Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » ECU probléma
A gyári beállított paramétereket én nem állítgatnám házilag még akkor sem ha lenne megfelelő szoftverem hozzá.. Amikor "levakolják" az egr szelepet akkor diag. szoftverrel az egr szelepet "kikapcsolják" az ECU-ban.
Saját magadnak beszélsz ellent , nem igen értem hogy mondjuk alapjáraton mért akarsz többlet fogyasztást produkálni. Ilyen meg , hogy újra kell tanítani az ECU-t nincs, te sem gondolod , hogy amit kiadnak Euro 3-4 stb autót gyárilag van benne ilyen , hogy kikötöd akkor majd környezetszennyezőbb lesz , de megy mint az állat, max a Volkswagen , de ők is lebuktak. Ez max neked annyit segít , hogy nem rakódik le a szívósorban a korom , de nagyobb teljesítmény biztosan nem lesz , azt meg döntsd el te , hogy ez használ-e a motornak , hogy az égés nagyobb hőfokon történik vagy sem. De ha mindenáron ilyet akarsz akkor a csináld meg a mindenre jó megoldást.
Este - pólus le majd reggelre vissza
Köszönöm a javaslatot. Erre a lépésre most ellenszavazatot kaptam, de később lehet, hogy kipróbálom.
Azóta, hogy tudom, hogy a Chip tuning is arról szól,hogy a gyárilag beépített teljesítménycsökkentési paramétereket kiiktatják és önmagában ettől emelkedik a motor teljesítménye, de ezzel csökken a fogyasztás (hiszen könnyebben bánik el a kasznival az erősebb motor) én már semmin sem csodálkozom. Azt gondolom, ezzel a szeleppel is összefügghet az autó fura teljesítménycsökkenése. * A hozzászólás módosítva: Jan 14, 2016
Üdv Mindenkinek!
A problémám a következő lenne, remélem lesz olyan aki tud segíteni. Most vettem egy renault lagunát 16. 16 v 99 -es évjáratut. Elég öreg járgány, de aránylag kevés kiklóméterrel. /150 E./. Nem indul a járgány. Csak forgat, de nem kapja el. Ha a gyújtást ráadom, nem hallatszik a főrelé, meg a benzinszivattyú relé kattanása. Végignéztem mindent, amt lehet kimértem / érzékelők, trafó /stb jónak tűnik minden/. A z összes fellelhető testcsatit megtisztítottam. A vezetékköteget is nézegettem, nem láttam semmi bibit. Viszont, ha a reléket kívülröl adok testet akkor kattannak és működnek, hallatszik a szivattyú is. Az ECU-t nézegttem , nem volt hibakód amikor elhoztam. Most viszont a kódolvasó nem tud csatlakozni. Link errort ír ki. Kiszedtem az ecut és leszdtem a tetejét ,de látszik hogy piszkálták már. A fólia felszakaítva, jegyzetek a hátulján...O Lehet hogy az ECU nem engedi beindúlni ? Viszont akkor nem lenne áram elvileg a reléknél sem .Szerintetek javítható? Tudtok valakit aki javítaná, nem horror áron? Köszi előre is a segítséget.
Üdv!
Az EGR kiiktatásához szólnék pár szót.(2002 Alfa 156 sw-vel szenvedtem fél évet) Most jött rendbe a gépezet, mivel több más fontos probléma megoldása prioritást élvezett. Jelenség: a motor kis fordulaton erőtlen, füstöl, kb. 2000-nél éled. Turbó mintha nem indulna. A turbó vezérlő vákuumcsövet megszívva a turbó vezérelhető. Az ECU kiolvasása után P 0404 hibakód maradt, EGR hiba. Ez kiolvasáskor vagy benne volt vagy nem, nem is figyeltem. A szelep le-, és szétszedése után derült ki, hogy a szelep tányérja volt letapadva, mintha a vezérlése ki lenne kapcsolva. Ez állítólag a turbó vezérlésébe is beavatkozik a szívócső nyomásának változtatásával, ezáltal a turbóm se úgy működött ahogy az urak kiszámolták. (Zárt állapotban szorult meg, ezáltal a szívócső is korom mentes maradt.) Takarítás, mechanikai ellenőrzés után visszatettük, és láss csodát telepakolt kocsim megfickósodott, kiadta a 110 ló közelit. Ez egy commonrail-es motor, de esetem példa arra, hogy nem igazán érdemes ilyen drasztikusan piszkálgatni egy rendszert, mert nálam a turbóra is hatással volt, persze a finomhangolgatás szakemberek által más. Remélem hozzászólásommal segítettem.
