Fórum témák
» Több friss téma |
Inkább a kisfeszültségűekre gondoltam. Nem csak a gyújtásé okozhatja, fogásszenzor csatlakozó hiba is lehet.
Fateromnak is ez volt a gond az 1.2-es Twinport-al.
Eleinte ritkán csinálta aztán egyre sűrűbben. Végül meglett a ludas.Az üzemagyag szivattyú reléje volt az. 700 ft-os dolog lehet megérné cserélni. Eleinte kicsit oxidos lehetett az érintkező később már 10 km-et sem lehetett vele menni. Amint kihűlt ment újra
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne , hogy az alábbi autó típusnál nem e tudja valaki ,hogy a légkondicionálónál (a fényképen) mi lehet a probléma. A légkondicionáló tengelye nem forog a bekapcsolásánál. illetve nem is húz be az alatta levő tekercs Az áram eljut odáig, viszont a behúzás nem történik meg. Ha valaki már találkozott ilyen problémával akkor legyen szíves leírni a tapasztalatát. Köszönöm a hozzáértők segítségét. Üdv: Peti A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2013
Sziasztok! Az Opel Corsa B tupisú autónak keresem a villamos szervizkönyvét. Kerestem neten de a gugli nem segitett.
Köszönöm!
Sziasztok! Azzal a problémàval fordulok hozzàtok,hogy van egy kis corsa b-m és valami elektromos hibàval szenvedek.A tünet a következő:Be inditom az autot,semmi probléma,majd kis idő elteltével ha indexelni akarok,akkor a relé nem kattog és folyamatosan vilàgit a viszajelző.A hiba nem àllando,valamelyik indexelésnél ismét működik.Majd kis idő elteltével kivàgodik egy 10A-es bizti és az üzemanyag szint jelző,és viz hőfok jelző óra nem működik ennek köszönhetően,majd az aksit jelző kis làmpa is kigyullad.Bizti csere utàn nem egyből megy ki a bizti,hanem elöbb megint bezakkan az index.Ha valaki tudnà esetleg a megoldàst légyszives ossza meg velem,mert a fent àllo hiba miatt nemtudom elvinni műszakira a kocsimat.Előre is köszönöm! Üdv,Ato01
Lakatos munka nem volt rajta mostanában?
Szia.Az alvázat hegesztették (készül vizsgára a kocsi) a problémám még mindig fennáll,a bizti már nem megy ki,de az index ugyanúgy van.Ha a bajusz kapcsolót akár merre kapcsolom,csak egyet kattan a relé és a viszajelző folyamatosan világít.Mit tudnak gajra vágni ami ezt a problémát okozhatja? Még hegesztés elött is csinálta ezt a kocsi,de akkor ritkán,kb 10 indexből 1-2 szer,de mostmár állandó a hiba.Előre is köszi!
Az index vezérlő az elakadásjelző gombba van építve. nézd meg, hogy rendesen a helyére van-e rakva. Ha igen. akkor az hibásodott, meg, vegyél egy újat, elég olcsó.
Szia.Biztos hogy a helyén van,mert màr kétszer kiszedtem megnézni.Köszönöm a hozzàszólàsodat,nem tudtam hogy benne van a vezérlő.Amint tudok veszek akkor egyet és kipróbàlom.Köszi mégegyszer! Üdv,Ato01
Szia.Vettem gombot,és meg is javult meg nem is.Ahogy beraktam,nem működött majd mérgemben elkezdtem a bizti tàblànàl matatni és hirtelen beindult.Majd megint turkàltam egy kicsit,és leàllt.Jelen pillanatban működik,probàltam mindent àtmozgatni hogy mikor àll le,hol lehet a hiba de most az istenért sem akar kiakadni.Elég érdekes,lövésem sincs mi lehet a baj a kàbelköteget is ràngattam,a reléket is,a kapcsolokat is kapcsolgattam és semmi.Azon paràzok,nehogy vizsga alatt mondjon megint unalmast
Sziasztok,
remélem jó helyre írok szükségem lenne egy kis segítségre. Van egy 2003.03-as Opel Corsa C 5 ajtós kocsink, amiben nem megy a fűtés, ventilátor kapcsoló jó (minden fokozat), de csak nagyon gyengén vagy sehogy se ad meleget. Olvastam h van egy előtét ellenállás, és hőbiztis dolog de ha jól értelmeztem az csak akkor lenne lényeges számomra h nem forogna a ventilátor, vagy ha szorulna és ezért menne tönkre... Hol keressem a hibát ? Köszönöm a hozzáértők segítségét. A hozzászólás módosítva: Nov 3, 2014
Szia!
