Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Szünetmentes táp javítása, élesztése
Témaindító: Thomas10100, idő: Aug 13, 2006
Témakörök:
milyen szoftverrel tusok rácsatlakozni a szünetmentesre
Arra gondolok, hogy nem jegyzem meg név szerint, hogy mikor, ki, milyen UPS-ről érdeklődik. De ha a régebbi kérdésedre válaszul fűzöd a következő kérdést, akkor egyből tudjuk. SU1000INET? APC-től letöltöd a Powerchute aktuális verzióját, az való hozzá.
Sziasztok!
Elég kezdő vagyok a témában de lenne egy kérdésem. Kábel tévém van meg egy DVB-T set top box-om van. Na most a DVB-t boxot lehet e átalakítani kábelesre esetleg valami kiegészítővel ?
Hi,
http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_1667.html?pg=8 ezen a képen szereplő két kicsi transzformátor adatait keresem, de nem találom. Valaki tudna segíteni, vagy linket küldeni a paramétereiről?
Sziasztok!
Azok a szünetmentesek, amelyek nem kimondottan tiszta szinuszos jelet állítanak elő, használhatók erősítők (pl. saját építésű Quad 405) táplálására vagy ott már okozhatnak valami problémát? Ilyesmi UPS -ről lenne szó, a régebbi évjáratok közül. Köszönöm
Sziasztok,
Hozzám került egy évek óta porosodó szünetmentes, Fiskars PS10. Az akkuk 0V-osak, és persze így se kép se hang. Két darab 12V/7Ah akku lakott benne, amit kivettem most. Ránézésre érintetlen gyári állapotban van belül (kívül is egész szép). Meg szeretnék győződni róla, hogy egyáltalán érdemes-e beleinvesztálni akkukat (és használni), vagy valami hibája is van (és akkor elbontom, vagy megkísérlem a javítását). Ki hogyan szokta ezt a tyúk-tojás gondot megoldani? B.
Szerzek próba aksikat. Ha jó akkor veszek bele.
Helló! Esetleg, ha akad egy labortáp, ami tud 24(27)V-ot és pár ampert, azzal ki lehet próbálni. Ha nincs, próbaakku valahonnan kölcsönbe.
Szerintem párhuzamosan vannak kötve. Ha párhuzamos akkor elég 12-14V is.
Ki lehet próbálni, ha meg akkor érdemes aksit venni bele.