Igen köszönöm. Egyelőre elnapoltam ezt a kísérletet, mert tartósan kint vagyok külhonban, itt pedig nem szeretnék szervizbe menni ezért.
Egyelőre járok így vele hétköznapokon megszokható. Más gond nincs vele, de azért ez is elég bosszantó. Autópályán hosszú úton nagyon kellemetlen, amikor leelőzöl egy vánszorgó autót és jön egy emelkedő és lassulni kezd az autód, ezért az meg visszaelőz 110-120-al. Ha vége az emelkedőnek újra "gyorsul" az autó, és imádkozhatsz, hogy nem jöjjön egy újabb emelkedő, és ne szidják az mamádat, hogy már megint miért "lassítasz" az előzés után?? Ezt egy 1300 km-es úton úgy 10-20-szor is megtörténhet.
Üdv Mindenkinek!
Abban szeretnék segitséget kérni, hogy van egy fiat bravom 105 Le JTD EDC15C7 és szeretném modosítani. Milyen kábelt programot . .. . kell megvennem? Válaszokat elöre nagyon köszönöm!
Sziasztok!
Van itt valaki akinek már sikerült a Chrysler Voyager 2.5L CRD-t olvasni és írni OBD-n? Érdekelne, hogy hogyan és mivel tette ezt.... Üdv.
Ne írd be ezt a kérdést minden autós topicba, mert nem illik és a használati szabályok is tiltják. Légy türelmes, ha valaki tud válaszol.
Rendben, köszönöm a figyelmeztetést. Csak oda szerettem volna ahol hasonló témában választ kaphatok kérdésemre...
Sziasztok!
Olyat keresek amit az ECU-ra kennek és vízállóvá teszi. Van valami 3 betűs szilikonos kenőcs, de nem jut eszembe.
Szia
FBS talán. Lánykori néven szilikon ragasztó.
Szia!
FBS nem jött be, mert szaradáskor oxidálódnak tőle az érintkezők.
Szia
3 betűsnek csak az FBS-t ismerem. Akkor ecetsav mentes szilikonra van inkább szükséged, de kérdezz utána, érintkezőre sosem használtam. A Bondex-nél szerintem tudnak ebben segíteni.
Ilyenre gondoltam.
Sepna Si2715
Sziasztok!
Tudtok ajánlani egy profi programot kábellal együtt amivel az ECU t lehet programozni? köszönöm!
Közben megtaláltam amit kerestem.
Rubosil elektronikai beágyazó szilikon Tökéletes ECU, adagoló elektronika beöntéshez.
Galetto, mpps, kwp2000... De ha most kezded akkor vegyél eprom írót, flash memóriákat, foglalatokat, és az se árt ha ezeket ki is tudod cserélni,programozni mert obd-n írni nem egy garancia.
Vettem egy 1,4 es benzines 2009 es gyártású kisautót és az a problémám vele hogy időnként kigyullad a műszerfalon az erőátvitel hiba lámpája ,a motor alapjáratra áll és ha leállitom újrainditom akkor minden újra tökéletes . A neten olvasgatva 61 es hibaként találtam rá de az automata váltó hibát jelöl
ami nálam nem lehetséges mert manuális a gép . A szerelő aki kiolvasta a tárolót kompjuter hibára gyanakszik , lehetséges ez ? A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2018
Pontosabban : légtömegmérő vagy ecu hiba , de légtömegmérő nincs ebben a típusban
Egy szoftverfrissítés segíthetne a gondon ? A hozzászólás módosítva: Nov 21, 2018
Megoldódni látszik a problémám . Elmentem a régi autóvillamossági szerelőmhöz. Ő eredeti ford műszerrel átnézte ,és az volt az első kérdése:hol tankolsz? A problémát az okozta hogy szar benzint tankoltam és ettől időnként (alapjáraton) nem ment az egyik henger valamelyik injektor leragadt (ez mérés közben is előjött) olyankor dobta a levegőtömeg rendellenesség hibát . Teletankoltam az OMV-nél és öntöttem a tankba Spuri-t azóta egyre ritkábban jön a hiba.
sziasztok.
Lassan gurulna a kicsi zafi honosításra. (Y20DTH 2002 101LE) Olyan bajom van ami miatt biztos megbuktatják. nem világít gyújtás ráadásánál a MIL lámpa. Sem akkor sem máskor. Biztosítékok ellenőrizve, fő relék úgy színt. Óracsoportot is cseréltem hátha, de semmi változás. Tudna valaki segíteni hogy hol keressem a hibát??? Előre is köszönöm |
Bejelentkezés
Hirdetés |