Fórum témák
» Több friss téma |
Örülök, hogy meglett a hiba. Nem ismerem a típust, de nem a motorvezérlő szabályozza a ventilátorokat is?
Üdvözlet!
Nemrég vásárolt 2007-es évjáratú G Astrával kapcsolatban lenne kérdésem. Álló helyzetből indulásnál vagy tolatásnál vettem észre olyat, hogy a fényszóró fényei egy pillanatra elhalványulnak. Az akkut rámértek a szervizben, elméletileg jó, más komolyabb vizsgálat még nem volt vele. Mi okozhat ilyet még, izzó, vagy generátor vagy valami más? Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv! Enyém is tud ilyet elindulásnál, de csak ha alapjárati fordulatszám alá esik a fordulat kevés gázadás miatt. Ha nálad nincs ilyenről szó akkor nem szóltam!
Szerintem ez normális. Indulásoknál, főleg parkolásnál le tud esni a fordulat, de közben azért van terhelés is (szervó, stb). Persze nem arról van szó, hogy minden fénynek ki kell aludnia ilyenkor.
Nekem annó volt egy akkuprobléma, nehezen indult, a szervó is később kapcsolt be, stb., a szervizben egy Bosch BAT 131 típusú műszerrel mérték ki a cellazárlatot, de a készülék mérte a töltést és egyéb paramétereket is. A hozzászólás módosítva: Dec 2, 2015
G Astra-nál normális jelenség, úgy értem nem hiba.
Hello!
Astra Coupe 1,8. Nekem is ilyen. Ez is halványul. István
Köszönöm a segítségeteket. Még picit új nekem az érzékeny gázpedál (Suzuki után), a kuplung meg kicsit messze van ha a gázpedálhoz állítom az üléstávolságot, lehet, hogy jobban leesik így a fordulat (bénázok ), de akkor megnyugodtam, hogy nem hibás valami. Köszönöm
A hozzászólás módosítva: Dec 3, 2015
Miért lenne normális? Az enyém nem csinál ilyet.
Mert nagy gázzal indulsz! Vagy brutál jó az akksid!
Volt már benne 44, 55 és 74Ah-s akku is. GM, Banner, Varta. Feltöltés után is csinálja, de mint mások is írják csak alapjáraton vagy nagyon kevés gáz mellett. Már megszoktam 15 év alatt. A generátor még gyári, van benne 200 ezer km. Töltés megvan (még). Lehet hogy műszakfüggő a jelenség.
Nekem egy 44-es varta van benne, de sosem vettem észre ilyet pedig úgy indulok hogy épp csak meg van emelve az alapjárat. Kivéve a belvárosi forgalmat, mert ott muszáj nagyobb gázzal indulni mert mindenki kapkod, rohan, meg azért is hogy nehogy lefulladjon egy lámpánál mert az ciki.
Van a csomagtartómban egy pufogó, na ha az fel van tekerve rendesen akkor halványodnak a fényszórók ütemre, de más esetben nem.
Mondjuk ez érdekes dolog, és jó hogy feljött a téma, mert nekem is csinálja 2000-es 1.4-es 16 szelepes a gép. Amikor indítom és már jár a motor (tehát elvileg már nem megy az önindító), és nem tekerem a kormányt, nincs rádió, semmi extra, akkor kb 1/4-el halványabban világít nekem is. Aztán eltelik egy másodperc, és minden ok. Én is gondolkodom már rajta egy ideje hogy mi lehet ez. Ja, és minden indításnál.
Azt nem írom hogy normális, de nekem is ugyan így csinálja. Mintha akkor kezdene tölteni, de a töltésjelző lámpa már az indítózás közben elalszik.
Vagy inkább mintha valami fogyasztó rajta lenne még arra a másodpercre..
Ezt nem tudom. Gondoltam az AC. De ha gyújtás ráadása után várok akár több tíz másodpercet, akkor sem változik. Megszoktam ezt is, más baja ne legyen.
Sziasztok!
Bár nem Astra, de ezért nem szeretnék témát nyitni. Egy taxis ismerősöm Insigniájában tönkrement a műszerfalon lévő LCD kijelző, először becsíkozódott, és használhatatlanná vált, majd teljesen elsötétült. Két csatlakozója van, egy kék, amin valami adatot ad, a nyákon lévő Sony CXB1458R típusú IC, ezzel nem is foglalkoztam. A feketén kéne neki tápot adni, van két tápnak tűvő vastagabb vezetősáv és két jel féle. Nem tudjátok, hogy éleszthetem én ezt fel? Továbbá, találkozott valaki ilyen hibával? Elég húzós az ára, örülne a tulaj, ha meg tudnám javítani. Az egyik képen a csatlakozókkal az egész modul adattáblája látható, a másikon pedig a benn lévő kijelzőé.
