Fórum témák
» Több friss téma |
Öö... a nagy vallásban egészen elfelejtettem hogy van: P0400. Ezt egy androidos program csikarta ki belőle, de elvileg más nem kéne hogy legyen. Más releváns hibáról nem tudok.
A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2015
Ha EGR gond van akkor dadog a motor, olyan mintha 3 henger menne csak de nem áll le még alapjáraton sem, illetve a fordulat sem megy feljebb.
Az EGR lezárásnak semmi értelme, ugyanolyan mint ha nem nyitnád ki (a cheatert azért találták ki hogy ne nyitogasson ki, illetve egy relét nyitogasson helyette a computer). Sajnos a mai kor autóiban minden egyes forrasztási pont, illetve préselt csatlakozás potenciális hibaforrás.
Úgy tudtam a cheater azért kell hogy ne írjon hibakódot. Én ezt ismertem.
De elfogadom hogy nem egr, de akkor mi? Fojtószelep ahogy fentebb elhangzott? Attól lehet hogy túráztatja magát? A hozzászólás módosítva: Nov 11, 2015
Idézet: „Olyan mintha lassan túráztatnám a motort.” TP szenzor nem okoz ilyet?
Hogy nem EGR az 1000% mert olyan hibám volt. A cheater egyrészt azért kell hogy az EGR kontakthibás visszajelzése helyett korrekt visszajelzést kapjon a működésről a computer, így nem lesz hibakód a műszerfalon. Másrészt azért, hogy a vezérlőjel ne az EGR-t nyitogassa hanem egy relét (vagy akármilyen áramkört), így nem történhet olyan hogy az EGR nyitott állásban leragad megkeserítve ezzel az autós dolgát, illetve nem áramlik tovább a kokszos trutymó a hengerfejbe, ami ha nem hajtod rendesen az autót akkor egy idő után a szelepfészkekbe is lerakódik, és lehet menni hengerfejet felújítani.
Hogy mennyire használható vagy sem azt még nem próbáltam ki, de a régi EGR-emet szétvágva majd kipróbálom. Ha van az EGR átkapcsolásakor nyomásellenőrzés is akkor nem fog működni, mert ugye nem lesz nyomásváltozás. Ha nincs, akkor pedig működik. A tavasszal majd szétvágom a régit, a csatlakozójára ráapplikálom az a néhány alkatrészt, és kiderül.
Azt tudom, hogy a Z14XEP -ben még van a szívócsonkban egy nyomásmérő szenzor is, tehát ha majd lezárom az EGR -t (mert úgy telekormozta nekem az egész szívóoldalt, hogy borzalmas), az ECU hiányolni fogja az EGR felől érkező gázmennyiséget és csodás hibakódokkal fog megajándékozni...
Sziasztok! kétségbe vagyok esve ..
Arról lenne szó hogy, van egy f astrám 1.7 td , és nincs töltésem , illetve hol van, hol nincs, mint a mesében.. ki lett cserélve a szénkefe fesszabályzó diódasor tekercsek nem szakadtak .. nincs fordulatszámmérő sem .. egyszercsak gondol egyet és megint van .. Van valakinek valami ötlete hol keressem a hibát. Tanácstalan vagyok hátha valaki már találkozott ijen hibával Köszi előre is...
Idézet: „TP szenzor nem okoz ilyet?” Az miaz? szerk: Google szerint a fojtószelep állás érzékelő. Fogalmam sincs, azért kérdeztem a nálam okosabbakat. A hozzászólás módosítva: Nov 12, 2015
Nem tudom hogy a te autód elektromos gázpedálos-e. Csak egy halk tipp volt részemről. Nekem úgy tűnik, mintha nem tudná a vezérő a gázpedál (fojtószelep) állapotát.
A hozzászólás módosítva: Nov 12, 2015
Ha elektromos gázpedálos: mint az aktuális autónk (2007 -es Astra G, Z14XEP), szedd le a fojtószelepet, majd a fojtószelep oldalán lévő műanyag burkolatot, kis fém kampók tartják körben. Alatta valószínűleg lesz egy műanyag fogaskerék, aminek a fogait ledarálta valamennyire a meghajtó motor fém fogaskereke. Én anno bontottan 10 000Ft -ért vettem másikat, hasonló hiba miatt, csak nekem végül egy kereszteződésben döntött úgy, hogy többet most nem indulna el egyenlőre.
Ha nem elektromos gázpedálos: mint pl. az előző autónk (1994 -es Seat Cordoba), akkor valószínűleg van benne egy alapjárati motor, ahol gyakorlatilag az előbb ismertetett folyamat játszódott lenne. Ezt anno kb. 3 szor kellett cserélni. Persze egyik se 100% -os, de érdemes ellenőrizni.
Elektromos gázpedálos.
Nekünk a z16xe csinál hasonlót hidegen. Néha hidegen beindításkor első gázadás után, ha elveszem a gáz a fordulat fenn marad 2000 körül és csak nagyon lassan esik vissza. Nem jöttem rá miért csinálja, hiba nincs. Fojtószelep tisztítás volt, ugyanaz.
Köszönöm a hozzászólásokat, megnézem a fogaskereket, de akkor sok reményt nem fűzök hozzá.
Nekem X14XE, és hála az égnek ilyen EGR problémám sose volt. Az igaz, hogy amikor csak tehetem hajtom autópályán.
Okulva az ABS-es dologból , inkább megkérdeztem tőle.
Szia! Az opeleket nem ismerem és nem vagyok autószerelő sem de amiket találtam azt szívesen leközlöm. Amit írtál meghibásodást és a hozzá tartozó hibakódot az valóban az EGR szelep és az azzal összefüggésben lévő hibákat hozza ki, (a képről lefordítva a szöveget): -tömlő szivárgás / elzáródás, az alapbeállítás nem végzett (ha van ilyen), vezetékek, EGR szelep, EGR mágnesszelep, ECM- Ebből az "alapbeállítás nincs elvégezve" az egészen helytálló, mert volt egy elhasadt csöved a rendszerben és ezután nem ártott volna alapra állítani a fojtószelepállás érzékelőt, mert valószínű, hogy "eltanulta" a rossz értékeket. Az EGR-el kapcsolatos értékeket még felrakom, talán hasznát veszed ezeknek is.
....jaj és a test pontok az majdnem lemaradt.
Nekem szintúgy Astra H Z16XEP Easytronic csinál olyat hogy alapjáraton egyszer felugrik 2000-re és ott marad majd pár perc elteltével szépen visszaesik 1100 majd 800 értékre. Gázpedál és fojtószelep hibát dobott ki a számítógép (P1120 Gázpedáls érzékelő 1. és 2. hibás arány és P1550 Fojtószelep vezérlés - csökkentett teljesítmény). 2szer egymás után is ezeket a hibakódokat kaptam. Szakszervizben 90eFt-ért ajánloattak teljes gázpedál cserét de nem fogadtam el. Holnap viszem szerelőhöz kiváncsian várom mi lesz a véleménye. Esetlek valaki tapasztalt ilyet ezekkel a hibakódokkal??
Sziasztok !
Olyan problémám lenne,hogy egy Astra H-n nem működik a kijelző,nem megy a fűtés,a rádió viszont szól. Biztosítékok rendben a kijelző is megkapja a tápot,a can hálózat is jónak tűnik. Segítségeteket,hasznos tanácsaitokat előre is köszönöm !
Az UEC alatt kell összekötni direktbe a gázpedálból jövő vezetékeket a motorvezérlőbe menő vezetékekkel. A két kábelkorbácsban lévő gázpedál kábelek az UEC-ben vannak összekötve és a csatlakozás ellenállása megnő, amitől az analóg értékek elmásznak.
A tisztítás időlegesen segít, a végleges megoldás a direktbe kötés.
Sziasztok!
Olyan problémám van a 2004es G Astrámmal, hogy a bal oldali irányjelző néha kihagy, de ha a csatlakozót vagy a vezetéket megmozgatom akkor stabilan és megfelelően működik néhány napig. Javaslat? Csatlakozó, foglalat csere vagy vezeték újrablankolás? Köszi a választ!
Sziasztok.
Astra f 4 állású fűtés 1_2 fokozat előtét ellenállás mekkora ill.milyen kell ha cserelni szeretném? Köszi a segítséget. István
Azt amelyik csatlakozik az izzó foglalatához....
Akkor azt a foglalatot szereld ki, takarítsd meg az érintkezőket és a csatlakozót. Valamint az izzónak is nézd meg a középső érintkezőjét, mert gyakran eloxidálódik a forrasztás rajta és "elfogy" az ón az érintkező felett..
Köszönöm szépen, a probléma megoldódott....relécsere segített a bajomon....
Sziasztok.
Indítási gondjaim lennének Y17DT -és G Astrámmal. Elég érdekes jelenségeket produkál az utóbbi időben. Ha úgy érzi, egyáltalán nem forgat, az aku feszültsége 12,7-12,8 V. Indítózásnál nincs kattogás se, hogy behúzna az automata, nem is forgat, a műszerfalon se hunynak ki a fények, az akun sincs feszültségesés. Átnézve a kapcsolási rajzot, ebben a körben csak az aku van, gyujtáskapcsoló, meg az önindító mágneskapcsolója. Nincs se relé, se ECU, se semmi, Leszedtem a gyujtáskapcsolót, jócskán megkopott, vettem újat. Feltöltöttem az aksit, berobbant minden gond nélkül. Néztem a töltést is, 13,9-14 V, elméletileg ez OK lenne. Másnap viszont ugyanez a helyzet, meg se nyikkan. Viszont hallom hogy néha felpörög a szervopumpa. Ha ismét töltöm az akut akár csak 15 percet is, lazán beröffen, forgat rendesen, nem kinlódik, mint amikor az aku a végét járja.
Az akku sarukat és azok rögzítettségét a kábel felé ellenőrizd először. Aztán a motor testkábel csatlakozási pontjait meg az állapotát. Ha ezek rendben az önindító vizsgálata következik.
A sarukat már átnéztem, ott minden OK. A motor testkábel az önindítónál csatlakozik.
Áldom a tervezőt, aki odarakta az önindítót. Sejtettem, hogy nincs más hátra, le kell bányászni...
Kössz a tippeket zolika60.
Meglett a hiba. Az akku mögött lévő kerek konektor lazult fel. Megigazítottam, kattant a zár, most minden OK. Másik téma: Hol találom a hűtőventi vezérlőt? A kimértem a reléket a relédobozban, de a sémák szerint van valahol egy vezérlő is. Egy rajzon a bal első kerék előtt mutatták, de az ablakmosó tartályon kívül más nincs. Az autóm nem klímás. |
Bejelentkezés
Hirdetés |