padlógázon megy, most meg főleg, hogy ki lett takarítva, meg megzsírozva.
Valószínűleg, hogy a fűtőág és a motor között lesz valahol, elképzelhetőnek tartom, hogy a nehezen forgó venti kevés levegőt tudott szállítani és nem tudta eléggé hűteni.
A gyártó jól méretezte
(#) zolika60 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 28, 2015 /
 
No meg a szorulós motor több áramot vett fel és azt is el kellett fűtenie. A vezetéket kövesd vissza a motortól a kapcsolóig. Hamar meglesz.
(#) zsoltee0001 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 28, 2015 /
 
Az a gond, hogy a kábel bemegy hátulra az egész háta mögé, szóval nem látható helyen van, ha szem előtt lett volna akkor meg lenne :Ö
(#) zolika60 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Máj 28, 2015 /
 
A kábel köteg másik felén keresd az azonos színű vezetékeket. Minden funkcióra más szín van.
(#) zsoltee0001 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 1, 2015 /
 
Szia
Sikerült rálelnem az előtétellenállásra, valóban csak a kábelt kellett követni, kézzel, mert arra a helyre élő ember be nem lát, szerencsére nem csavarral, hanem csak be van pattintva rögzítették.
A hőbiztosíték ment ki belőle, áthidaltam egy drótdarabbal és már jó is lett !
Csapágyak megkenése + pollenszűrő normális intervallumonkénti cseréje és nem lesz gond vele
(#) Hp41C válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Jún 1, 2015 /
 
A tűzesetek elkerülésére hőbiztosíték pl. innen. Beépítéskor ne forraszd, inkább préselt vagy csavaros kötést alkalmazz.
Következő: »»   2 / 3
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem