Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Köszi a segítséget de írtam az előbb hogy az égő nincs benne, így az izzó szálon nem jöhet a fesz!! maga a foglaltban mindkét oldalt ott a 12 volt égő nélkül!!!
Tehát a feszültség szabályozó hibás, vagy a vezetékezés. Mert egyébként nem lehetne így.
Köszönöm a visszajelzést, a rajzoló rossz helyre tette a pöttyöt.
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni,mert generátoros problémám van Kistraktor villamosításán munkálodok.Ugyan van rajta egy 6v-os dinamó de az annyira gyenge hogy az utánfutó világítását nem bírja el. Találtam a suffniban ![]()
Kell akku, anélkül megszaladhat a feszültsége a generátornak. Viszont valóban elég valami kicsike is. Gerjesztőáram az terhelésfüggő, de menet közben a generátor látja el magának, indításkor meg azt a 100-200mA-t bármelyik akku képes produkálni, hogy felgerjedjen a generátor.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.A4 18T benzinesből hogy tudom kiszerelni a generátort? Nekem az alsó csavar nem jön ki teljesen a ventillátortól.Mi a megoldás. Köszönöm a segítségeteket.
Szia. Nincs töltésem és most szereztem egyet csak az a frànya csavar
A hűtőventilátor tengelyét kell kivenni. Generátor alatt, hátulról előre imbuszcsavar fogja (8-as imbusz), aztán a a ventilátort tengellyel együtt beejted a hűtő felé.(Vagy kiveszed a hűtőt: lökháritó le, klimahűtő és szervóolajhűtő félrehajt,viz leenged, hűtő ki...)
Nem muszáj kivenni akkor.Az alsó csavart hagyd benne , de legyen meglazítva a felső csavart vedd ki ezáltal ki tudod a generátort billenteni a felső felfogatásból .Az alsó csavar miatt nem kell aggódni szépen ki fog tőle fordulni.Ha ezzel meg vagy , akkor a generátor hátsó részéből ki tudod venni a kefetartóval egybe épített elektronikát .Vagy kefe elkopott , vagy valamelyik dióda , ha ez mind rendben lesznek , akkor ráérsz azon gondolkodni , hogy teljes mértékben cserélni kell e a generátort.Ha viszont ezek közül bármelyik rossz lesz , akkor megúszod a generátor cserért , és nem további bontásokat csinálnod az autón.
Hali, Kopott kefénél érdemes ránézni a csúszó-gyűrűre is. Nem egy ökör ára, de akkor "új" generátorod lesz.
Esztergályos rendbe hozza. (Persze ha csak találsz olyat.)
Ha van mit. Ha már csak pár mm marad esztergálás után a csúszógyűrűből az nem sokat ér.
A kopott gyűrűt inkább csiszolni, vagy cserélni szoktuk. Utóbbi esetben, de az esztergáláshoz is szét kell szedni, s akkor már nem szabad kispórolni belőle az új csapágyakat...
Nyilván. Ha nagyon rossz cserélni kell.
Sziasztok!!!
Van nekem egy JFZ1928-700 típusú feszültség szabályzó, hogyan tudnám ezt tesztelni, hogy működik e? A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2015
Sziasztok!
Van egy problémám: Autó nem indul, rámertem az akksira, 11,7V. Gyújtással ez leesik kb 9V-ra, indításnál kb 7,6V ra. Ez lehet akksi hiba, vagy máshol keresgéljek? Sajnos az autókhoz értő családtag nyaral, és nem lehet elérni, a problémát pedig meg kellene oldani, remélem elfér itt...
Az önindítónak van-e kattanó hangja, a műszerfalon a kontrollámpák elhalványulnak indításkor, vagy teljes fénnyel világítva maradnak?
Az akku valószínű kuka. 10,4V alatt már rohamosan csökken az élettartama. Nempróbáltátok tölteni?
Szia! Gondolom, hogy az "autó nem indul" kifejezést úgy értetted, hogy az önindító tekeri a motort és mégsem indul be. A motorvezérlők többsége az általad említett feszültségen már nem tudja értelmezni a perifériákról érkező információkat (motorfordulat, hőmérséklet, szívócső nyomás stb.) ami szükséges volna ahhoz, hogy beinduljon. Egy jó állapotban lévő akkuval biztosam be fog indulni ha előtte nem volt hasonló problém a kocsival. Az akkucsere alkalmával a rádiónak tudni kell majd a kódját megadni.
![]() A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2015
Nagyon merült az akku, elsőnek töltsd fel. Ha hamar lemerül, akkor kuka... Ha már nyáron rakoncátlan, akkor télen úgyis venni kell...
A töltést nem árt ellenőrizni van-e, hátha azért merült le az esetleg jó akku. Járó motornál nagyobb fordulaton -kb. 2000- lassan emelkedni kell az akkufeszültségnek, nem csökkenni, amíg el nem éri a típustó függően 13.8-14.4V-ot. Ezt terhelésnél is tudnia kell, bekapcsolt világítás, fűtőventillátor mellett.
Rá kell tenni az akkut egy töltőre és tölteni 4-5 órát. Ha az akku jó, csak le volt merülve, akkor be fog indulni. Ha beindult, akkor mérni kell egy töltést. Emelt fordulaton (2000 körül) 14-14,5V körül kellene lennie a töltésnek. Ha 13,5V alatt van, akkor nem megfelelő a töltés és amiatt merül le az akku. Ha töltés után sem indul, nem tartja a feszültséget, akkor meghalt az akku.
Köszönöm, valóban akku probléma volt. A 1,5 év taxi üzem kicsit betett neki. Kicseréltük és be is indult az autó, a másikat pedig feltettük töltőre. Valószínűleg ki lesz cserélve a generátor ugyanis valószínűleg az ölte meg az aksit (fél éven belül ez a második amit elpusztított).
Mégegyszer köszönöm a válaszokat. További szép napot!
Azért a töltést megnézhetnéd, nehogy hamar lemerüljön ez is.
Sziasztok! olyan problémám volna,hogy van egy mitsubishi galantom 94-es és a 100-as főbiztosítékom leolvad ,az autóm leáll és lemerül az aksim. mi lehet a gondom?
Akkor valahol a kocsi további részén kell zárlatot keresni.
Ez nem generátor hiba . Főleg ha az autó leáll , és álló helyben lemerül az aksi. |
Bejelentkezés
Hirdetés |