Hát ha előbb csíkos lett, majd nagyon csíkos, akkor valószínűleg elengedte az lcd vezetéksora a panelt, vagy másik oldalt az lcd-t. Bele kellene nézni, hátha javítható. Sokra jóra azért ne számíts!
Levettem az LCD nyákjáról a takaró burkolatot, ugyan olyan csatlakozó sor van, mint a főpanelon. Ezeket jól átmozgattam, de nem indult semmi. Jó lenne közben megtáplálni, hogy mit csinál, de így nem lesz egyszerű.
Jó estét mindenkinek, segítséget szeretnék kérni egy valószínüleg elektromos hiba megtalálására. Van egy opel astra g x16xel motorkódos autóm, hidegen tökéletesen működik majd ahogy kezd üzemmeleg lenni jön a rángatás, fulladás, erőtlenség. Cserélve lett gyertya, trafósor, hőgomba, egr. Na most gondoltam, hogy kicserélném az alapjáratot és a termosztátot, mert elég soká éri el az üzemmeleg állapotot (20perc is mire 50fokos a levegő). Check lámpa nem volt mióta kicseréltem az alkatrészeket, de pár napja felvillant és a kipufogószelep visszavezetés érzékelő A jel tul kicsi jött ki. Van e valakinek ötlete elindulási pontja illetve ez az érzékelő hol található a kipufogónál. Előre is köszönöm.
A kipufogógáz visszavezető az az EGR. Nem tudom hogy abban van-e nyomásférzékel a hengerfejben, de ha van (XEP-ben van) az össze van kombinálva és arra is EGR hibát jelez. De ha azt írja ki hogy a jel túl kicsi, akkor azt tuti hogy EGR, mert abban van egy csúszka, és annak a kontakthibája, illetve szelep leragadás esetén adja ezt a hibakódot.
2005-ös évben vásárolt Opel Astra GCC 1.4 -es autóban kigyullad a "villáskulcsos autó" és gázadásra csak minimálisat emelkedik az alapjárat. Leállítom és újra indításkor a lámpa nem világít és működik minden majd újra ismétlődik a dolog. Úgy veszem észre hogy ha meleg a motor akkor már működik. Kérem a jó tanácsokat.
Ha elektromos gázpedálos (vagy xep a motorkód) akkor autóba beülsz, készítesz elő papírt ceruzát, tövig nyomod a gáz és a fékpedált is, majd ráadod a gyújtást. Ekkor a villáskulcsos autó elkezd majd neked villogni, konkrétan 4 számjegyet egymás után, ha több hibakód van akkor némi szünet után a többi 4 számjegyet is. Értelem szerűen 1 villanás 1-et jelent, a 2 villanás 2-t, a 10 villanás jelenti a nullát.
Ha felírtad akkor gugli, ahol alapos kereséssel és nagy szerencsével megtalálod hogy mit jelent az adott hibakód. Ne az elterjedt OBD hibakódok között keresgélj mert az nem lesz jó, az opelnek más kódjai vannak. Pl. ha olyan listát találsz amiben a 1405-ös hibakód az EGR szelep, akkor jó nyomon vagy.
Köszönöm a választ, az EGR szelep kb 1 hónapos majd megnézem el van e koszolódva, viszont tegnap észrevettem a fagyálló tartályán, hogy koszos, kinyitom és tele volt olajjal, majd a szerelőnél kiderül tőmítés vagy hengerfej. A hiba amit jelzett okozhatta ez?
Na ha már az EGR-nél tartunk.. Egészen véletlenül nem tudja valaki hogy melyik cheater az ami működik is Z14XE motorral? Eddig P0400 volt a hibakódom, most hogy bent van az ellenállásos zeneres, most meg már P1405 van.
Sziasztok!
Van egy G-s astránk és olyan problémája van hogy mikor a kormányt a szervó elkezd hangosan morogni.Ezt a hibát mi okozza? Üdv Peti! A hozzászólás módosítva: Dec 11, 2015
Ez működik nekem X16XEL el
Bővebben: Link
Szia!
Kifogyóban van a szervóolaj, vidd el szerelőhöz.
Vettem már bele olajat csak nem voltam benne biztos hogy az okozza a hibát egy szervizes csávó hogy a kormány szervó nyomatékérzékelő rossz benne?!
Természetesen egy rajzra gondoltam. Nem! Nem kiskutyásra
Most ez van benne |
Bejelentkezés
Hirdetés |