Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kapcsolóüzemű táp autóba Hi-Fi-hez
Hid kapcsolású TDA7294 hoz keres tápot tud valaki ajánlani egyet?
Jó lehet tda meg hajtásához autóban?
Első ránézésre annyi gondom van vele, hogy ha párhuzamosan használod a kimeneti tranzisztorokat, akkor a CTRL(13. láb) nem REF-re, hanem földre kell kötni. (lsd. TL494 adatlap).
Egyébként működhet. R1-R2 helyébe trimmert rakva a feszültséget is tudod állítani. Azonban hiányolok a kapcsolásról egy kimeneti szűrőkört (C8-al párhuzamosan 1µF (nem elkó) + Ua ágba 4,7uH I>5A folytótekercs, majd újabb 1000µF # 1µF szűrőtag).
Sziasztok
Ezt a kapcsolástg szeretném megépíteni a lehető leg kisebb méretben. lm2576-step-down-switching-regulator A gondom az hogy nem kaptam 100 vagy 150uH -folytót. Viszont vettem két 155mmX45mm-es ferrit gyűrűt hogy majd ithol megtekerem. Segítséget szeretnék kérni hogy mien huzalból mennyi menetet és hogyan. Hogy meg legyen a 100 vagy a 150mH..ja és 3A is bírnia kéne. Kicsit amatőr vagyok. köszönöm Peti
Hol vettél ekkora ferritgíűrűt? Ha a valós méreteket írtad le, ez túlzás, ha nincs benne légrés, akkor nem is idevaló.
A fet mindkét Drain láb és a Gdn közzé én ajánlanék még egy 20ohm 1W-os és 100n kondit sorba bekötni.
Köszi. Remélem így gondoltad.
A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2015
Igen . De majd az egyenirányitó diódák elé se felejcsd el betenni. 100n 100V és 100 Ohm 1W-os. Amennyiben szimetria táp lesz ne a Gdn-re hanem a két szekunder ágat kösd össze vele.
A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2015
A meghajtás ilyenre is csinálhatod Pl: Kép
Ez egy gyári .Az Ic simán viszi. A tranzisztort helyettesítheted az általad használtal. A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2015
Igen szimmetrikus lesz akkor így kiegészítve?
Nem ,még az egyenirányitás elé helyezd el ne után.
Igen utólag én is úgy gondoltam.
A két drain lábnál ill a +12-nél szélesitsd meg a nyákot amennyire csak lehet.
Valahogy így gondoltad?
(nem tökéletes a rajz) A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2015