Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
20-as biztositèk van benne.A kàbelt megnèztem a kufferajtónàl hogy nincs-e megtörve.Valahol olvastam hogy a tükör kapcsolója összeköttetèsbe van az ablakfűtèssel,ès a tükrökre nemműködik a kapcsolò.Lehet valami zàrlat?
Sziasztok! Először is kellemes ünnepeket és boldog újévet mindenkinek. Octavia 1 2008-as kilométer órában szeretnék izzót ledre cserélni, van valami trükkje amire figyelni kell, vagy csak simán kicserélhető? Válaszokat köszönöm.
Abban az órában nincs izzó, csak LED.
Szóval nem is kell cserélned.
Köszi a választ, csak azt szeretném, hogy egy kicsit világosabb legyen.Az lehetséges?
A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2016
A gyári ledeknek ennyi a fényereje. Ki lehetne cserélni mondjuk nagy fényerejű fehérre, ami erősebben világít, azonban oda már fénymérés is szükséges, hogy homogén legyen a fénye, mert pl. a nagymutatóknál több led világít, mint a kismutatóknál, ráadásul a nagymutatóknak van külön megvilágítása, de a kicsiknek nincs. Ha minőségi munkát akarsz, nem egyszerű történet. Nem beszélve arról, hogy a mutatókat műszer nélkül nem tudod ugyan oda visszarakni. Ha nem zavar, hogy kicsit kószák lesznek a mutatók és nem lesz homogén a háttérvilágítás, akkor magad is meg tudod csinálni.
sziasztokérdeklodni szeretnék vann egy octaviam es ontja magábol a feher füstött de ha a gyertyakat meg tisztitomm akor szepenn mukodik egy ideig milehet a gond-?,
Szia! Én nem vagyok autószerelő és nem is értek hozzá olyan szinten, amilyen szinten más halandó elvárná egy autóvillamossági szerelőtől ..... Én csak annyit akartam volna mondani ezzel a sorozattal, hogy milyen értékekre kell odafigyelni a szabályzásnak és, hogy ez nem a fesszabályzóra van bízva hanem a motorvezérlőre. Mindegy, hogy ki találta ki ezt a rendszert (német) de a lényegét tekintve a motorvezérlő mondja meg az akku állapotát figyelemmel kísérve, hogy mikor mekkora legyen a gerjesztés mértéke a hőmérséklettől függően. Télen bizonyára maximális vagy ahhoz közeli lesz ez az érték .... hisz tudjuk jól, hogy nem a téli hideg hanem a nyári nagy meleg viseli meg az akkut csak azzal majd előbb-utóbb télen fogunk szembesülni.
Központi egységet szeretnék betenni kocsiba.Hova kössem a távkapcsoló egységet hogy működjenek a zárak?Eddig kulccsal mentek most szeretnék betenni egy távkapcsolós egységet.
Szia
Igen, van köze a motorvezérlőnek is a feszültséghez, de ez mitsem változtat az eredeti kérdésen, mégpedig, hogy mennyi legyen a töltése a kérdéses octaviának! 14-14,4V között kell lennie alapjáraton is! Legfeljebb, ha sok fogyasztó van bekapcsolva, akkor lehet kisebb. A képen vw család terhelésmanagementjéről van pár szó.
Sikerült már megmérni a töltést?
jo napot kivaokk érdeklodni szeretnék van egy octaviam es fehér fustott nyomm milehet a gond --?? de ha a gyertyakat meg tisztitom akor egy ideig szepen megy de asztan megint nyoja a fehér fustot csinalhatja a gyertya ?
elore koszonom a valaszokatt .
Nem írod milyen körülmények között van a "fehér füst". Hideg, vagy üzem meleg motornál, esetleg mindkét esetben? Gyertya hiba nem szokott ilyet okozni.
Sziasztok.2002-es 1,6 75kw-os octaviám van. Mindig megy mindkettő ventilátor a klímáé is,és nem tudom mi lehet a gond.Ja és ha leállítom a motort akkor is továbbra is mennek. A víz nem megy 90 fok főlé.A termosztát nem nyit valamiért.Ki lett cserélve de az sem nyit.A hűtőben lévő hőfokjeladókról lehúzva a csatlakozót később kapcsol be a ventilátor és le is áll mikor leállítom a motort.Melegen viszont nem akar indulni.Hidegen minden további nélkül indul.Esetleg valami ötlet?
Sziasztok, AEE motoros skoda oktávia (2001) olyan problémát produkál már több alkalommal, hogy ha esős idő van az autó leáll vagy leállítás után nem indul újra. Én valamilyen beázásra gondolok, mert csak esős idő esetén csinálja. Az önindító teker, szikra elméletileg van, legalábbis a rotortól a 4-es henger kábelével próbálva. Ha esetleg valakinek van tipje hogy mit nézzek meg, előre is köszönöm. Kiolvastatva volt a computer de nem mutatott semmit, több szerelőnél is járt nem találtak semmit. Ha kiszárad van hogy fél nap, vagy egy két nap, indítózás után simán indul.
Köszönöm a megerősítést. A Skodák már csak ilyenek...
Köszönöm neked is! Úgy látszik a Skoda Octaviáknak jobb a töltőrendszerük, mint a Volvóknak...
Ezek szerint megállapítható, hogy a Skoda Octavia induló töltése akkor jó, ha 14,4 V. Most az elmúlt két reggelen hogy hidegebb volt azt tapasztaltam, hogy az akku 12,1 V-ra ment le (izzítás előtt), és indulás után egy percig egyik nap 14,5 másik nap 14,6 V-tal is töltött, a benti fesz. mérő szerint, ami ténylegesen, ha rövid időre is, de lehet, hogy 14,7-14,8 V-ot jelent.
Sziasztok! Biztos volt már téma,csak a kereső nem dobja ki. A hiba (Sk octavia1,2000 11ho) A vezető oldali ajtó kilépőfény ajtónyitásnál villog,elalszik,ha teljesen kinyitom az ajtót.Lehet vezeték törés? Külön szálakon jön be a kilépőfény feszültsége az ajtóba?(mikrokapcsoló jó,a belvillt kapcsolja,es az ACt is) Válaszokat köszi,Üdv! geyseer
Nem tudom volt-e téma, de mint írod is megvizsgálnám a helyedben az ajtó átvezetőbe érkező drótokat.
Köszi! Az lesz holnap reggel az első!
Sziasztok ! Nekem 2005 fábiám van de a bejegyzéseket visszaolvasva remélem valaki tud segiteni .A probléma elektromos ablakemelő nem müködik . Se kapcsolókkal se ajtózárral .
Szia! Melyik oldali első, hátsó? Nem a bowden szakadt el?
Szia ! Elsök . Ablakemelőt már korábban cseréltem mindkét oldalon .
Komfort elektronika hiba. Mindkét ajtóban van,külön külön. Túláram miatt szokott tönkremenni.
olvastasd ki a hibát.
Nem írtál motorkódot de amit néztem rajzot azon a komfortmodult a vezetőoldali ajtókontaktus kapcsolja (és csak ez az ajtó működteti ezt a modult) barna/sárga a vezeték színe. Ahogy a skodáék megoldják ezt a kapcsolót, szerintem a küszöbnél lehet elhelyezve.
Amit mondtam az felejtős .... Azt nem mondtad, hogy dízel de már sejtettem amikor nem találtam róla semmit a komfortelektronikánál. Ezt csak hibakód kiolvasással fogod megtudni, hogy mi a probléma, mert CAN-bus-os a kommunikációs rendszere.
Köszi . Szerinted VAG COM kábellel sikerül ?
Sziasztok!
Ismételten hozzátok fordulok A korábbi fogyasztással és rángatással kapcsolatos problémáim megoldódtak...cserébe kaptam másikat. A múlt héten nagyon kínkeservesen indult a szekér (1.6 benzin AKL motorkód), kerregett, tudtam hogy az önindító már vacak...halogattam a javíttatást. Cimbora ránézett, önindító generál, vízhőmérséklet jeladó. Megvolt a generál, gyári szenzor belepattint, minden gyönyörű és tökéletes! Hétfő délutánig...mikor menne az ember dolgozni a gyárba...és peszre késében van. Slusszkulcs bedug, indít...AC búgás és semmi. 5 perc próbálkozás után nagy nehezen egyszer csak gyatrán tekert egyet az önindító és beröffent. Ma ugyan ez, persze este fél 11-kor hazafelé is ez a cirkusz. Észrevétel: Biztik jók, stekkerek helyükön (szemrevételezéssel és megmozgatva is). Légzsák visszajelző világít...korábban nem világított! Hibakódot még nem tudtam kiolvasni, holnap reggel megpróbálkozom vele. Addig is volna valakinek valami ötlete, hogy mi lehet?! Köszi előre is! Üdv Mindenkinek! |
Bejelentkezés
Hirdetés |