Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Sziasztok!
Tudna nekem valaki adni egy leírást a biztosíték tábláról? Hogy melyik biztosíték mihez tartozik? Skoda Octavia 1.6, 2001.
Hello mindenkinek! Van egy 2002es Skoda oktaviám és az a problémám hogy a vezető oldali ajtót nem todom lezárni távvezérléssel az elektromos ablak vezérlő csak az anyós oldali tükröt mozgatja mindegyik állásban. Mindennel probálkoztam kicseréltem a zárat, tükörlapot, tükör kapcsolót vettem másik komfort vezérlőt is. Levettem a kárpitot hogy megnézzem nem a vezetékekkel van e a probléma és elég érdekes dolgokat tapasztaltam. Minden egyes modúlból egy barba vezeték eljön és össze van préselve és szabadon lóg a levegőben. Tudna nekem segíteni nekem abban, hogyan kellene levezetékelve lennie ezeknek.
Előre is köszönöm!
Sziasztok, az a problemam, hogy a muszerfal mutatok nem mutatnak, octavia 1 1U.
Az itt leirtak szerint atforrasztottam a tap IC labait a panelon levo nagyobb ellenallasokat is. Kovetkezoek a tunetek, gyujtas ra mutat minden pici gazadas mutatok le alaphelyzetbe, ablakfutes egyebb fogyasztok bekapcsolasa utan mutatok felelednek. Tolto feszultseg max 14V, muszerfal nem szandekozik mukodni 13,5V felett. Szerintetek mihalodik benne?
Ha gondolod hozd el hozzám.
Én műszerfaljavítással foglalkozom, hivatalosan.
Szia, ugynez ki hogy jo lett meloba megneztem mikroszkoppal es at forrasztottam a belso oldalon levo ellenallasokat is eddig jo.
Sziasztok!
Az alábbi hibára szeretnék választ/segítséget kérni, akár egy jó szakember személyében!(Bp.) 2009-es Octavia (1.4TSI), jobb első ajtó nyitásnál nincs belsőtér világítás. Záráskor ablakfelhúzás oké, minden ajtó zárva. Riasztószerelő mondta, hogy ez mikrokapcsoló csere... ő persze nem tudja kicserélni (??), kerestem autóvillamossági szerelőt, aki megtette ezt. Viszont továbbra sem működik. Azt vártam, h a két hozzértő munkája után rendben lesz, de nem így lett. Végül mondtam, h kommunikálják meg egymással a dolgot, akkor most mi van, de már unom mindkettőt. Mivel az én hozzáértésem ezekhez a dolgokhoz gyakorlatilag és elméletileg sajnos 0 és elegem van, h ide-oda hurcolászom az autót és semmi eredménye. Ha valaki tud segíteni, jelezze kérem! Köszönöm!
Talán egy Skoda márkaszerviz? Tudom sokan attól tartanak, hogy az ottani magasabb óradíjak miatt drágább a javítás, de mint a te példád is mutatja, már két szerelőnek fizettél még sem jó. Na ez drága javítás volt.
A szerelő gyári mikrokapcsolót rakott bele, vagy utángyártottat?
Utángyárott bele nem illő darabnál ez is előfordulhat. Pl. ez gyári: Bővebben: Link
Hello,
Tudom, hogy nem Octavia, de faterom Fabiája produkál olyat, hogy vmelyik oldali irányjelzők folyamatosan világítanak. Kocsi nyitás-zárás általában megoldja a problémát, de néha menet közben is csinál ilyet. Gondolom az index relének lehet baja. Az volna a kérdés, h tényleg ez lehet-e a probléma és ha igen, hol találom a relétáblát (kormányoszlop alatt mint az Octáviának)? Előre is köszönöm!
Köszönöm a hozzászólásokat!
Gyárit rakott bele igen. Eddig minden szerviz márkaszervizben történt, ezt idő hiányában nem ott akartam megoldani, de lehet hiba volt...azt hiszem szakítok erre is majd meló mellett!
Sziasztok! Olyan problémám lenne a Skoda Octavia I-esemmel (2006-os BCA motorkód 1,4 16v), hogy autópályán haladtam 120-130 között és hirtelen elhagyta az "erő" és lassulni kezdett majd mikor nyomtam a gázt folyamatosan akkor lassított-gyorsított mintha nem lenne egyenletes a fordulatszám. Ezzel egyidejűleg mikor előjött a probléma be is dobat az EPC és a motorhiba jelet. Pihenőbe leálltunk 10 perc...indult rendesen volt alapjárat is rendesen, indulás után pár perccel viszont elaludt az EPC felirat. Mikor hazaértünk kiolvastam a hibát, és ezt a két hibát dobta: P0321, P0322 Töröltem a hibát most nem jött vissza, viszont ki szeretném javítani mert nem szeretem a meglepetéseket Találkozott már valaki ilyen hibával? Első körbe a főtengely jeladóra gondolok, de tippelgetni se szeretek.
Köszönöm előre is.
A hibabeíródás főtengely jeladó hibára utal.
Idézet: „16706/P0322/000802 - Engine Speed Sensor (G28): No Sign”
Szia!
Nálam is produkált hasonló jelenséget és hibakódot. Miután töröltem nem jött vissza a kód, de mikor az induktív rész felmelegszik egy kicsit akkor leállt a motor, meg néha kihagyott. A főtengely jeladó csere megoldotta a problémát
Szia. És ezt a főtengely jeladót mennyire bonyolult kicserélni?1,4 16v BCA motorkódos a tied is?
Szia! Ha a tűzfal felől van berakva a fogaskoszorús házba akkor csak felemelt helyzetben, lesüllyedt futóműnél lehet hozzáférni.
Tűzfal felől van pont most voltam lent megnézni de felülről is hozzáfértem bár alulról egyszerűbb lenne az tény.
Olvastam jóval korábbi hozzászólásaidat hogy 2010 körül az octaviaddal neked is volt ilyen gondod mint nekem. hogy menet közben ránt egyet az autó. nekem is ilyet csinált eleinte de a legutolsó alkalommal el is vesztette az erejét és dobta is a hibakódot. nekem is a motorfordulatszám jeladóra mutatott igaz én elm327-el olvastam ki az nem tudom mennyire megbízható. van jeladóm de kicserélni nem igazán egyszerű. kérdésem az lenne hogy neked megoldotta e a problémát a cseréje? Addig jutottam az olvasgatással hogy megvetted és elkezdted méregetni. köszi.
Nekem sikerült ezzel a cserével megoldanom a problémát. Ehhez pontos hibakód ismerete szükséges és több alkalommal is ezt kell, hogy beíródjon. A csere az körülményes, mert egy gumidugó mögött van és 6-os imbuszkulcs kell hozzá, hosszú szárú.
P0321, P0322 ezek irodtakbe egyszer meg eleg sűrűn nagy sebességnél spontán ránt egyet az autó mint ha kihagyna a gyújtás.
Nem, nekem 1.6 AKL.
Ahogy VIM is írta, nem egy sétagalopp, de megoldható Bocsi, nem voltam gép előtt sokáig, azért nem írtam. A hozzászólás módosítva: Ápr 23, 2016
Sziasztok!
Néhány héttel ezelőtt írtam műszerfal hibával kapcsolatban. Azt tanácsoltátok, hogy ellenőriztessem a forrasztásokat, amik rendben is voltak. Visszaszerelés után(kicsit megmozgattam a csatlakozó kábeleket) teljesen jól működött. 1 hete elvittem vízpumpa, vezérműszíj, stb cserére. Szerelőtől visszahozva megint nem működnek a mutatók, illetve megint produkálja azt a tünetet, hogy gondol egyet és lemerül az aksi( nem marad rajta fogyasztó, az aksi rendben) A szerelő rádugta a számítógépet, de az hol kommunikált, de leginkább nem az autó fedélzeti computerjével. Én első körben zárlatra gyanakszom. Ötlet hogy 99-es 1.6(AKL) Octávinál hol kéne keresni a hibát, hol van gyenge pont a kábelezésnél?
Üdv. Egy kérdés.
1es octaviarol van szó. Ha kulccsal nyitom az ajtót, mindegyik zárnak fel kell ugrania, vagy csak a sofőr oldalinak? Mert távirányító gombnyomásra nem nyíílik az autó. De bentről ha az ajtón lévő gombbal nyitom a zárakat, akkor nyit-zár, működik rendesen.
Szia! Elvileg mindnek működnie kellene de nem mindegy, hogy honnan kapja a zár a működtetést. Ha távirányítóra nem működik akkor valószínű, hogy a jól ismert mikrókapcsolóval van probléma.
Az hogy ha kulccsal nyitom, és nem nyit a többi, az azért mert a sofőr oldali zárban a kapcsolók nem jók?
Távirányító mikrokapcsolók jók, mert világít a visszajelző LED.
Mivel használtad legtöbbet az ajtózárást? Annak az ajtónak a zárja szokott problémás lenni legelőször amelyiket a legtöbbet használják és ez a vezető oldali ajtózár. Ha a kulcsot forgatod a zárhengerben akkor kettő mikrókapcsolót használ a parancshoz a zár (zár-nyit) és a fő kilincsműben az állapot ellenőrzésére egyet (ami tönkre szokott menni). A kp. zár motoros műve szintén használ kettőt de az máshonnan kap parancsot és abban a motor szokta megadni magát.
Van rá esély hogy az lesz a gond. Nade ezt kijavitva csak az fog működni, hogy kulccsal ha nyitom, akkor nyit-zár minden ajtó.
A távirányítóval nyitás csukást nem oldja meg nem? |
Bejelentkezés
Hirdetés |