Pár kérdés. A ventilátor szállít elég levegőt, tehát a fokozatkapcsolónak van hatása(a legnagyobb fokozatban elég erősen fúj?) A hűtőrendszer rendesen légtelenítve van? Ha van fűtéscsap, akkor az állítódik?(jobb esetben látod a motortérben, nem ismerem ezt a típust)Pollenszűrő milyen állapotban van? Esetleg nem az van eltömődve? MOD: Ja és a legfontosabb! Elég meleg a motor? Vízhőmérsékletmérő beáll rendesen?(a termosztát jó-e) A hozzászólás módosítva: Nov 3, 2014
Szia,
elegendő levegőt szállít és minden fokozat kapcsolásnál a fokozatnak megfelelően kapcsol is, minden szűrő kb 2 hónapos, tiszták. Hűtőrendszer hibátlanul működik. Igen, elég meleg a motor ha egész nap megyünk vele (értsd folyamatosan 8 órán át) akkor talán egy kicsi meleget fúj de nem annyira hogy télen is elég legyen. Ezt a fűtéscsapot, kb merre keressem ? Köszi
Sziasztok.
Ma elvittem az autóm egy (Opel Corsa B ) villanyászhoz kivetetni a riasztót,mert nem akart indulni erre én biztiket nyomogattam a helyére és megszólalt a riasztó lekapcsolni nem tudtam,tehát a villamosságishoz mentem kikapta belőle alapra tette az autóm.Gondoltam megjavítva az indulási probléma,de nem most inditanám nem indul csak teker a ac relét hallom kattanni és mégegyszer nemsok időre rá. Kérdezném lehet hogy melegszik a relé és ezért. Előtte mentem 20 km leállitom 10percre inditanám és semmi várok 15-20 percet és próba (indult) A riasztó azért lett kivéve mert letilthat,meg azért mert nem birtam elhalgattatni.
Akkor nem az AC relé a hiba szerinted,mert menetközben nem hagy ki.
opel corsa B 1994 1.2i. Ezen van fordulatszám jeladó? attól lehet inditáskor felpörög és visszaáll?majd indulok megállok és sehova ezért és nem az ac miatt?
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2015
Sziasztok!
Egy opel corsa c - vel olyan problémám van, hogy néha ha indítanám be ugye akkor ha ráadjuk a gyújtást ott sok visszajelző lednek ki kell gyulladni és úgy indul be utána. DE néha csinál olyat, hogy a sok led helyett csak 2 gyullad ki és nem indul. Az önindító teker, de nem kap benzint meg gyújtást, plusz néha menetközben is csinálja, hogy fogja magát és elmegy minden a műszerfalon se fordulatszám mérés se sebesség mérés se semmi, de az autó megy tovább. Segítségeteket kérem alássan, hogy aki tud is valami okosságot azt megköszönném. Előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Ápr 24, 2015
Sziasztok
2004-es corsa fűtőventi csak teljes fokozatba dolgozik, nem ad áramot a motornak kisebb fokozaton. Elég rendesen szorult a motor, ami meg lett csinálva, lehet, hogy valamit túltarhelt. Ezeknél hogy van a fokozat? valami előtétellenállás? Ha tud valaki, kérem segítsen. Üdv
Előtét ellenállás van, amely valószínűleg szétégett.
Helyileg nem tudod hol lehet, gondolom valahol a légáram útjába?
Üdv
Sajnos nem tudom, de valószínűleg igen.
Köszi, most összeraktam, mert hajtani kell a gépet, de pár nap múlva újra próbálkozok, padlógázon megy, most meg főleg, hogy ki lett takarítva, meg megzsírozva.
Valószínűleg, hogy a fűtőág és a motor között lesz valahol, elképzelhetőnek tartom, hogy a nehezen forgó venti kevés levegőt tudott szállítani és nem tudta eléggé hűteni. A gyártó jól méretezte
No meg a szorulós motor több áramot vett fel és azt is el kellett fűtenie. A vezetéket kövesd vissza a motortól a kapcsolóig. Hamar meglesz.
Az a gond, hogy a kábel bemegy hátulra az egész háta mögé, szóval nem látható helyen van, ha szem előtt lett volna akkor meg lenne :Ö
A kábel köteg másik felén keresd az azonos színű vezetékeket. Minden funkcióra más szín van.
Szia
Sikerült rálelnem az előtétellenállásra, valóban csak a kábelt kellett követni, kézzel, mert arra a helyre élő ember be nem lát, szerencsére nem csavarral, hanem csak be van pattintva rögzítették. A hőbiztosíték ment ki belőle, áthidaltam egy drótdarabbal és már jó is lett ! Csapágyak megkenése + pollenszűrő normális intervallumonkénti cseréje és nem lesz gond vele
A tűzesetek elkerülésére hőbiztosíték pl. innen. Beépítéskor ne forraszd, inkább préselt vagy csavaros kötést alkalmazz.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |